Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

usługa polegająca na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022 oraz zakup usług poleg. na org. spotkań podczas wizyt studyjnych w USA i Szwecji

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Zamówienie dotyczy: zakupu kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022 oraz zakupu usług polegających na organizacji spotkań podczas wizyt studyjnych w USA (5 wizyt) i w Szwecji (3 wizyty)

 

 

W związku z realizacją projektu pt: „Ekspansja produktów przedsiębiorstwa Thermoglass.eu na rynki USA, Szwecji i Niemiec”, numer wniosku 016 / WPG / 1 / G / 2019, w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” w ramach poddziałania 1.5.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup wyżej wymienionych usług.

 

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

 

 

Zamówienie będzie udzielone z zachowaniem zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania oferentów oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne (oprócz informacji zastrzeżonych przez wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa).

 

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest:

 

Część 1: zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022

 

Część 2: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas pięciu wizyt studyjnych w USA

 

Część 3: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas trzech wizyt studyjnych w Szwecji

 

Część 1: zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy czterech osób na miejsce targów w terminie umożliwiającym przybycie do miejscowości odbywania się targów w dniu 19.09.2022 r. Dzień wylotu powrotnego do kraju: 24.09.2022 r.

Wykonawca zapewni transport lotniczy czterech osób na trasie Warszawa – Dusseldorf (Niemcy) – Warszawa.

Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadką.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z czterech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

      60000000-8 Usługi transportowe     

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy czterech przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny w kraju odbywania się targów

 

             Wykonawca zapewni transport czterech przedstawicieli Zamawiającego z lotniska    docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się targów oraz z miejsca odbywania się targów do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 

 

 

  1. Rezerwacja miejsca wystawowego, opłata rejestracyjna oraz wpis do katalogu targowego Wykonawca dokona rezerwacji miejsca targowego o powierzchni minimum 35 metrów kwadratowych, poniesie z tego tytułu całość opłat rejestracyjnych (zgodnie z warunkami Targów) oraz związanych z wpisem do katalogu.

 

CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji tragów i wystaw

 

  1. Wynajem powierzchni wystawienniczej minimum 35 metrów kwadratowych

 

Wykonawca poniesie całość kosztów oraz dopełni wszelkich formalności związanych z wynajmem zarezerwowanego miejsca wystawowego oraz zabudową stoiska (na cały okres trwania Targów).

 

Powierzchnia wystawiennicza powinna znajdować się w atrakcyjnej lokalizacji tj. nie powinna być przyścienna ani pod schodami.

 

CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

 

  1. Zabudowa stoiska – projekt i wykonanie oraz obsługa techniczna stoiska

 

Wykonawca zapewni sporządzenie projektu oraz wykonanie zabudowy powierzchni minimum 35 metrów kwadratowych zgodnie z poniższymi wymaganiami:

 

  • Typ stoiska – samodzielne,

 

  • Stoisko nie może być wyspowe,
  • Stoisko nie może być narożne,

 

  • Zabudowa stoiska niesystemowa (zabudowa indywidualna) z wykorzystaniem takich materiałów jak: płyta MDF, wiórowa, plexi, szkło, aluminium, oświetlenie, fryz firmy,

 

  • W ramach stoiska wystawowego planuje się mini salon wystawowy z miejscem do rozmów z Klientami (2 stoły, 4 krzesła i 2 hokery). Ponadto moduły ekspozycyjne z miejscem na umieszczenie próbek, ulotek i folderów reklamowych.

 

Prace nad projektem będą na bieżąco konsultowane z Zamawiającym, który ma prawo wnosić do niego stosowne poprawki. Efekt końcowy podlega akceptacji Zamawiającego.

 

Wykonawca wykona/zakupi wszystkie elementy zabudowy, które następnie dostarczy i zmontuje na miejscu wystawowym Zamawiającego. Po zakończeniu Targów, Wykonawca zdemontuje zabudowę.

