Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gabinetu weterynaryjnego do wykonywania badań RTG zwierząt

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

 

Rypin, 17 października 2022 r.

 

Zapytanie ofertowe dotyczące:

 

zakupu fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gabinetu weterynaryjnego do wykonywania badań RTG zwierząt.

 

KOD CPV:

33100000 - Urządzenia medyczne

33110000 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33192210 - Stoły do badania

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

 

GABINET WETERYNARYJNY ANNA DUSZEK-WIECHOWSKA

  1. 11 listopada 4e

87-500 Rypin

NIP: 1230792985

REGON: 280140617

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych sprzętu i wyposażenia  gabinetu weterynaryjnego do wykonywania badań RTG zwierząt składającego się z:

Nazwa sprzęt/wyposażenia

Ilość

Minimalne parametry techniczno-jakościowe

detektor RTG

1 szt.

a)                  pole detekcji – nie mniejsze niż 430 x 358 mm

b)                 technologia Flat panel a-Si  TFT,

c)                  konwersja A/D – minimum 16 bit,

d)                 transfer danych WiFi,

e)                  rozdzielczość – nie gorsza niż: 2560 x 3072

f)                  rozdzielczość przestrzenna – nie gorsza niż 3.5 lp/mm

g)                 czas procesowania obrazu – nie dłużej niż 5 sek.

h)                 rozmiar piksela: 140x140 μm

i)                   w zestawie z dedykowanym oprogramowaniem w języku polskim

j)                   nacisk – do minimum 400 kg

k)                 waga – do 3,5 kg

l)                   w zestawie z 2 bateriami

m)               gwarancja min. 36 miesięcy

kaseta ochronna do panelu detektora

1 szt.

a)                  wykonana z wytrzymałego PPE

b)                 zapinany uchwyt

c)                  dedykowane otwory do przewodów

d)                 gwarancja min. 24 miesiące

generator RTG

1 szt.

a)                  moc lampy – nie mniej niż 1,6 kW,

b)                 moc wyjściowa – min. 1,6 kW,

c)                  podwójny laser,

d)                 moc: 110-220 Vac, 50-60 Hz

e)                  wartości mAs: od 0,3 do 50 mAs

f)                  ognisko – min. 1,2 mm

g)                 kolimator – 35x35 cm@65 cmSID

h)                 gwarancja min. 24 miesiące

komputer przenośny typu laptop

1 szt.

a)                  procesor min. i5 4 gen

b)                 pamięć RAM – nie mniej niż 8 GB

c)                  dysk na dane – minimum 1 TB

d)                 gwarancja min. 24 miesiące

stół do RTG z pływającym blatem

1 szt.

a)                  wysokość – nie mniejsza niż 190 cm

b)                 wymiary podstawy (szer. x głęb.) – min. 76x63 cm

c)                  głębokość podstawy w kolumną – min. 95 cm

d)                 wysokość do blatu – 78 cm

e)                  wymiary blatu (dł. x szer. ) – min. 150 x 72 cm

f)                  gwarancja min. 24 miesiące

fartuch ochronny RTG

2 szt.

a)                  ergonomiczny kształt,

b)                 zapinany na rzepy,

c)                  ekwiwalent 0,35Pb

d)                 gwarancja min. 24 miesiące

osłona tarczycy RTG

2 szt.

a)                  ergonomiczny kształt,

b)                 zapinany na rzepy,

c)                  ekwiwalent 0,35Pb

d)                 gwarancja min. 24 miesiące

2.2  Inwestycja realizowana jest w ramach projektu objętego grantem pt. Wzmocnienie konkurencyjności  firmy Gabinet Weterynaryjny Anna Duszek-Wiechowska poprzez zakup sprzętu  niezbędnego do  świadczenia nowej usługi – badania RTG  zwierząt” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 r. Grant pozyskano za pośrednictwem „Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Gmin Dobrzyńskich Region Północ” w ramach projektu grantowego pt. „Ożywienie społeczne i gospodarcze na obszarze objętym LSR poprzez wsparcie mikro i małych przedsiębiorstw”.

2.3  W oferowanej cenie Wykonawca zapewni szkolenie dla min. dwóch pracowników gabinetu z zakresu obsługi i prawidłowej eksploatacji dostarczanych sprzętów/wyposażenia.

2.4 Adres dostawy i protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia: GABINET WETERYNARYJNY ANNA DUSZEK-WIECHOWSKA ul. 11 listopada 4e, 87-500 Rypin. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie: dostawę pod wskazany adres, wniesienie, instalację i rozruch dostarczonych sprzętów.

2.5 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.12.2022 r.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:

  1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);
  2. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).

 

  1. ZAKRES WYKLUCZENIA:

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

 

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny oferty

 

Cena brutto – 100 %

Kryterium cena:

 

                             Cena brutto najtańszej oferty

Ilość punktów = ---------------------------------------   x 100

                             Cena brutto ocenianej oferty

Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższym kryterium
i sposobem jego obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników
z poszczególnych kryteriów. 

 

  1. UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

6.1 W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów, Zamawiający wezwie wystawców tych ofert do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.

6.2 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.

 

  1. WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Płatność w formie bezgotówkowej – przelew. Dopuszczalne zaliczkowanie (zaliczka/płatność końcowa) Zapłata końcowa nastąpi po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń  protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

Faktura/rachunek końcowa/-y będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.

 

  1. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć:

  1. podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 2 do zapytania)
  2. pełnomocnictwo do składania oferty (jeśli ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana w odpowiednim dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy)

Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

  1. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:

  1. a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
  2. b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.

 

  1. ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ

 

10.1  Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę                        z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.

10.2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.

10.3 Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl)

10.5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą telefoniczną lub mailową

10.6  Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,

 

  1. ZMIANA UMOWY

 

Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

 

  1. INFORMACJE POZOSTAŁE

 

12.1 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

12.2 Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.

  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
    O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl) Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
  • Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności
  • Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Anna Duszek-Wiechowska,  e-mail: wetrypin@onet.eu

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

 

30 dni kalendarzowych

 

  1. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:

  1. przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu podpisanych dokumentów na adres: wetrypin@onet.eu lub
  2. złożyć w zamkniętej kopercie/paczce osobiście w siedzibie Zamawiającego - oznakowanie koperty/paczki: adres Zamawiającego oraz zapis: „Oferta dotycząca dostawy sprzętu do RTG zwierząt”, lub
  3. przesłać drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera/posłańca na adres Zamawiającego (opis koperty/paczki jw.)

 

w terminie do dnia 25 października 2022 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.  Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Adres siedziby Zamawiającego: GABINET WETERYNARYJNY ANNA DUSZEK-WIECHOWSKA, ul. 11 listopada 4e, 87-500 Rypin

 

17 października 2022 r., Anna Duszek-Wiechowska

                                             -//-

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej GABINET WETERYNARYJNY ANNA DUSZEK-WIECHOWSKA
Data zamieszczenia 2022-10-17
Data składania ofert 2022-10-25
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat rypiński
Gmina Rypin gmina miejska
Miejscowość Rypin

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2486
Wyświetlony: 421
Wygasa: 2025-07-12

Pliki

Strona korzysta z plików cookie