Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup fabrycznie nowego urządzenia do fali uderzeniowej i laseroterapii wysokoenergetycznej, oraz fabrycznie nowego aparatu USG

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Zapytanie ofertowe w ramach projektu

„Rozszerzenie działalności poprzez zakup środków trwałych- aparat do USG oraz aparat do fali uderzeniowej i laseroterapii”

Nr I/RPO/EFRR/2021/21/1

Współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 

w ramach Oś priorytetowa 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność.

Działanie 7.1  Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 . 

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I.1. Nazwa i adres Zamawiającego

EVE-REH Ewelina Zygan

Aleja 700-lecia 2/4

87-720 Ciechocinek

 

Adres do korespondencji:

Ewelina Zygan

Aleja 700-lecia 1d/6

87-720 Ciechocinek

 

Osoba do kontaktu: Ewelina Zygan

Tel. +48 691 832 908

E-mail:  EweZygan@interia.pl

 

I.2. Określenie przedmiotu zamówienia

Aparat do fali uderzeniowej i  laseroterapii wysokoenergetycznej oraz aparat  do USG

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.

 

II.2. 

  1. Umowa zostanie zawarta w wyniku wyboru oferty przez Zamawiającego.

 

II.2.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: 

  • Zakup i dostawa nowego aparatu do fali uderzeniowej i laseroterapii wysokoenergetycznej, oraz nowego aparatu USG

Tytuł projektu: „Rozszerzenie działalności poprzez zakup środków trwałych- aparat do fali uderzeniowej i laseroterapii wysokoenergetycznej oraz aparat do USG”.

II.2.2. Określenie przedmiotu zamówienia: 

  • Zakup i dostawa nowego aparatu do fali uderzeniowej i laseroterapii wysokoenergetycznej, oraz nowego aparatu USG

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego

Inne postanowienia:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

II.2.3 Warunki

  1. Nie dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej.
  2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
  3. Termin związania ofertą: 30 dni.

II.3. Miejsce i termin składania ofert: 

  1. Termin składania ofert : do 27.12.2021 r.

 

  1. Miejsce składania ofert pisemnych

Ofertę należy złożyć pod adresem:

Ewelina Zygan, Aleja 700-lecia 1d/6, 87-720 Ciechocinek

 

  1. Miejsce składania ofert w formie elektronicznej: Oferty w wersji elektronicznej należy wysyłać na adres e-mail osoby wskazanej do kontaktu: EweZygan@interia.pl

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
  2. Forma pisemna

Ofertę sporządzoną w języku polskim, należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej:

  • Nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis: „ Zakup i dostawa nowego aparatu do fali uderzeniowej i laseroterapii wysokoenergetycznej, oraz nowego aparatu USG”

 

  1. b) Forma elektroniczna

Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany do kontaktów w sprawie procedury zamówienia. W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe.

 

  1. Kompletna oferta musi zawierać:
  • Formularz oferty napisany na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
  • Podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
  • Stosowne pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik
  • W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zapytania ofertowego.
  1. Oferty należy złożyć w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty upublicznienia zapytania przez Zamawiającego, przy czym termin 7 dni kalendarzowych biegnie od dnia następnego po dniu upublicznienia zapytania ofertowego i kończy się z upływem ostatniego dnia.
  2. Oferta na wykonanie zadań powinna zawierać co najmniej:
    1. cenę wyrażoną w PLN/EUR
    2. opis przedmiotu zapytania ofertowego
    3. termin realizacji
    4. okres gwarancji
    5. oferta powinna być sporządzona w języku polskim
  3. Koszt przygotowania i dostarczenia oferty pokrywa Oferent.
  4. Oferty, jakie wpłyną po terminie, zostaną zwrócone do Oferentów bez ich oceny, jako nieważne.