 

Szczegółowy opis:

 

Na jednej z białych ścian znajdować się będzie logo Thermoglass (styrodur 3D o grubości 5 cm, wysokość ok. 40 cm długość logo z proporcji) Za ścianą wyodrębnione pomieszczenie (3-4m2) zamykane na klucz, a  w nim krzesło, wieszaki min. 5 szt, miejsce na ulotki, katalogi, wizytówki, próbki, prezenty dla odwiedzających oraz dwa podwójne gniazdka. Miejsce wkomponowane w styl stoiska. Przed ścianą biała lub drewniana lada recepcyjna z podłużną wnęką od strony gdzie będzie stać Wystawiający. We wnęce- miejsce na ulotki oraz katalogi. Na ladzie zamontowany szklany laminat typu „crush glass”. Ozdobna dekoracja w postaci mozaiki zamontowana od frontu lady recepcyjnej. Na ladzie wysoki, szklany przezroczysty wazon (ok. 35 cm) i codziennie wymieniany bukiet kwiatów. Na ladzie wyznaczone miejsce na szklany talerz z cukierkami („krówki” zakupione prze firmę Thermoglass). Nad ladą podłużna lampa wisząca w kolorze białym lub granatowym.  Krzesła przed ladą recepcyjną – dwa stylowe hokery.

Tło drugiej ściany będzie stanowić indywidualnie przygotowana szyba z nadrukowaną grafiką (prawdopodobnie grafika przedstawiająca stary grzejnik w skali 1:1). Zamontowana za pomocą dystansów. Koniecznie ukrycie kabla w ścianie, które będzie wychodzić z szyby. Nad szklaną taflą informacje o produkcie. Granatowy kolor liter. Zadrukowane lub przyklejone na ścianie.  W wybranych, kilku miejscach zainstalowane zostaną małe lampki (punkty świetlne LED).

W rogu ściany 2 rośliny o różnych wysokościach: Palmy o wysokościach około 180 cm oraz 130cm w drewnianej lub betonowej donicy.

Trzecia ściana będzie zabudowana trzema szklanymi laminatami ogrzewanymi m.in. jedna z funkcją SwitchView. Każda szyba będzie pokazywać różne warianty technologiczne.  Wielkość szklanych laminatów ok. 120cm x 220cm każdy. Ściana w kolorze granatowym. Białe przyklejone litery z informacjami o poszczególnym produkcie.

Podłoga na stoisku- proponujemy podest sceniczny, podłoga winylowa z efektem jodełki (Dąb Naturalny) lub inny, zbliżony wariant zaproponowany przez Wykonawcę.

Możliwość ustawienia samodzielnej ściany z grafiką i zabudowanego telewizora minimum 42 cali na którym byłby prezentowany  film wizerunkowy Zamawiającego.

W odległości 1m od szkła ogrzewanego z funkcją SwitchView zamontowany na nowoczesnym statywie specjalistyczny skaner, dzięki któremu będzie możliwość zobaczenia z jaką szybkością oraz w dokładnie jakim miejscu nagrzewa się szyba.

Wydzielone 2 miejsca na biało-drewniane stoliki. Po 3 hokery na stolik. Stoliki oddzielone drewnianymi lamelami (dąb naturalny) na szerokość ok. 3-3,5 m i wysokość ok. 2 m, aby zapewnić komfort w rozmowie z potencjalnymi klientami. Miejsce na nowoczesny stojak na katalogi i ulotki o wymiarach 180 cm x 60cm. Wskazane przez Zamawiającego miejsce na stojącą lampę z drewnianymi lub białymi nogami (wysokość ok. 180cm). Klosz w kolorze białym lub granatowym.

Na stoisku musi znajdować się drukarka zawierająca tonery i umożliwiająca wydruk w kolorze. Na stoisku dostęp do minimum 20 podwójnych gniazdek elektrycznych. Na stoisku musi znajdować się koszt na śmieci pod ladą recepcyjną oraz odkurzacz w wydzielonym pomieszczeniu.

