Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach w charakterze wystawcy-targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022 oraz zakupu usług polegających na organizacji spotkań podczas wizyt stud. w Kanadzie, USA i Wlk. Brytanii

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Przedmiotem zapytania ofertowego jest:

 

Część 1: zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022

 

Część 2: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w USA

 

Część 3: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Wielkiej Brytanii

 

Część 4: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Kanadzie

 

Część 1: zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy czterech osób na miejsce targów w terminie umożliwiającym przybycie do miejscowości odbywania się targów w dniu 19.09.2022 r. Dzień wylotu powrotnego do kraju: 24.09.2022 r.

Wykonawca zapewni transport lotniczy czterech osób na trasie Warszawa – Dusseldorf (Niemcy) – Warszawa.

Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadką.

Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z czterech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca zapewni transfer samochodem czterech osób z Bydgoszczy na lotnisko w Warszawie (w dniu wylotu do Dusseldorfu) oraz z lotniska w Warszawie do Bydgoszczy (w dniu powrotu do Polski).

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

      60000000-8 Usługi transportowe     

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy czterech przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny w kraju odbywania się targów

 

             Wykonawca zapewni transport czterech przedstawicieli Zamawiającego z lotniska    docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się targów oraz z miejsca odbywania się targów do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 


 

  1. Rezerwacja miejsca wystawowego, opłata rejestracyjna oraz wpis do katalogu targowego Wykonawca dokona rezerwacji miejsca targowego o powierzchni minimum 30 metrów kwadratowych, poniesie z tego tytułu całość opłat rejestracyjnych (zgodnie z warunkami Targów) oraz związanych z wpisem do katalogu.

 

CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji tragów i wystaw

 

  1. Wynajem powierzchni wystawienniczej minimum 30 metrów kwadratowych

 

Wykonawca poniesie całość kosztów oraz dopełni wszelkich formalności związanych z wynajmem zarezerwowanego miejsca wystawowego oraz zabudową stoiska (na cały okres trwania Targów).

 

Powierzchnia wystawiennicza powinna znajdować się w atrakcyjnej lokalizacji tj. nie powinna być przyścienna ani pod schodami.

 

CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

 

  1. Zabudowa stoiska – projekt i wykonanie oraz obsługa techniczna stoiska

 

Wykonawca zapewni sporządzenie projektu oraz wykonanie zabudowy powierzchni minimum 30 metrów kwadratowych zgodnie z poniższymi wymaganiami:

 

  • Typ stoiska – samodzielne,

 

  • Stoisko nie może być wyspowe,
  • Stoisko nie może być narożne,

 

  • Zabudowa stoiska niesystemowa (zabudowa indywidualna) z wykorzystaniem takich materiałów jak: płyta MDF, wiórowa, plexi, szkło, aluminium, oświetlenie, fryz firmy,

 

  • W ramach stoiska wystawowego planuje się mini salon wystawowy z miejscem do rozmów z Klientami (2 stoły, 4 krzesła i 2 hokery). Ponadto moduły ekspozycyjne z miejscem na umieszczenie próbek, ulotek i folderów reklamowych.

 

Prace nad projektem będą na bieżąco konsultowane z Zamawiającym, który ma prawo wnosić do niego stosowne poprawki. Efekt końcowy podlega akceptacji Zamawiającego.

 

Wykonawca wykona/zakupi wszystkie elementy zabudowy, które następnie dostarczy i zmontuje na miejscu wystawowym Zamawiającego. Po zakończeniu Targów, Wykonawca zdemontuje zabudowę.

 

Szczegółowy opis:

 