 

II.4. Tryb rozpatrzenia ofert:

 

  1. Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia ofert.
  2. Zamawiający w trakcie analizy ofert może wystąpić do Oferenta o dodatkowe wyjaśnienia lub uzupełnienia, jeśli zawarte w ofercie informacje nie pozwolą na obiektywną ocenę oferty.
  3. Dla odpowiedzi związanych z wyjaśnieniem oferty, przyjmuje się 2 dni robocze od dnia dostarczenia przez Zamawiającego zapytania/prośby o wyjaśnienie.
  4. Po dokonaniu analizy ofert oraz rozpatrzeniu – zgodnie z zasadą konkurencyjności – przedłożonych ofert, Zamawiający poinformuje Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

II.5. Kryteria oceny ofert: 

 

  1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
  2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, według następujących kryteriów :
    1. Cena– Ceny ofert netto (waga 80 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem.

                                                  

                                    C n = (C min/C r) x 100 x 80%

                                                    

gdzie:

C n – oznacza ilość punktów przyznana ofercie w ramach Cena netto Razem w przeliczeniu na PLN.

C min – oznacza łączną cenę  minimalną najtańszej z ofert.

C r – oznacza cenę oferty rozpatrywanej. 

 

  1. Okres gwarancji-  Okres objęty gwarancją środka trwałego (waga 20%)  będzie obliczony według następującej formuły:

G n = (G r/G max) x 100 x 20%

 

gdzie:

 G r – oznacza okres gwarancji w ofercie rozpatrywanej

G max – najdłuższy okres gwar. przedstawiony w ofertach 

G n – ilość pkt przyznana ofercie w ramach Kryterium okresu gwarancji.      

                                     

  1. Do oceny będą brane pod uwagę ceny oferty netto
  2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

SEKCJA III: INFORMACJE DODATKOWE

 

III.1. Inne istotne postanowienia

Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy/Dostawcy. 

Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 

 

Niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane. 

Zamawiający informuje, że w przypadku nie otrzymania minimum 1 ważnej oferty w terminie określonym w pkt. II.3 niniejszego zapytania ofertowego, Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego Wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w zapytaniu ofertowym.

 

Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców/Dostawców poprzez zamieszczenie informacji w Bazie Konkurencyjności. 

 

Zamawiający informuje, iż obok formy pisemnej dopuszcza porozumiewanie się z Dostawcami/Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo anulowania zapytania ofertowego bez podawania przyczyn.

 

Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania mu środków pochodzących z budżetu UE.

 

III.2. Finansowanie projektu: 

Zamawiający informuje, że projekt zamierza realizować z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 

 

Wszelka korespondencja w formie pisemnej związana z przygotowaniem i złożeniem ofert musi być doręczona do Zamawiającego na adres:

Ewelina Zygan, Aleja 700-lecia 1d/6, 87-720 Ciechocinek,

 

lub drogą elektroniczną na adres email: EweZygan@interia.pl

Zamawiający nie jest zobligowany do prowadzenia postępowania według ustawy o zamówieniach publicznych.

 

W sprawach formalnych należy kontaktować się z Panią Eweliną Zygan – pod numerem telefonu tel. +48 691832908(w godz. 8:00-18:00) lub adresem mailowym ewezygan@interia.pl  Jeżeli odpowiedzi na pytania lub zgłoszone problemy będą wiązały się ze zmianą warunków zamówienia, wszyscy uczestnicy zapytania zostaną powiadomieni o zmianach.

 

III.3. Termin i miejsce wykonania zamówienia

Termin realizacji: w zależności od terminu w przedstawionych ofertach 

Miejsce realizacji: Aleja 700-lecia 2/4, 87-720 Ciechocinek

 

III.4. Istotne dla stron postanowienia umowy

  1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
    1. gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta,
    2. istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy,
    3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SZ. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Oferenta; inne wydarzenia losowe.

 

SEKCJA IV: Załączniki

 

  1. Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  2. Załącznik Nr 2 Formularz oferty
  3. Załącznik Nr 3 Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej EVE-REH Ewelina Zygan

Data zamieszczenia 2021-12-19

Data składania ofert 2021-12-27

Rodzaj zamówienia dostawy inne

Powiat Powiat aleksandrowski

Gmina Aleksandrów Kujawski gmina miejska

Miejscowość Ciechocinek

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej EVE-REH EWELINA ZYGAN
Data zamieszczenia 2021-12-19
Data składania ofert 2021-12-27
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Ciechocinek
Miejscowość Ciechocinek

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1952
Wyświetlony: 444
Wygasa: 2024-09-13

Strona korzysta z plików cookie