Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

USŁUGA TRANSPORTOWA W RAMACH PROJEKTU PN. „ROZSZERZENIE DZIAŁALNOŚCI EKSPORTOWEJ INELEKTRA SP. Z O.O. POPRZEZ WEJŚCIE NA NOWY RYNEK ZAGRANICZNY"

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

ZAPYTANIE OFERTOWE NR FE/07/2021

NA USŁUGĘ TRANSPORTOWĄ W RAMACH PROJEKTU PN. ROZSZERZENIE DZIAŁALNOŚCI EKSPORTOWEJ INELEKTRA SP. Z O.O. POPRZEZ WEJŚCIE NA NOWY RYNEK ZAGRANICZNY”

 

CZĘŚĆ I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Zamawiający

INELEKTRA Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ul. Szeroka 10/12, Sąd Rejestrowy: Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
KRS: 0000414419, NIP: 5213628860, REGON 146048746, kapitał zakładowy 5.000,00 zł,
tel. +48 56 690 42 54, e-mail: biuro@inelektra.com, strona internetowa: https://inelektra.com/

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Andrzej Pućko, tel. +48 533 306 401, e-mail: a.pucko@inelektra.com

Pytania dotyczące postępowania należy kierować wyłącznie do wyżej wskazanej osoby. Odpowiedzi na pytania zostaną upublicznione na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania zapytania. Zamawiający udzieli wyjaśnień, jeżeli pisemne zapytanie wpłynie do niego nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

 

  1. Przedmiot postępowania

Niniejsze zamówienie dotyczy wyboru Wykonawców dla zadania pn. Rozszerzenie działalności eksportowej INELEKTRA Sp. z o.o. poprzez wejście na nowy rynek zagraniczny”.

 

  1. Tryb postępowania

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczące udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego" stanowiące załącznik nr 9 do Regulaminu Konkursu w ramach projektu „Fundusz Eksportowy – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego”. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

  1. Publikacja zapytania

Niniejsze zapytanie dostępne jest na stronie internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ oraz na stronie internetowej Zamawiającego https://inelektra.com/

 

  1. Język postępowania

Językiem postępowania jest język polski. Cała korespondencja wymieniana pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym prowadzona będzie w języku polskim.

 

  1. Oferty wariantowe i częściowe
  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

 

  1. Środki na realizację zamówienia

Zamówienie będzie współfinansowane z grantu powierzonego na realizację przedsięwzięcia pn. „Rozszerzenie działalności eksportowej INELEKTRA Sp. z o.o. poprzez wejście na nowy rynek zagraniczny” realizowanego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności
i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

  1. Cel projektu

Głównym celem projektu jest rozszerzenie działalności eksportowej firmy Inelektra Sp. z o.o. poprzez wejście na nowy rynek zagraniczny, a także zwiększenie poziomu sprzedaży za granicą oraz budowa marki Firmy w skali globalnej.

 

CZĘŚĆ II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa zabudowy targowej oraz produktów Zamawiającego (wraz z ubezpieczeniem i pełnymi kosztami spedycji) na następujące międzynarodowe targi:
  • Ambiente, luty 2022, Frankfurt, Niemcy
  • Light + Building, marzec 2022, Frankfurt, Niemcy
  • Maison&Objet Paris 2022, marzec 2022, Paryż, Francja
  • Salone del Mobile Milano 2022, kwiecień 2022, Mediolan, Włochy
  • Salone del Mobile Milano 2023, kwiecień 2023, Mediolan, Włochy

W związku z trwającą sytuacją epidemiologiczną na świece, terminy oraz miejsca poszczególnych wydarzeń mogą ulec zmianie.

Na oferencie spoczywa obowiązek rozładunku i załadunku na targach zabudowy targowej wraz z wyposażeniem.

Specyfikacja zabudowy targowej wraz z wyposażeniem:

- całkowita waga załadunku: nie powinna przekraczać 600 kg,

- maksymalna długość elementów załadunku: 4,5 m

- maksymalna szerokość elementów załadunku: 2 m

Załadunek składać się będzie z aluminiowej konstrukcji o wymiarach 4,5x2,2 m, ścianek nośnych o wymiarach ok. 3x1,5 m, grubość 10 cm oraz 4 skrzyń z produktami Zamawiającego o wymiarach 2x0,5x0,5 m.

 

  1. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień.