Na jednej ze ścian ma znaleźć się lustrzana mozaika w kształcie pasków/kwadratów o różnej wielkości oraz logo firmy (styrodur 3D o grubości 5 cm, wysokość ok. 40 cm długość logo z proporcji). Przed tą ścianą drewniana lada, grubość ok 10 cm (dąb naturalny) o dł. 150 cm, szer. 80 cm i wysokości około 130 cm na stalowych czarnych nogach przypominających literę „U”. Lada będzie mieć na całej długości szufladę, w której zmieszczą się ulotki, katalogi i wizytówki. Wysokość tej szuflady do lady będzie wynosić około 25 cm. Na ladzie będą wyznaczone 3 miejsca, w które można włożyć w głąb stołu (na głębokość około 8 cm) szklane próbki o wielkości 35 cm x 35 cm (Ewentualna zamiana stołów na białą ladę recepcyjną z miejscem na postawienie 3 szklanych próbek). W rogu stołu wysoki, szklany przezroczysty wazon (ok. 35 cm) i codziennie wymieniany bukiet kwiatów. Nad ladą podłużna lampa wisząca w kolorze czarnym lub drewnopodobnym.  Krzesła przed ladą recepcyjną – dwa stylowe hokery.

Tło drugiej ściany będzie stanowić indywidualnie przygotowana tapeta przypominająca nowoczesny budynek mieszkalny z balkonami na której w poszczególne miejsca zamontowane zostaną szklane laminaty o różnych kolorach za pomocą specjalnych dystansów montażowych w kolorze czarnym. W wybranych, kilku miejscach zainstalowane zostaną małe lampki (punkty świetlne LED). W rogu ściany roślina: Palma o wysokości około 180 cm w drewnianej lub betonowej donicy.

Trzecia ściana będzie zabudowana trzema szklanymi laminatami HTG SwitchView. Każda szyba będzie pokazywać inne warianty zmiany jej przezierności.  Należy użyć systemu, który zintegruje szyby w sposób inteligentny pokazujący możliwości produktów. Wielkość szklanych laminatów HTG SwitchView: 120cm x 220cm każdy.

Podłoga na stoisku- proponujemy podest sceniczny, podłoga winylowa z efektem jodełki (Dąb Naturalny) lub inny, zbliżony wariant zaproponowany przez Wykonawcę.

Na stoisku znajdzie się samodzielna ściana ukazująca szkło ogrzewane z funkcją SwitchView w wymiarach 100 cm x 50 cm oraz zabudowany obok niej telewizor minimum 42 calowy ukazujący film wizerunkowy Zamawiającego. Na ścianie wycięte logo ze styroduru (litery 3D) i zamocowane nad szkłem ogrzewanym. W odległości 1m od szkła ogrzewanego z funkcją SwitchView zamontowany na nowoczesnym statywie specjalistyczny skaner, dzięki któremu będzie możliwość zobaczenia z jaką szybkością oraz w jakim miejscu nagrzewa się szyba. Wydzielone miejsce ze skórzaną sofą o szerokości ok 180 cm w kolorze grafitowym oraz dwa fotele w kolorze czarnym (preferowane fotele wyprodukowane w technologii rotoformowania z polietylenu, następnie lakierowane na wysoki połysk). Pośrodku drewniany niski stoliczek ok. 180cm x 80cm, na którym zmieści się minimum 20 szklanych próbek oraz 50 katalogów i 100 ulotek. W ten sposób wewnątrz stoiska zostanie wydzielona przestrzeń służąca do rozmów z klientami, oddzielona od pozostałej części stoiska drewnianymi lamelami (dąb naturalny) na szerokość ok. 3-3,5 m i wysokość ok. 2 m, aby zapewnić komfort w rozmowie z potencjalnymi osobami. Istnieje możliwość zamiany drewnianych lameli na specjalistyczne szkło o wymiarze 2 x 3 m, które będzie umiejscowione na specjalnym systemie. Lampa stojąca z drewnianymi lub metalowymi nogami (wysokość ok. 180cm) w kolorze czarnym lub szarym.

Na stoisku musi znajdować się drukarka zawierająca tonery i umożliwiająca wydruk w kolorze. Na stoisku dostęp do minimum 20 podwójnych gniazdek elektrycznych. Na stoisku musi znajdować się koszt na śmieci pod ladą recepcyjną oraz odkurzacz. Wykonawca jest odpowiedzialny za codzienne sprzątanie stoiska po zakończeniu dnia targowego. Sprzątanie będzie obejmowało – czyszczenie podłogi, zmywanie naczyń, czyszczenie powierzchni mebli, wyniesienie śmieci.

Na stoisku konieczne jest zainstalowanie oświetlenia, które będzie stanowić ważną rolę w wyeksponowaniu produktów. Oświetlenie ma być nowoczesne, w tym jego kształt i wygląd, aby pasowało do zabudowy targowej.

