Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Przedmiotem zapytania ofertowego jest:
Część 1: zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022
Część 2: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w USA
Część 3: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Wielkiej Brytanii
Część 4: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Kanadzie
Część 1: zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022
Wykonawca zapewni transport lotniczy czterech osób na miejsce targów w terminie umożliwiającym przybycie do miejscowości odbywania się targów w dniu 19.09.2022 r. Dzień wylotu powrotnego do kraju: 24.09.2022 r.
Wykonawca zapewni transport lotniczy czterech osób na trasie Warszawa – Dusseldorf (Niemcy) – Warszawa.
Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadką.
Podróż odbywać się będzie w klasie minimum premium economy, publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany dla każdej z czterech osób, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.
Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.
Wykonawca zapewni transfer samochodem czterech osób z Bydgoszczy na lotnisko w Warszawie (w dniu wylotu do Dusseldorfu) oraz z lotniska w Warszawie do Bydgoszczy (w dniu powrotu do Polski).
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego
60000000-8 Usługi transportowe
Wykonawca ubezpieczy czterech przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:
-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)
-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)
CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe
Wykonawca zapewni transport czterech przedstawicieli Zamawiającego z lotniska docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się targów oraz z miejsca odbywania się targów do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu.
CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji tragów i wystaw
Wykonawca poniesie całość kosztów oraz dopełni wszelkich formalności związanych z wynajmem zarezerwowanego miejsca wystawowego oraz zabudową stoiska (na cały okres trwania Targów).
Powierzchnia wystawiennicza powinna znajdować się w atrakcyjnej lokalizacji tj. nie powinna być przyścienna ani pod schodami.
CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Wykonawca zapewni sporządzenie projektu oraz wykonanie zabudowy powierzchni minimum 30 metrów kwadratowych zgodnie z poniższymi wymaganiami:
Prace nad projektem będą na bieżąco konsultowane z Zamawiającym, który ma prawo wnosić do niego stosowne poprawki. Efekt końcowy podlega akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca wykona/zakupi wszystkie elementy zabudowy, które następnie dostarczy i zmontuje na miejscu wystawowym Zamawiającego. Po zakończeniu Targów, Wykonawca zdemontuje zabudowę.
Szczegółowy opis:
Na jednej ze ścian ma znaleźć się lustrzana mozaika w kształcie pasków/kwadratów o różnej wielkości oraz logo firmy (styrodur 3D o grubości 5 cm, wysokość ok. 40 cm długość logo z proporcji). Przed tą ścianą drewniana lada, grubość ok 10 cm (dąb naturalny) o dł. 150 cm, szer. 80 cm i wysokości około 130 cm na stalowych czarnych nogach przypominających literę „U”. Lada będzie mieć na całej długości szufladę, w której zmieszczą się ulotki, katalogi i wizytówki. Wysokość tej szuflady do lady będzie wynosić około 25 cm. Na ladzie będą wyznaczone 3 miejsca, w które można włożyć w głąb stołu (na głębokość około 8 cm) szklane próbki o wielkości 35 cm x 35 cm (Ewentualna zamiana stołów na białą ladę recepcyjną z miejscem na postawienie 3 szklanych próbek). W rogu stołu wysoki, szklany przezroczysty wazon (ok. 35 cm) i codziennie wymieniany bukiet kwiatów. Nad ladą podłużna lampa wisząca w kolorze czarnym lub drewnopodobnym. Krzesła przed ladą recepcyjną – dwa stylowe hokery.
Tło drugiej ściany będzie stanowić indywidualnie przygotowana tapeta przypominająca nowoczesny budynek mieszkalny z balkonami na której w poszczególne miejsca zamontowane zostaną szklane laminaty o różnych kolorach za pomocą specjalnych dystansów montażowych w kolorze czarnym. W wybranych, kilku miejscach zainstalowane zostaną małe lampki (punkty świetlne LED). W rogu ściany roślina: Palma o wysokości około 180 cm w drewnianej lub betonowej donicy.
Trzecia ściana będzie zabudowana trzema szklanymi laminatami HTG SwitchView. Każda szyba będzie pokazywać inne warianty zmiany jej przezierności. Należy użyć systemu, który zintegruje szyby w sposób inteligentny pokazujący możliwości produktów. Wielkość szklanych laminatów HTG SwitchView: 120cm x 220cm każdy.
