Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do modelowania ciała i twarzy.

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis


Rypin 07.12.2022
(miejscowość, data)


Zapytanie ofertowe dotyczące:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do modelowania ciała i twarzy.

 

KOD CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

1. ZAMAWIAJĄCY

Marita Rutkowska Sense
Ul. Wichrowa 1
87-500 Rypin
NIP 892 148 73 14
Regon 386 547 216


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przykładowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do modelowania ciała i twarzy (2022 r.)
2.2 Charakterystyka techniczna:
Parametry nie gorsze niż:
- częstotliwość fali radiowej 40,68 MHz
- zasilanie 120VAC,50/60Hz/, jedna faza
-wskazania zabiegowe – cellulit, niszczenie komórek tłuszczowych

2.3 Adres dostawy i protokolarnego odbioru maszyny: ul. Wichrowa 1, 87-500 Rypin

2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia 23.12.2022r
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Brak warunków udziału w postępowaniu.

4. ZAKRES WYKLUCZENIA:


W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).

5. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSÓB OCENY OFERTY

Przykładowe kryteria:
Cena brutto – 80%
Okres gwarancji – maks. 20 %

5.1 Kryterium cena:

Cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = --------------------------------------- x 100 x waga punktowa tj. 80%
Cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.

5.2 Kryterium okres gwarancji

Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:
Okres gwarancji do 12 miesięcy włącznie – 0 pkt
Okres gwarancji powyżej 12 miesięcy do 24 miesięcy włącznie – 10 pkt
Okres gwarancji powyżej 24 miesięcy – 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami
i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników
z poszczególnych kryteriów.

6. UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,
o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.

 

7. WARUNKI PŁATNOŚCI

Płatność w formie przelewu; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT /rachunku.
Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Faktura/rachunek będzie płatny w terminie 7 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.

8. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć:
a) podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 2 do zapytania)
b) zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 3 do zapytania)
c) specyfikację techniczną urządzenia

Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

9. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.

10. ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ

10.1 Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
10.2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
10.3 Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
10.4 Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl
Informacja będzie zawierała dane: nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.
10.5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.
10.6 Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,

11. ZMIANA UMOWY

11.1 Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

12. INFORMACJE POZOSTAŁE

12.1 Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
12.2 Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
12.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12.4 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
12.5 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
12.6 Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności.
12.7 Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Marita Rutkowska, tel. ‭690 042 288‬ e-mail: marita.sugalska@gmail.com

13. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

7 dni

14. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć w jeden z poniższych sposobów:
1. przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres marita.sugalska@gmail.com
2. złożyć w zamkniętej kopercie/paczce osobiście w siedzibie Zamawiającego - oznakowanie koperty/paczki: adres Zamawiającego oraz zapis: „Oferta dotycząca zakupu i dostawy fabrycznie nowego urządzenia do modelowania twarzy i ciała”, lub
3. przesłać drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera/posłańca na adres Zamawiającego (opis koperty/paczki jw.)

w terminie do dnia 14.12.2022 r. do godziny 12:00

Adres siedziby Zamawiającego: ul. Wichrowa 1, 87-500 Rypin (podać dokładny adres)

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

…………………………………………………
(data i podpis Zamawiającego)


Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Załącznik nr 3 – Projekt umowy

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Marita Rutkowska Sense
Data zamieszczenia 2022-12-07
Data składania ofert 2022-12-14
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat rypiński
Gmina Rypin gmina miejska
Miejscowość Rypin

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2555
Wyświetlony: 422
Wygasa: 2025-09-01

Pliki

Strona korzysta z plików cookie