Na stoisku ma być wyznaczone specjalne miejsce na postawienie expressu do kawy z możliwością wykonania kawy Latte. Wykonawca dostarczy kawę, mleko, cukier na potrzeby przygotowania minimum 100 porcji kawy dziennie. Wykonawca dostarczy minimum 15 szklanek do wodę, minimum 15 filiżanek porcelanowych z podstawkami do kawy, minimum 15 łyżeczek do kawy, minimum jedną tacę do naczyń. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń jednorazowych. Codziennie rano przed rozpoczęciem dnia targowego mają być dostarczone na stoisko świeże polskie jabłka, minimum 50 kg dziennie. Codziennie rano przed rozpoczęciem dnia targowego na stoisko ma być dostarczona woda gazowana i niegazowana w szklanych 0,33 butelkach, minimum 150 butelek wody niegazowanej i 100 butelek wody gazowanej w każdym dniu targowym.

Na stoisku będzie specjalnie wydzielone miejsce (2-3 m2) przeznaczone do przechowania pozostałej części próbek i materiałów promocyjnych, które będzie wkomponowane w styl całego stoiska. Wewnątrz zamontowane zostaną wieszaki (min 5 szt) na okrycia wierzchnie. W wydzielonym miejscu powinny się znajdować 2 podwójne gniazdka.

Obsługa techniczna stoiska po stronie Wykonawcy będzie polegała także na sprawdzeniu stoiska minimum 3 razy w ciągu jednego dnia trwania targów i niezwłocznej naprawie bieżących usterek.

Wykonawca zapewni pełną i kompleksową obsługę techniczną stoiska wystawowego, niezbędną do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, elementów reklamowych stoiska oraz urządzeń używanych na stoisku, w tym urządzeń elektrycznych, a także do utrzymania porządku na terenie miejsca wystawowego.

Zabudowa stoiska ma być wykonana w całości na 24 godziny przed targami, demontaż stoiska ma być zakończony 12 godzin po oficjalnym zakończeniu targów. Stoisko musi przejść odbiór techniczny z wynikiem pozytywnym. Montaż i demontaż stoiska musi się odbyć z użyciem wózka widłowego w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia elementów i eksponatów.

Przyłącze wody i prądu zamawia Wykonawca bezpośrednio w zarządzie targów i na własny koszt. Koszt zużycia prądu i wody oraz koszt usunięcia śmieci ze stoiska ponosi Wykonawca. Wykonawca odpowiada za to, aby podczas trwania całej imprezy targowej na stoisku był dostęp do bezprzewodowego Internetu, ewentualne koszty ponosi Wykonawca. Koszty dodatkowe wynikające z regulaminu targów na przykład dokumentacja techniczna, obciążenia statystyczne ponosi Wykonawca.

Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na stoisko i uzupełniania płynu do dezynfekcji rąk minimum 1 litr dziennie oraz minimum 250 szt. rękawiczek jednorazowych dziennie.

Koszt montażu, demontażu, instalacji, zakupu art. spożywczych, wody, drukarki ekspresu, podestu, telewizora, odkurzacza, mebli, tapety, dystansów, odpowiednich systemów, skanera na szkła ogrzewanego, statywu, logo firmy oraz oznaczeń, roślin, podłogi, oświetlenia i wszelkiego wymienionego wyżej wyposażenia i elementów stoiska ponosi Wykonawca.

 

 

CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 39154000-6 Sprzęt wystawowy

 

71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne

79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

 

 

  1. Transport i ubezpieczenie eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych

 

Wykonawca dostarczy drogą lądową eksponaty i próbki oraz materiały informacyjno-promocyjne na teren targów najpóźniej 19.09.2022 do godziny 12:00. Wykonawca podejmie odbiór eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych z siedziby Zamawiającego i dostarczy na stoisko targowe w Dusseldorfie. Eksponaty będą stanowiły trzy panele szkła SwitchView oraz panel szkła ogrzewanego z funkcją SwitchView opisane w pkt 6. powyżej. Wartość eksponatów 12 tys. EUR.  Termin odbioru eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą.

