Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Postępowanie ofertowe na dostawę specjalistycznych urządzeń geodezyjnych w postaci tachimetru robotycznego z kontrolerem oraz odbiornika GNSS z kontrolerem.

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

I. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej generacji urządzeń do pomiarów geodezyjnych w postaci tachimetru robotycznego z kontrolerem – kpl. 1 oraz odbiornika GNSS z kontrolerem – kpl. 1. Urządzenia powinny zapewnić pełną kompatybilność oraz powinny umożliwiać prowadzenie pracy w trybie hybrydowym oraz w trybie oddzielnym jako samodzielne autonomiczne urządzenia umożliwiające prowadzenie precyzyjnego tyczenia w terenie przez zespól 1 osobowy. Poniżej podane zostały wymagania techniczne jakie powinny spełniać oferowane urządzenia:

1. Zrobotyzowany tachimetr z oprogramowaniem - tachimetr robotyczny będzie wykorzystywany do prac terenowych głównie jednoosobowych przy wykonywaniu map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczych jaki prac związanych z rozgraniczaniem i podziałem nieruchomości. Oferowane urządzenie powinno być fabrycznie nowe oraz powinno spełniać poniższe minimalne parametry techniczne nie gorsze niż:

  • pomiar bezlustrowy do 500m,
  • pomiar na lustro do 3500m,
  • dokładność pomiaru kąta 2”,
  • docelowanie automatyczne do lustra,
  • aktywne śledzenie lustra,
  • 2 x bateria,
  • ładowarka sieciowa,
  • ładowarka samochodowa,
  • lustro 360 stopni,
  • kontroler,

2. Zestaw pomiarowy (odbiornik GPS z kontrolerem) - odbiornik GPS będzie wykorzystywany do prac terenowych jednoosobowych przy wykonywaniu prac związanych z wykonywanie map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczych, rozgraniczeniem i podziałem nieruchomości, jak i  pomiarem punktów niedostępnych za pomocą odbiornika wyposażonego w „pochyłomierz”. Oferowane urządzenie powinno być fabrycznie nowe oraz powinno spełniać poniższe minimalne parametry techniczne nie gorsze niż:

  • kanały: 555, wieloczęstotliwościowy,
  • sygnały satelitarne: GPS L1, L2, L2C, L5GLONASS L1, L2, L3*; BeiDou B1, B2, B3**Galielo E1, E5a, E5b, AltBOC, E6**EGNOS; WAAS, MSAS, GAGAN, QZSS,
  • częstotliwość pozycji 5Hz, 20Hz,
  • dokładność RTK: H 8mm+ 1 ppm, V 15 mm+1 ppm,
  • dokładność statyczna: H 3mm+0,5 ppm, V 5mm+0,5 ppm,
  • dokładność statyczna długa: H 3mm+0,1 ppm, V 3,5 mm+0,4 ppm,
  • antena GSM,
  • 2 x bateria,
  • ładowarka sieciowa,
  • ładowarka samochodowa, tyczka GPS.

Tryb zamówienia:

Zamówienie jest realizowane jest realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności w ramach realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Stowarzyszenia ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej” w części finansowanej ze środków EFRR z osi 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

II. KOD CPV

38200000-7 – Przyrządy geologiczne i geofizyczne;

38112100-4 – Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne);

III. Termin składania ofert

Oferty należy przesłać pocztą elektroniczną w terminie od 04.04.2022r. do 12.04.2022 r.. Liczy się data wpłynięcia oferty na wskazany adres e-mail.

IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia

Realizacja zamówienia będącego przedmiotem zapytania ofertowego powinna zostać zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Przewidywany termin złożenia zamówienia: 14.04.2022 r.

V. Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą brać udział jedynie podmioty prowadzące czynnie działalność gospodarczą tj. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną lub osoby prawne prowadzące działalność gospodarczą – spełnianie warunku weryfikowane będzie m.in. w rejestrze CEIDG lub KRS.

VI. Warunki formalne

  1. Oferta powinna zostać sporządzona na udostępnionym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 i przesłana na wskazany adres e mail;
  2. Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych i wariantowych;
  3. Zamawiający dokona wyboru Dostawcy na podstawie poprawnie złożonych ofert zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym;
  4. Ewentualne zmiany, dodatkowe informacje lub korekty będą dokonywane w formie pisemnej. W przypadku wprowadzenia zmian do prowadzonego postępowania Zamawiający przekaże informację o zmianach Oferentom poprzez ich publikację w portalu zamówień RPO WK-P na stronie https://www.zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/, gdzie umieszczone zostało ogłoszenie Każda zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu. Przez formę pisemną Zamawiający rozumie również zadanie pytania na adres email wskazany do kontaktu w sprawach zapytania ofertowego;
  5. Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą;

VII. Informacje na temat zakresu wykluczenia

Oferta będzie podlegała wykluczeniu jeżeli:

  1. Jej treść nie będzie odpowiadała zapytaniu ofertowemu;
  2. Zostanie złożona po terminie składania ofert;
  3. Zostanie złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
  • pełnomocnika, pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Dostawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

VIII. Opis sposobu składania ofert

  1. Oferta powinna zostać złożona w wyznaczonym terminie w formie elektronicznej na udostępnionym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1;
  2. Oferta powinna zostać dostarczona w wyznaczonym terminie za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: tom_jak@poczta.onet.pl;
  3. W ofercie należy wskazać termin ważności oferty (min. 30 dni od daty jej złożenia);
  4. Do oceny ofert brane będą pod uwagę tylko oferty spełniające w całości wymagania określone w zapytaniu. Zamawiający posiada prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie została złożona na Załączniku nr 1 lub jest niezgodna z zapytaniem. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

IX. Procedura wyboru ofert

W ramach przyjętych kryteriów ocenie zostaną poddane jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone z udziału w postępowaniu z powodów formalnych.

1. Kryteria wyboru ofert - oferta może uzyskać maksymalnie 90 pkt:

a) Cena netto oferty – waga 90%, maksymalna liczba punktów 90;

Ocena poszczególnych ofert została wyliczona według metodologii: Cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie z najniższą ceną / cena netto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wskazana w ofercie ocenianej x 90%.

b) Okres gwarancji – waga 10%, maksymalna liczba punktów 10;

Ocena poszczególnych ofert została wyliczona według metodologii: Oferowany okres gwarancji w m-c wskazany w ofercie ocenianej / gwarancja na sprzęt IT w m-c wskazany w ofercie z najdłuższym okresem jej trwania x 10%.

2. Tryb i data oceny ofert: 

a) Oferty zostaną porównane i ocenione według przyjętych kryteriów w dniu 14.04.2022 r. w biurze Zamawiającego.

b) Do realizacji wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów będących sumą oceny kryteriów od a) do b).

X. Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do umowy po jej zawarciu. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:

  • Jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów,
  • Zmiana umownego terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy.

Niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione powyżej skutkować będą naliczeniem kar umownych. W/w przypadki nie mogą wpłynąć na zaoferowaną cenę przedmiotu zamówienia. Zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Usługi Geodezyjne Tomasz Jakubiec
Data zamieszczenia 2022-04-04
Data składania ofert 2022-04-12
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Aleksandrów Kujawski gmina wiejska
Miejscowość Nowa Wieś

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2121
Wyświetlony: 447
Wygasa: 2024-12-28

Pliki

Strona korzysta z plików cookie