Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup i dostawa fabrycznie nowej minikoparki szansą na dalszy rozwój firmy FHU,,KRZYŚ''

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/KRZYS/2022

Na zakup i dostawę fabrycznie nowej minikoparki szansą na dalszy rozwój firmy FHU,,KRZYŚ’’

FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ,, KRZYŚ’’ KRZYSZTOF WIŚNIEWSKI , JARANOWO 22, 87-704 BĄDKOWO w związku z otrzymaniem dofinansowania powierzenia grantu na realizację projektu objętego grantem pt. ,, Zakup nowoczesnej minikoparki szansą na dalszy rozwój firmy FHU,, KRZYŚ’’ nr I/RPO/EFRR/2022/12 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 7. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020. 1. Nazwa i adres Zamawiającego Nazwa: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ,, KRZYŚ’’ KRZYSZTOF WIŚNIEWSKI Adres: Jaranowo 22, 87-704 Bądkowo NIP: 8911482568 Osoba do kontaktu: Sylwia Wiśniewska, tel;604124455 Adres mailowy: krzysztofwisniewski1974@wp.pl 4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert • Termin składania ofert mija w dniu 21.10.2022 Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane; • Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście (na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego) lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: krzysztofwisniewski1974@wp.pl 5. Warunki udziału w postępowaniu • W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę, doświadczenie i zaplecze techniczne oraz ekonomiczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów. 1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy. 2. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy. • Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. • Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie. • Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. • Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. • Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi wykonawca. • Wszelkie autorskie prawa majątkowe w zakresie przedmiotu zamówienia należeć będą wyłącznie do Zamawiającego. • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy jako wyspecjalizowane podmioty zewnętrzne posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. • Ocena spełnienia warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia oferenta i załącznika/ów do oferty, w szczególności: co najmniej załącznika nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. • Dokonany zakup musi spełniać wszystkie wymogi projektu objętego grantem, w ramach którego Zamawiający ubiega się o dofinansowanie. 6. Wymaganie dotyczące wadium • Zamawiający nie wnosi zabezpieczenia oferty wadium . 7. Termin realizacji przedmiotu oferty 31.10.2022 r. 8. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup nowoczesnej minikoparki szansą na dalszy rozwój firmy FHU,, KRZYŚ’’ .Przygotowanie produktu do potrzeb rynku docelowego. Parametry minikoparki; Skład wyposażenia; -Szybkozłącze hydrauliczne, masa 2,8 t, długie ramię kopiące -łyżka kopiąca 500 mm - łyżka skarpowa 1000 mm(uchylna) - gwarancja 5 lat 9. Kod wspólnego słownika zamówień (CPV) • 45000000-7 Roboty budowlane • 43261100-1- Ładowarki mechaniczne • 45200000-8- Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów , linii komunikacyjnych , elektroenergetycznych • 43300000-6-maszyny i sprzęt budowlany 10.Kryteria wyboru oferty • Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: Całkowita cena brutto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów KRYTERIA; Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru: Najniższa cena netto spośród ważnych ofert/Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów. • Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP. • Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryterium (do 2 miejsc po przecinku). • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. • Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku. • Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu zamówienia. • Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie otrzymanie przez Zamawiającego informacji od STOWARZYSZENIE PARTNERSTWO DLA ZIEMI KUJAWSKIEJ UL.PIASKOWA 4, ODOLION , 87-700 ALEKSANDRÓW KUJAWSKI , PEŁNIĄCYM F UNKCJĘ BENEFICJENTA PROJEKTU GRANTOWEGO, ZWANYM DALEJ ,, GRANTODAWCĄ’’ . 11.Opis sposobu przygotowania ofert • Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. • Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. • Oferta powinna zawierać: 1. Datę przygotowania i termin ważności oferty; 2. Cenę za wykonanie całości zamówienia; 3. Proponowany termin realizacji zamówienia 4. Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty; 5. Podpisane załączniki do niniejszego zapytania ofertowego; Warunki zmiany umowy • Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę • Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron. 12.Postanowienia końcowe • W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 13.RODO Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest SNWS Sp. o. o. Dane osobowe będą przetwarzane w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty czy zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 14.Załączniki Załącznik nr 1 – Formularz oferty; Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 4 – Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia. Załącznik nr 5- Wzór umowy Informacje dodatkowe Nazwa instytucji zamawiającej; FHU,, KRZYŚ’’ KRZYSZTOF WIŚNIEWSKI Data zamieszczenia 2022-10-13 Data składania ofert2022-10-21 Rodzaj zamówienia usługi inne Powiat Aleksandrowski Gmina Aleksandrów Kujawski Miejscowość Aleksandrów Kujawski 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ,,KRZYŚ'' KRZYSZTOF WIŚNIEWSKI
Data zamieszczenia 2022-10-13
Data składania ofert 2022-10-21
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Aleksandrów Kujawski gmina miejska
Miejscowość Aleksandrów kujawski

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2484
Wyświetlony: 882
Wygasa: 2025-07-08

Pliki

Strona korzysta z plików cookie