Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Usługa polegająca na zorganizowaniu udziału w targach INTERTRAFFIC Amsterdam (Holandia) 2022 w charakterze wystawcy w dniach 29.03.2022-01.04.2022r.

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

WYNIK POSTĘPOWANIA:

Nazwa wybranego wykonawcy: AA STUDIO KOMBIKO BIS SP. Z O.O.

Siedziba: ul. Ogrodowa 10, 62-064 Plewiska

Cena zamówienia: 114 500,00 zł netto (140 835,00 zł brutto)

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 01/2022

 

Firma TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w ramach zasady konkurencyjności.

I. Informacje o ogłoszeniu:

Miejsce i sposób składania ofert:

Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu oferty (stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) i:

a) posiadać datę sporządzenia,

b) zawierać adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,

c) być podpisana czytelnie przez Oferenta,

d) zawierać termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni,

e) zawierać wymagane załączniki.

Oferta powinna być złożona do dnia 28.02.2022 r. za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: export1@tioman.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę:

export1@tioman.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Olesia Teterska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

601 809 521

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem projektu jest zakup usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach INTERTRAFFIC Amsterdam (Holandia) 2022 w charakterze wystawcy.

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie

Powiat: toruński

Miejscowość: Ostaszewo

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest zakup usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach INTERTRAFFIC Amsterdam (Holandia) 2022 w charakterze wystawcy, co pozwoli na zwiększenie poziomu handlu zagranicznego oraz dywersyfikację rynków zbytu Tioman Sp. z o.o. Sp. k.

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach INTERTRAFFIC Amsterdam (Holandia) 2022 w charakterze wystawcy.

Zakres zamówienia obejmuje następujące działania:

  1. Udział w targach INTERTRAFFIC Amsterdam (Holandia) 2022 (targi w dniach 29.03.2022-01.04.2022r.)

TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA w ramach realizacji zadania zakupi usługę polegającą na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy. W ramach realizacji usługi Wykonawca zapewni Zamawiającemu:

A. Zabudowę stoiska (w tym: - instalacje elektryczne / oświetlenie – wypożyczenie 49,00 m2; - obsługa techniczna stoiska; - podłoga – płyta laminowana 49,00 m2; - podest pod płytę laminowaną
49,00 m2; - zabudowa płyta malowana 150,00 m2; - zabudowa VIP ROOM (zabudowa częściowo multimedialna); - lada lakierowana z ekspozycją z kwiatów; - prace graficzne – wydruki; - logo 3 D;
- stoły 3 szt.; - fotele 12 szt.; - regał 1 szt.; - wieszak/kosz 1 kpl.; - hoker 1 szt.; - lodówka 1 szt.; - szafki 1 kpl.; - wyposażenie VIP Room (stół, krzesła biurowe, szafka, lampy niestandardowe) 1 kpl.;
- ekspres ciśnieniowy do kawy 1 szt.; - transport stoiska; - montaż i demontaż stoiska; - wózki widłowe; - utylizacja elementów zabudowy po targach);

B. Usługę w zakresie transportu eksponatów.

Proszę o podanie wartości wynagrodzenia oddzielnie dla każdego z działań zgodnie z tabelką w formularzu oferty.

Projekt „Udział firmy TIOMAN Sp. z o.o. Sp.k. w międzynarodowych targach INTERTRAFFIC w Amsterdamie” otrzymał dofinansowanie w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” w ramach Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw RPO WK-P 2014-2020.

Kod CPV

CPV 79956000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

Pozostałe kody CPV

Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8

Dodatkowe przedmioty zamówienia:

Nie przewiduje się.

Harmonogram realizacji zamówienia

  1. Termin składania ofert do dnia 28.02.2022 r.
  2. Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 02.03.2022 r.
  3. Ogłoszenie wyników i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie upublicznione do dnia 02.03.2022 r.
  4. Podpisanie umowy z Wykonawcą przewiduje się do dnia 07.03.2022 r.
  5. Czas realizacji zamówienia: targi w dniach 29.03.2022-01.04.2022r. - w przypadku odwołania/przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być wydłużony.

Załączniki:

Załącznik nr 1. Formularz oferty.

Załącznik nr 2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych.

Załącznik nr 3. Oświadczenie o posiadaniu zasobów technicznych i finansowych do realizacji zamówienia

Pytania i wyjaśnienia:

Brak pytań i wyjaśnień.

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

Zgodnie z kryteriami Zamawiającego, o udział w postępowaniu i udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują wymaganym potencjałem technicznym,

c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia,

d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.

Wiedza i doświadczenie:

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej 3 usługi, których zakres jest tożsamy lub zbliżony z przedmiotem zamówienia oraz załączyć dowody (np. referencje lub protokoły odbioru, faktury, oświadczenia lub inne, z których będzie jednoznacznie wynikać należyte wykonanie prac) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

Potencjał techniczny:

Brak wymagań.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Brak wymagań.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Brak wymagań.

Dodatkowe warunki:

  • Czas realizacji zamówienia: targi w dniach 29.03.2022-01.04.2022r. - w przypadku odwołania/przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być wydłużony.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych bądź realizacji jednego rodzaju usług.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia zamówienia / podpisania umowy w przypadku wyboru jego oferty w wyniku postępowania wyboru ofert.
  • Zamawiający złoży zamówienie / podpisze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę (z uwzględnieniem Kryteriów wyboru oferty).
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie do momentu podpisania umowy na realizację zamówienia, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższego uprawnienia. W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń.
  • Złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zrozumiał i akceptuje powyższe warunki.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oferty bez podania przyczyny.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać wysyłając pytanie na adres mailowy export1@tioman.pl nie później niż 24 godziny przed końcem terminu składania ofert.

Warunki zmiany umowy:

  • W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą. Dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy (terminu realizacji usługi) w tym przypadku.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:

Do oferty powinny być załączone:

  1. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
  2. Oświadczenie o posiadaniu zasobów technicznych i finansowych do realizacji zamówienia (stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego).
  3. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych w punkcie „Wiedza i doświadczenie”.

Zamówienia uzupełniające:

Nie przewiduje się.

III. Ocena oferty:

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium ceny:

Cena: waga – 100 pkt

Kryterium ceny oceniane będzie zgodnie z formułą:                                            

Ilość punktów = cena netto najtańszej ze złożonych ofert / cena netto badanej oferty x 100 pkt

Wykluczenia:

Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).

IV. Zamawiający – Grantobiorca

Nazwa:

TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Adres:

Ostaszewo 57E, 87-148 Łysomice

Numer telefonu:

566557799

NIP:

8792050063

Tytuł projektu:

Udział firmy TIOMAN Sp. z o.o. Sp.k. w międzynarodowych targach INTERTRAFFIC w Amsterdamie

Numer projektu:

028 / WPG / 2 / G / 2020

Inne źródła finansowania:

Nie dotyczy.

 

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Data zamieszczenia 2022-02-18
Data składania ofert 2022-02-28
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat toruński
Gmina Łysomice
Miejscowość Ostaszewo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2054
Wyświetlony: 630
Wygasa: 2024-11-13

Strona korzysta z plików cookie