Podłoga na stoisku- proponujemy podest sceniczny, podłoga winylowa z efektem jodełki (Dąb Naturalny) lub inny, zbliżony wariant zaproponowany przez Wykonawcę.
Na stoisku znajdzie się samodzielna ściana ukazująca szkło ogrzewane z funkcją SwitchView w wymiarach 100 cm x 50 cm oraz zabudowany obok niej telewizor minimum 42 calowy ukazujący film wizerunkowy Zamawiającego. Na ścianie wycięte logo ze styroduru (litery 3D) i zamocowane nad szkłem ogrzewanym. W odległości 1m od szkła ogrzewanego z funkcją SwitchView zamontowany na nowoczesnym statywie specjalistyczny skaner, dzięki któremu będzie możliwość zobaczenia z jaką szybkością oraz w jakim miejscu nagrzewa się szyba. Wydzielone miejsce ze skórzaną sofą o szerokości ok 180 cm w kolorze grafitowym oraz dwa fotele w kolorze czarnym (preferowane fotele wyprodukowane w technologii rotoformowania z polietylenu, następnie lakierowane na wysoki połysk). Pośrodku drewniany niski stoliczek ok. 180cm x 80cm, na którym zmieści się minimum 20 szklanych próbek oraz 50 katalogów i 100 ulotek. W ten sposób wewnątrz stoiska zostanie wydzielona przestrzeń służąca do rozmów z klientami, oddzielona od pozostałej części stoiska drewnianymi lamelami (dąb naturalny) na szerokość ok. 3-3,5 m i wysokość ok. 2 m, aby zapewnić komfort w rozmowie z potencjalnymi osobami. Istnieje możliwość zamiany drewnianych lameli na specjalistyczne szkło o wymiarze 2 x 3 m, które będzie umiejscowione na specjalnym systemie. Lampa stojąca z drewnianymi lub metalowymi nogami (wysokość ok. 180cm) w kolorze czarnym lub szarym.
Na stoisku musi znajdować się drukarka zawierająca tonery i umożliwiająca wydruk w kolorze. Na stoisku dostęp do minimum 20 podwójnych gniazdek elektrycznych. Na stoisku musi znajdować się koszt na śmieci pod ladą recepcyjną oraz odkurzacz. Wykonawca jest odpowiedzialny za codzienne sprzątanie stoiska po zakończeniu dnia targowego. Sprzątanie będzie obejmowało – czyszczenie podłogi, zmywanie naczyń, czyszczenie powierzchni mebli, wyniesienie śmieci.
Na stoisku konieczne jest zainstalowanie oświetlenia, które będzie stanowić ważną rolę w wyeksponowaniu produktów. Oświetlenie ma być nowoczesne, w tym jego kształt i wygląd, aby pasowało do zabudowy targowej.
Na stoisku ma być wyznaczone specjalne miejsce na postawienie expressu do kawy z możliwością wykonania kawy Latte. Wykonawca dostarczy kawę, mleko, cukier na potrzeby przygotowania minimum 100 porcji kawy dziennie. Wykonawca dostarczy minimum 15 szklanek do wodę, minimum 15 filiżanek porcelanowych z podstawkami do kawy, minimum 15 łyżeczek do kawy, minimum jedną tacę do naczyń. Zamawiający nie dopuszcza stosowania naczyń jednorazowych. Codziennie rano przed rozpoczęciem dnia targowego mają być dostarczone na stoisko świeże polskie jabłka, minimum 50 kg dziennie. Codziennie rano przed rozpoczęciem dnia targowego na stoisko ma być dostarczona woda gazowana i niegazowana w szklanych 0,33 butelkach, minimum 150 butelek wody niegazowanej i 100 butelek wody gazowanej w każdym dniu targowym.
Na stoisku będzie specjalnie wydzielone miejsce (2-3 m2) przeznaczone do przechowania pozostałej części próbek i materiałów promocyjnych, które będzie wkomponowane w styl całego stoiska. Wewnątrz zamontowane zostaną wieszaki (min 5 szt) na okrycia wierzchnie. W wydzielonym miejscu powinny się znajdować 2 podwójne gniazdka.