KOD CPV

Nazwa

60000000-8

Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

63520000-0

Usługi agencji transportowych

66514100-7

Usługi ubezpieczeniowe dotyczące transportu

63712000-3

Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego

 

CZĘŚĆ III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. PODSTAWY WYKLUCZENIA. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym zapytaniu na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w części III, pkt. 1, ppkt. 1.1. oraz niepodlegający wykluczeniu z przyczyn wskazanych w części III pkt. 1 ppkt. 1.3. niniejszego zapytania.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają oraz zaakceptują następujące warunki:

  • Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
  • Posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
  • Przedstawią kopię polisy OC na sumę ubezpieczenia min. 100 000 zł.

 

  • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
  • Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych ofert zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego.
  • Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy i uznania jego oferty za odrzuconą.
  • Wykonawca polegający na zdolnościach i zasobach innych podmiotów zobowiązany jest sprawdzić, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów aby zrealizować zamówienie.
  • W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 

  • Podstawy wykluczenia

Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawców z udziału w postępowaniu w następujących przypadkach:

  • jeżeli wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia, nie złożył prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników, złożył ofertę niezgodną z warunkami niniejszego zapytania lub też złożył ofertę po terminie,
  • jeżeli w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe;
  • w celu uniknięcia konfliktu interesów - podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tj. Wykonawców, którzy są powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo poprzez wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, w szczególności poprzez:
  1. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą programem operacyjnym,
  3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
  5. inne powiązania, naruszające zasadę konkurencyjności.

 

  • Wykonawcy występujący wspólnie

Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia jedynie pod następującymi warunkami:

  • W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegający się
    o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
    i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
  • Warunki określone w pkt. 1.1. niniejszego zapytania Wykonawcy muszą spełniać łącznie, natomiast żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu;
  • Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne pisemne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści uregulowanie współpracy tych wykonawców.

 

  • Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
  • Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg wzorów stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
  • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców występujących wspólnie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
  • Na żądanie Zamawiającego Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa dotyczące podwykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 w zakresie odpowiadającym zakresowi ich udziału w realizacji zamówienia.
  • Wykonawca wraz z ofertą przedkłada następujące oświadczenia lub dokumenty:
  1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. W zakresie prowadzanie działalności gospodarczej – należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
    2. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia – Oferent wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 3 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie należyte wykonanie usług są: referencje, protokoły odbioru, inne.
  2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - dokumenty dotyczące odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, podmiotu na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca lub podwykonawcy, nie będącego podmiotem, na którego zasobach polega Wykonawca w postaci:
    1. Oświadczeń sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania;
    2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub oświadczenia Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie części III pkt 1.3 ppkt. 2 niniejszego zapytania;
  3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie zgodnego z prawdą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego, oraz prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, a także informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań, o których mowa powyżej.

 

CZĘŚĆ IV. KRYTERIA OCENY OFERT I INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

 

  1. Kryteria wyboru ofert - za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów zgodnie z poniższymi wytycznymi.

 

LP.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna punktacja

A.

Cena netto w PLN

80%

80

B.

Termin płatności faktury

20%

20

  

  1. Cena netto – waga punktowa 80 pkt (80%). Liczba punktów w kryterium „Cena netto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

(Cena najniższa spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert/Cena w ofercie badanej) x80 

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Oferencie. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 80 punktów. Weryfikacja kryterium nastąpi na podstawie formularza ofertowego danego Wykonawcy.

 

  1. Termin płatności faktury (w dniach) - waga punktowa 20 pkt (20%). Liczba punktów w kryterium „Termin płatności faktury” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

(Najkrótszy termin płatności spośród niepodlegających odrzuceniu ofert/Termin realizacji w badanej ofercie) x20

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

 

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A i Kryterium B zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A i B).

 

CZĘŚĆ V. ZASADY PRZYGOTOWANIA OFERTY I OBLICZENIA CENY. TERMINY.

  • Oferta powinna zawierać:
  • Formularz oferty;
  • Oświadczenie potwierdzające posiadane doświadczenie;
  • Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych;
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
  • Inne załączniki zgodnie z treścią zapytania ofertowego;

 