Wykonawca zapewni transport powrotny wszystkich elementów stoiska, eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych do Polski po zakończeniu targów – podjęcie przesyłki z hali targowej w Dusseldorfie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni ubezpieczenie eksponatów i próbek (dotyczy transportu w obie strony) oraz wszystkich pozostałych elementów stoiska.

Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z transportem i ubezpieczeniem eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych.

 

 

 

CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

60000000-8 Usługi transportowe

        60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

 

 

 

  1. Materiały informacyjno-promocyjne

 

Wykonawca wykona:

  1. Projekt, opracowanie treści, przygotowanie i druk ulotek w języku angielskim:

przygotowanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 500 sztuk, wymiar: A4, papier kreda błysk 250g, zadrukowane dwustronnie, folia Soft Skin,

  1. Projekt, opracowanie treści i przygotowanie oraz druk folderów w języku angielskim, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 1000 sztuk, wymiar: 210 mm x 210 mm, okładka: kreda błysk 250g, środek: kreda połysk 170g, liczba stron 12 +4(okładka), strony zszyte, okładka -folia soft skin, drukowanie dwustronnie.

 

  1. Reklamy w social media:

-Linkedin, Facebook, Instagram

Łączenie 10 ogłoszeń na każdym portalu, w tym zaproszenie na targi, informacja o obecności Wnioskodawcy na targach, podziękowanie za odwiedzenie na targach, emisje dwóch filmów w social media, 5 ogłoszeń produktowych na temat produktu objętego wnioskiem.

  1. Filmy reklamowe:

-dwa filmy, w tym jeden o czasie 30 sekund i jeden o czasie trwania 60 sekund, wersja angielska i jednocześnie z angielskimi napisami, emisja na kanale YouTube

 

CPV: 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane 22462000-6 Materiały reklamowe

 

Materiały informacyjno-promocyjne powinny zostać dostarczone do Zamawiającego najpóźniej do: 01.09.2022.

 

 

 

  1. Wyżywienie uczestników targów

 

Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 19.09.2022 do 24.09.2022 dla czterech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

 

Część 2: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w USA

 

  1. Wynajem 3 sal w 3 różnych miastach (Nowy Jork, Boston, Chicago) na potrzeby spotkań z kontrahentami w USA, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg. Hotel powinien znajdować się w odległości maksymalnie dwóch kilometrów od centrum miasta. Standard hotelu to minimum 4 gwiazdki.
  2. Wykonawca zapewni uczestnictwo w spotkaniach z kontrahentami minimum piętnastu przedstawicieli piętnastu różnych firm zainteresowanych produktami Zamawiającego, różnych dla każdego z miast (Boston, Chicago, Nowy Jork). Firmy te muszą należeć do branż: budownictwo, wyposażenie wnętrz, architektura. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną listę 45 firm minimum miesiąc przed wylotem do USA. Wykonawca ma prawo odrzucenia listy w przypadku, kiedy firmy nie należą do wyżej wymienionych branż, kiedy wymienione firmy są w stanie likwidacji lub upadłości lub kiedy firmy na liście się powtarzają. Ostateczna lista firm musi być zatwierdzona minimum 20 dni przed wylotem do USA.
  3. Zakwaterowanie podczas pobytu w USA dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 3 miastach – po 2 doby hotelowe w każdym mieście Nowy Jork, Boston, Chicago). Zakwaterowanie obu osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  4. Przeloty między miastami odbywania spotkań na terenie USA dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie USA w klasie minimum premium economy bez przesiadek dla obu osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej na trasach Nowy Jork-Boston, Boston-Chicago oraz Chicago-nowy Jork. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  5. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 3 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  6. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 6 dni dla dwóch osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.