Obsługa techniczna stoiska po stronie Wykonawcy będzie polegała także na sprawdzeniu stoiska minimum 3 razy w ciągu jednego dnia trwania targów i niezwłocznej naprawie bieżących usterek.
Wykonawca zapewni pełną i kompleksową obsługę techniczną stoiska wystawowego, niezbędną do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, elementów reklamowych stoiska oraz urządzeń używanych na stoisku, w tym urządzeń elektrycznych, a także do utrzymania porządku na terenie miejsca wystawowego.
Zabudowa stoiska ma być wykonana w całości na 24 godziny przed targami, demontaż stoiska ma być zakończony 12 godzin po oficjalnym zakończeniu targów. Stoisko musi przejść odbiór techniczny z wynikiem pozytywnym. Montaż i demontaż stoiska musi się odbyć z użyciem wózka widłowego w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia elementów i eksponatów.
Przyłącze wody i prądu zamawia Wykonawca bezpośrednio w zarządzie targów i na własny koszt. Koszt zużycia prądu i wody oraz koszt usunięcia śmieci ze stoiska ponosi Wykonawca. Wykonawca odpowiada za to, aby podczas trwania całej imprezy targowej na stoisku był dostęp do bezprzewodowego Internetu, ewentualne koszty ponosi Wykonawca. Koszty dodatkowe wynikające z regulaminu targów na przykład dokumentacja techniczna, obciążenia statystyczne ponosi Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na stoisko i uzupełniania płynu do dezynfekcji rąk minimum 1 litr dziennie oraz minimum 250 szt. rękawiczek jednorazowych dziennie.
Koszt montażu, demontażu, instalacji, zakupu art. spożywczych, wody, drukarki ekspresu, podestu, telewizora, odkurzacza, mebli, tapety, dystansów, odpowiednich systemów, skanera na szkła ogrzewanego, statywu, logo firmy oraz oznaczeń, roślin, podłogi, oświetlenia i wszelkiego wymienionego wyżej wyposażenia i elementów stoiska ponosi Wykonawca.
CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 39154000-6 Sprzęt wystawowy
71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne
79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Wykonawca dostarczy drogą lądową eksponaty i próbki oraz materiały informacyjno-promocyjne na teren targów najpóźniej 19.09.2022 do godziny 12:00. Wykonawca podejmie odbiór eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych z siedziby Zamawiającego i dostarczy na stoisko targowe w Dusseldorfie. Eksponaty będą stanowiły trzy panele szkła SwitchView oraz panel szkła ogrzewanego z funkcją SwitchView opisane w pkt 6. powyżej. Wartość eksponatów 12 tys. EUR. Termin odbioru eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą.
Wykonawca zapewni transport powrotny wszystkich elementów stoiska, eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych do Polski po zakończeniu targów – podjęcie przesyłki z hali targowej w Dusseldorfie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni ubezpieczenie eksponatów i próbek (dotyczy transportu w obie strony) oraz wszystkich pozostałych elementów stoiska.
Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z transportem i ubezpieczeniem eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych.
CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe
60000000-8 Usługi transportowe
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
Wykonawca wykona:
przygotowanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE -nakład: 500 sztuk, wymiar: A4, papier kreda błysk 250g, zadrukowane dwustronnie, folia Soft Skin,
-Linkedin, Facebook, Instagram
Łączenie 10 ogłoszeń na każdym portalu, w tym zaproszenie na targi, informacja o obecności Wnioskodawcy na targach, podziękowanie za odwiedzenie na targach, emisje dwóch filmów w social media, 5 ogłoszeń produktowych na temat produktu objętego wnioskiem.
-dwa filmy, w tym jeden o czasie 30 sekund i jeden o czasie trwania 60 sekund, wersja angielska i jednocześnie z angielskimi napisami, emisja na kanale YouTube
CPV: 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane 22462000-6 Materiały reklamowe
Materiały informacyjno-promocyjne powinny zostać dostarczone do Zamawiającego najpóźniej do: 01.09.2022.
Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 19.09.2022 do 24.09.2022 dla czterech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.
Część 2: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w USA
CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Część 3: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Wielkiej Brytanii
CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Część 4: Zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Kanadzie
CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dalsze szczegóły w załączeniu.
Strona korzysta z plików cookie