  • Postać oferty
  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość Przedmiotu Zamówienia.
  • Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
  • Ofertę składa się w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci elektronicznej.
  • Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania.
  • Oferta i wszystkie jej załączniki powinny być napisane i wypełnione w sposób czytelny.
  • Oferta musi być podpisana w wyznaczonych miejscach przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej albo przez upełnomocnionego przedstawiciela. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
  • Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  • Oferty składane w formie pisemnej należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty (opakowania) lub z braku którejkolwiek z wymaganych informacji. Oferty w formie elektronicznej należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów, w formacie uniemożliwiającym edycję.
  • Oferty należy złożyć do dnia 10 stycznia 2022 r. do godz. 12:00 – decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ew. brak możliwości przesłania oferty wynikający z nieprawidłowego działania operatorów pocztowych, operatorów telekomunikacyjnych lub urządzeń końcowych Wykonawcy.
  • Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres: Szeroka 10/12, 87-100 Toruń. Zamawiający dopuszcza przesłanie oferty wraz ze wszystkimi załącznikami w formie elektronicznej na adres: pucko@inelektra.com (w tytule wiadomości należy wpisać: Zapytanie ofertowe nr FE/07/2021).
  • Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania o zamówienie pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę do miejsca wskazanego w pkt. 1 w wymaganym terminie.
  • Zmiana oferty po upływie terminu składania ofert są nieskuteczne.
  • Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zmienić albo wycofać ofertę. Zmiana oferty jest jednoznaczna z wycofaniem uprzednio złożonej oferty.
  • Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Zamawiający może, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.

 

  • Opis sposobu obliczenia ceny oferty
  • Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich [PLN]. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszelkie koszty (w tym należności publicznoprawne, koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia, koszty transportu itp.), jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Wykonawca, który nie podlega obowiązkowi podatkowemu w zakresie VAT na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, poda cenę netto (bez VAT). Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, poda cenę netto oraz brutto (zawierającą VAT).
  • Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w polskich złotych.
  • Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

CZĘŚĆ VI. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
  1. Korespondencję w niniejszym postępowaniu Zamawiający i Wykonawcy przekazują wzajemnie w jednej z następujących form: pisemnej lub pocztą elektroniczną, w języku polskim. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji przekazanej w formie poczty elektronicznej. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do adresata przed upływem odpowiednich terminów. Korespondencję uważa się za wniesioną z chwilą, gdy dotarła ona do Zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z jej treścią i potwierdzić jej przyjęcie. Dla korespondencji Zamawiający podaje dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy) w godzinach od 8.00 do 16.00
  2. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

Sprawy proceduralne i merytoryczne: Andrzej Pućko, tel. +48 533 306 401, e-mail: a.pucko@inelektra.com

  1. Opis sposobu udzielenia wyjaśnień
  2. Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający udzieli odpowiedzi niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
  4. treść zapytań wraz z udzielonymi wyjaśnieniami bez ujawniania źródeł zapytania Zamawiający upubliczni w taki sam sposób, w jaki upublicznił niniejsze zapytanie.
  5. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku Zamawiający opublikuje informację w sposób tożsamy z publikacją niniejszego zapytania, wskazując co najmniej datę upublicznienia zmienianego zapytania i opis dokonanych zmian, a także przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian modyfikacje są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
  CZĘŚĆ VII. OTWARCIE OFERT
  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 stycznia 2022 o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego wToruniu przy Szerokiej 10/12. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
  2. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona ich oceny. W trakcie oceny i badania ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert. Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. W każdym czasie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru Wykonawcy, Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta lub do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów oraz ogłosi wyniki na swojej stronie internetowej pod adresem https://inelektra.com/ oraz na portalu regionalnej bazy konkurencyjności dla województwa kujawsko-pomorskiego pod adresem https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/.

 

CZĘŚĆ VIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY. TERMIN REALIZACJI UMOWY

  1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, powiadomiony zostanie o terminie i miejscu zawarcia umowy.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy z Zamawiającym, Zamawiający może nie powtarzać postępowania, lecz wybrać najkorzystniejszą (kolejną z najwyższą liczbą punktów) spośród pozostałych ofert – bez przeprowadzania ponownej analizy, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

 

CZĘŚĆ IX. ZMIANY ZAWARTEJ UMOWY

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku:

  1. gdy nastąpi zmiana daty lub miejsca wydarzeń targowych ogłoszona przez organizatora,
  2. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
  3. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, przypadków siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia (np. powódź, strajki, zamieszki, decyzje administracyjne, państwowe). Wszelkie zmiany, jakie strony chciałaby wprowadzić do postanowień zawartej umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron (w drodze pisemnego aneksu).

Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia na etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

CZĘŚĆ X INFORMACJE DODATKOWE

Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest Inelektra Sp. z o. o.

Inelektra Sp. z o. o. będzie przetwarzała dane osobowe w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez Inelektra Sp. z o. o., to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

CZĘŚĆ XI – ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

  1. Formularz ofertowy;
  2. Oświadczenie potwierdzające posiadane doświadczenie;
  3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych;
  4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Inelektra Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2021-12-30
Data składania ofert 2022-01-10
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Toruń
Gmina Toruń
Miejscowość Toruń

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1967
Wyświetlony: 460
Wygasa: 2024-09-24

Strona korzysta z plików cookie