 

CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

Część 3: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Wielkiej Brytanii

 

  1. Wynajem 3 sal w 3 różnych miastach (Londyn, Birmingham, Liverpool) na potrzeby spotkań z kontrahentami w Wielkiej Brytanii, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg. Hotel powinien znajdować się w odległości maksymalnie dwóch kilometrów od centrum miasta. Standard hotelu to minimum 4 gwiazdki.
  2. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 6 dni dla dwóch osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego
  3. Wykonawca zapewni uczestnictwo w spotkaniach z kontrahentami minimum piętnastu przedstawicieli piętnastu różnych firm zainteresowanych produktami Zamawiającego, różnych dla każdego z miast (Londyn, Birmingham, Liverpool). Firmy te muszą należeć do branż: budownictwo, wyposażenie wnętrz, architektura. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną listę 45 firm minimum miesiąc przed wylotem do Wielkiej Brytanii. Wykonawca ma prawo odrzucenia listy w przypadku, kiedy firmy nie należą do wyżej wymienionych branż, kiedy wymienione firmy są w stanie likwidacji lub upadłości lub kiedy firmy na liście się powtarzają. Ostateczna lista firm musi być zatwierdzona minimum 20 dni przed wylotem do Wielkiej Brytanii.
  4. Przeloty lub przejazdy koleją pomiędzy miastami odbywania spotkań na terenie Wielkiej Brytanii dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne lub przejazdy koleją na terenie Wielkiej Brytanii (w przypadku przelotów w klasie minimum premium economy) bez przesiadek dla obu osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej na trasach Londyn-Birmingham, Birmingham-Liverpool oraz Liverpool-Londyn. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego lub kolejowego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze lub kolejowe. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla obu osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów lub przejazdów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  5. Zakwaterowanie podczas pobytu w Wielkiej Brytanii dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 3 miastach – po 2 doby hotelowe w każdym mieście Londyn, Birmingham, Liverpool). Zakwaterowanie obu osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Hotel powinien znajdować się w odległości maksymalnie 1 kilometra od centrum miasta zgodnie z wyliczeniem tej odległości podanej w porównywarkach internetowych typu booking.com lub podobnych. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  6. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 3 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.

CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

 

Część 4: Zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Kanadzie

 

  1. Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 6 dni dla dwóch osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.
  2. Wykonawca zapewni uczestnictwo w spotkaniach z kontrahentami minimum piętnastu przedstawicieli piętnastu różnych firm zainteresowanych produktami Zamawiającego, różnych dla każdego z miast (Ottawa, Toronto, Montreal). Firmy te muszą należeć do branż: budownictwo, wyposażenie wnętrz, architektura. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną listę 45 firm minimum miesiąc przed wylotem do Kanady. Wykonawca ma prawo odrzucenia listy w przypadku, kiedy firmy nie należą do wyżej wymienionych branż, kiedy wymienione firmy są w stanie likwidacji lub upadłości lub kiedy firmy na liście się powtarzają. Ostateczna lista firm musi być zatwierdzona minimum 20 dni przed wylotem do Kanady.
  3. Wynajem 3 sal w 3 różnych miastach (Ottawa, Toronto, Montreal) na potrzeby spotkań z kontrahentami w Kanadzie, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Stanowiska dla prowadzącego i uczestników muszą mieć dostęp do gniazdek elektrycznych. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg. Hotel powinien znajdować się w odległości maksymalnie 1 kilometra od centrum miasta zgodnie z wyliczeniem tej odległości podanej w porównywarkach internetowych typu booking.com lub podobnych. Standard hotelu to minimum 4 gwiazdki.
  4. Przeloty pomiędzy miastami odbywania spotkań na terenie Kanady dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie Kanady w klasie minimum premium economy bez przesiadek dla obu osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej na trasach Ottawa-Toronto, Toronto-Montreal i Montreal-Ottawa. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla obu osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
  5. Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 3 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski słodkie i wytrawne dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
  6. Zakwaterowanie podczas pobytu w Kanadzie dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego podczas wizyty studyjnej (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 3 miastach – po 2 doby hotelowe w każdym mieście Ottawa, Toronto, Montreal). Zakwaterowanie obu osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Hotel powinien znajdować się w odległości maksymalnie 1 kilometra od centrum miasta zgodnie z wyliczeniem tej odległości podanej w porównywarkach internetowych typu booking.com lub podobnych. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

 

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

 

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

Dalsze szczegóły w załączeniu.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej High Technology Glass Polska Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2021-11-10
Data składania ofert 2021-11-17
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1900
Wyświetlony: 512
Wygasa: 2024-08-05

Pliki

Strona korzysta z plików cookie