Na stoisku konieczne jest zainstalowanie oświetlenia, które będzie stanowić ważną rolę w wyeksponowaniu produktów. Oświetlenie ma być nowoczesne, w tym jego kształt i wygląd, aby pasowało do zabudowy targowej.

Na stoisku ma być wyznaczone specjalne miejsce na postawienie expressu do kawy z możliwością wykonania kawy Latte.. Wykonawca dostarczy minimum 15 szklanek do wodę, 2 szklane nowoczesne karafki na wodę, minimum 15 filiżanek szklanych, przezroczystych z podstawkami do kawy, minimum 15 łyżeczek do kawy, szklany talerz na cukierki, minimum jedną białą tacę do naczyń. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń jednorazowych.

Wykonawca zapewni pełną i kompleksową obsługę techniczną stoiska wystawowego, niezbędną do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, elementów reklamowych stoiska oraz urządzeń używanych na stoisku, w tym urządzeń elektrycznych, a także do utrzymania porządku na terenie miejsca wystawowego.

Zabudowa stoiska ma być wykonana w całości na 24 godziny przed targami, demontaż stoiska ma być zakończony 12 godzin po oficjalnym zakończeniu targów. Stoisko musi przejść odbiór techniczny z wynikiem pozytywnym. Montaż i demontaż stoiska musi się odbyć z użyciem wózka widłowego w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia elementów i eksponatów. Wszystkie szklane eksponaty (szkło ogrzewane) wyprodukowane przez firmę Thermoglass mają zostać zwrócone Wykonawcy na adres: Ołowiana 12, 85-461 Bydgoszcz.

Przyłącze wody i prądu zamawia Wykonawca bezpośrednio w zarządzie targów i na własny koszt. Koszt zużycia prądu i wody oraz koszt usunięcia śmieci ze stoiska ponosi Wykonawca. Wykonawca odpowiada za to, aby podczas trwania całej imprezy targowej na stoisku był dostęp do bezprzewodowego Internetu, ewentualne koszty ponosi Wykonawca. Koszty dodatkowe wynikające z regulaminu targów na przykład dokumentacja techniczna, obciążenia statystyczne ponosi Wykonawca.

Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na stoisko i uzupełniania płynu do dezynfekcji rąk minimum 1 litr dziennie, minimum 250 szt. rękawiczek jednorazowych dziennie oraz minimum 250 maseczek ochronnych w kolorze granatowym.

Koszt montażu, demontażu, instalacji, drukarki ekspresu, podestu, telewizora, odkurzacza, mebli, tapety, dystansów, odpowiednich systemów, skanera na szkła ogrzewanego, statywu, logo firmy oraz oznaczeń, roślin, podłogi, oświetlenia i wszelkiego wymienionego wyżej wyposażenia i elementów stoiska ponosi Wykonawca.

 

CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 39154000-6 Sprzęt wystawowy

 

71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne

79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

 

 

  1. Transport i ubezpieczenie eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych

 

Wykonawca dostarczy drogą lądową eksponaty i próbki oraz materiały informacyjno-promocyjne na teren targów najpóźniej 19.09.2022 do godziny 12:00. Wykonawca podejmie odbiór eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych z siedziby Zamawiającego i dostarczy na stoisko targowe w Dusseldorfie. Eksponaty będą stanowiły trzy panele szkła SwitchView oraz panel szkła ogrzewanego z funkcją SwitchView opisane w pkt 6. powyżej. Wartość eksponatów 12 tys. EUR.  Termin odbioru eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą.

Wykonawca zapewni transport powrotny wszystkich elementów stoiska, eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych do Polski po zakończeniu targów – podjęcie przesyłki z hali targowej w Dusseldorfie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni ubezpieczenie eksponatów i próbek (dotyczy transportu w obie strony) oraz wszystkich pozostałych elementów stoiska.

Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z transportem i ubezpieczeniem eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych.

 

 

CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

60000000-8 Usługi transportowe

        60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

 

 

 

  1. Materiały informacyjno-promocyjne

 

Wykonawca wykona:

  1. Projekt, opracowanie treści, przygotowanie i druk ulotek w języku angielskim:

przygotowanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 500 sztuk, wymiar: A4, papier kreda błysk 250g, zadrukowane dwustronnie, folia Soft Skin,

  1. Projekt, opracowanie treści i przygotowanie oraz druk folderów w języku angielskim, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 1000 sztuk, wymiar: 210 mm x 210 mm, okładka: kreda błysk 250g, środek: kreda połysk 170g, liczba stron 12 +4(okładka), strony zszyte, okładka -folia soft skin, drukowanie dwustronnie.

 

  1. Reklamy w social media:

-Linkedin, Facebook, Instagram

Łączenie 10 ogłoszeń na każdym portalu, w tym zaproszenie na targi, informacja o obecności Wnioskodawcy na targach, podziękowanie za odwiedzenie na targach, emisje dwóch filmów w social media, 5 ogłoszeń produktowych na temat produktu objętego wnioskiem.

  1. Filmy reklamowe:

-dwa filmy, w tym jeden o czasie 30 sekund i jeden o czasie trwania 60 sekund, wersja angielska i jednocześnie z angielskimi napisami, emisja na kanale YouTube

 

CPV: 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane 22462000-6 Materiały reklamowe

 

Materiały informacyjno-promocyjne powinny zostać dostarczone do Zamawiającego najpóźniej do: 01.09.2022.

 

 

 

  1. Wyżywienie uczestników targów

 

Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 19.09.2022 do 24.09.2022 dla czterech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

 

Część 2: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas pięciu wizyt studyjnych w USA

 

WIZYTA 1

  1. Wykonawca zapewni transport lotniczy trzech osób na trasie Warszawa-Nowy Jork-Warszawa. Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadką.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z trzech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

  1. Wynajem 2 sal w 2 różnych miastach (Nowy Jork, Boston) na potrzeby spotkań z kontrahentami w USA, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na odpowiednio minimum 3 i 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
  2. Zakwaterowanie podczas pobytu w USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 2 miastach – po 3 doby hotelowe w każdym mieście Nowy Jork, Boston). Zakwaterowanie wszystkich osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  3. Przeloty między miastami odbywania spotkań na terenie USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie USA w klasie minimum premium economy bez przesiadek dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej na trasach Nowy Jork-Boston i Boston-Nowy Jork. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  4. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 2 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  5. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 7 dni dla trzech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.
  6. Wykonawca wykona: Projekt, opracowanie treści, przygotowanie i druk ulotek w języku angielskim: przygotowanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 1200 sztuk, wymiar: A4, papier kreda błysk 250g, zadrukowane dwustronnie, folia Soft Skin, oraz Projekt, opracowanie treści i przygotowanie oraz druk katalogów w języku angielskim, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 1200 sztuk, wymiar: 210 mm x 210 mm, okładka: kreda błysk 250g, środek: kreda połysk 170g, liczba stron 12 +4(okładka), strony zszyte, okładka -folia soft skin, drukowanie dwustronnie; Reklamy w social media: -Linkedin, Facebook, Instagram. Łączenie 10 ogłoszeń na każdym portalu, w tym zaproszenie na targi, informacja o obecności Wnioskodawcy na targach, podziękowanie za odwiedzenie na targach, emisje dwóch filmów w social media, 5 ogłoszeń produktowych na temat produktu objętego wnioskiem. Filmy reklamowe: -dwa filmy, w tym jeden o czasie 30 sekund i jeden o czasie trwania 60 sekund, wersja angielska i jednocześnie z angielskimi napisami, emisja na kanale YouTube.

 

CPV:

79800000-2 Usługi drukowania i powiązane 22462000-6 Materiały reklamowe

 

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

WIZYTA 2

  1. Wykonawca zapewni transport lotniczy trzech osób na trasie Warszawa-Chicago-Warszawa. Zamawiający dopuszcza lot z jedną przesiadką w każdą stronę.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z trzech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

  1. Wynajem 2 sal w 2 różnych miastach (Chicago, Milwaukee) na potrzeby spotkań z kontrahentami w USA, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum odpowiednio 3 i 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
  2. Zakwaterowanie podczas pobytu w USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 2 miastach – po 3 doby hotelowe w każdym mieście (Chicago, Milwaukee). Zakwaterowanie wszystkich osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  3. Przeloty między miastami odbywania spotkań na terenie USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie USA w klasie minimum premium economy bez przesiadek dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej na trasach Chicago-Milwaukee i Milwaukee-Chicago. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  4. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 2 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  5. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 7 dni dla trzech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

WIZYTA 3

 

  1. Wykonawca zapewni transport lotniczy trzech osób na trasie Warszawa-Los Angeles-Warszawa. Zamawiający dopuszcza lot z jedną przesiadką w każdą stronę.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z trzech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

  1. Wynajem 2 sal w 2 różnych miastach (Los Angeles, San Francisco) na potrzeby spotkań z kontrahentami w USA, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum odpowiednio 3 i 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
  2. Zakwaterowanie podczas pobytu w USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 2 miastach – po 3 doby hotelowe w każdym mieście (Los Angeles, San Francisco). Zakwaterowanie wszystkich osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  3. Przeloty między miastami odbywania spotkań na terenie USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie USA w klasie minimum premium economy bez przesiadek dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej na trasach Los Angeles-San Francisco i San Francisco-Los Angeles. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  4. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 2 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  5. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 7 dni dla trzech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

WIZYTA 4

 

  1. Wykonawca zapewni transport lotniczy trzech osób na trasie Warszawa-Houston-Warszawa. Zamawiający dopuszcza lot z jedną przesiadką w każdą stronę.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z trzech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

  1. Wynajem 2 sal w 2 różnych miastach (Houston, Dallas) na potrzeby spotkań z kontrahentami w USA, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum odpowiednio 3 i 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
  2. Zakwaterowanie podczas pobytu w USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 2 miastach – po 3 doby hotelowe w każdym mieście (Houston, Dallas). Zakwaterowanie wszystkich osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  3. Przeloty między miastami odbywania spotkań na terenie USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie USA w klasie minimum premium economy bez przesiadek dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej na trasach Houston-Dallas i Dallas-Houston. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  4. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 2 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  5. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 7 dni dla trzech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

WIZYTA 5

 

  1. Wykonawca zapewni transport lotniczy trzech osób na trasie Warszawa-Miami-Warszawa. Zamawiający dopuszcza lot z jedną przesiadką w każdą stronę.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z trzech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

  1. Wynajem 2 sal w 2 różnych miastach (Miami, Orlando) na potrzeby spotkań z kontrahentami w USA, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum odpowiednio 3 i 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
  2. Zakwaterowanie podczas pobytu w USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 2 miastach – po 3 doby hotelowe w każdym mieście (Miami, Orlando). Zakwaterowanie wszystkich osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  3. Przeloty między miastami odbywania spotkań na terenie USA dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie USA w klasie minimum premium economy bez przesiadek dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej na trasach Miami-Orlando i Orlando-Miami. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  4. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 2 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  5. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 7 dni dla trzech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

 

 

 

 

 

Część 3: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas trzech wizyt studyjnych w Szwecji

 

WIZYTA 1

 

  1. Wykonawca zapewni transport lotniczy trzech osób na trasie Gdańsk-Sztokholm-Gdańsk. Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadką.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z trzech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

  1. Wynajem sali w Sztokholmie na potrzeby spotkań z kontrahentami szwedzkimi, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), sala do dyspozycji na minimum 5 dni roboczych. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
  2. Zakwaterowanie podczas pobytu w Szwecji dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych). Zakwaterowanie wszystkich osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  3. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  4. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 7 dni dla trzech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.
  5. Wykonawca wykona: Projekt, opracowanie treści, przygotowanie i druk ulotek w języku angielskim: przygotowanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 1200 sztuk, wymiar: A4, papier kreda błysk 250g, zadrukowane dwustronnie, folia Soft Skin, oraz Projekt, opracowanie treści i przygotowanie oraz druk katalogów w języku angielskim i szwedzkim, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 1200 sztuk, wymiar: 210 mm x 210 mm, okładka: kreda błysk 250g, środek: kreda połysk 170g, liczba stron 12 +4(okładka), strony zszyte, okładka -folia soft skin, drukowanie dwustronnie; Reklamy w social media: -Linkedin, Facebook, Instagram. Łączenie 10 ogłoszeń na każdym portalu, w tym zaproszenie na targi, informacja o obecności Wnioskodawcy na targach, podziękowanie za odwiedzenie na targach, emisje dwóch filmów w social media, 5 ogłoszeń produktowych na temat produktu objętego wnioskiem. Filmy reklamowe: -dwa filmy, w tym jeden o czasie 30 sekund i jeden o czasie trwania 60 sekund, wersja angielska i jednocześnie z angielskimi napisami, emisja na kanale YouTube.

 

CPV:

79800000-2 Usługi drukowania i powiązane 22462000-6 Materiały reklamowe

 

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

WIZYTA 2

 

  1. Wykonawca zapewni transport lotniczy trzech osób na trasie Gdańsk-Goeteborg-Gdańsk. Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadką.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z trzech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

  1. Wynajem sali w Geoteborgu na potrzeby spotkań z kontrahentami szwedzkimi, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), sala do dyspozycji na minimum 5 dni roboczych. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
  2. Zakwaterowanie podczas pobytu w Szwecji dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych). Zakwaterowanie wszystkich osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  3. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  4. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 7 dni dla trzech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

CPV:

 

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

WIZYTA 3

 

  1. Wykonawca zapewni transport lotniczy trzech osób na trasie Gdańsk-Malmo-Gdańsk. Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadką.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z trzech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

  1. Wynajem sali w Malmo na potrzeby spotkań z kontrahentami szwedzkimi, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), sala do dyspozycji na minimum 5 dni roboczych. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
  2. Zakwaterowanie podczas pobytu w Szwecji dla trzech osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych). Zakwaterowanie wszystkich osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  3. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  4. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 7 dni dla trzech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

CPV:

 

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

 

  • Termin realizacji usługi/zamówienia

 

Część 1: do 30.09.2022

Część 2: do 17.10.2022

Część 3: do 17.10.2022

 

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zapytania

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

W dniu 09.02.2022 Zamawiający Thermoglass.eu Sp. z o.o. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty
w ramach zapytania ofertowego nr 001/01/2022 z dnia 27.01.2022.  Zamówienie dotyczyło zakupu kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022 oraz zakupu usług polegających na organizacji spotkań podczas wizyt studyjnych w USA (5 wizyt) i w Szwecji (3 wizyty).

 

Wykonawca wyłoniony w postępowaniu:

Targi dla Ciebie Piotr Józefowski
ul. Jaskółcza 29/4

85-308 Bydgoszcz

NIP 696 139 01 75

 

 

Data wpłynięcia oferty: 03.02.2022

Łączna cena netto oferty: 952 066,00 zł netto

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Thermoglass.eu Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2022-01-27
Data składania ofert 2022-02-03
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2011
Wyświetlony: 949
Wygasa: 2024-10-22

Pliki

Strona korzysta z plików cookie