Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup usług doradczej w zakresie opracowania wzornictwa produktów: spodnie roboczo-outdoroowe, na rynki: Belgia, Niemcy, Holandia, Dania, Szwecja, Finlandia, Norwegia.

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi doradczej w zakresie opracowania wzornictwa produktów: spodnie roboczo-outdoroowe, na rynki: Belgia, Niemcy, Holandia, Dania, Szwecja, Finlandia, Norwegia.

 Zakres zamówienia obejmuje:

  1. Dokonanie audytu wzorniczego i opracowanie strategii wzorniczej w postaci raportu określającego wymagania stawiane wyrobowi tj.: produktowi, który ma zostać wprowadzony na nowe rynki zagraniczne oraz zawierać informacje dotyczące celów projektu wzorniczego i oczekiwanych efektach.

 Raport powinien uwzględniać aspekt promocji/marketingu wyrobu będącego przedmiotem projektu na ww. docelowych rynkach zagranicznych oraz powinien zawierać informacje dot. wymagań/przepisów na danym rynku odnośnie dystrybucji ww. produktu np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, wymagania dot. informacji jakie musi znaleźć się o produkcie.

 Raport powinien zawierać obligatoryjnie:

  • charakterystykę Zamawiającego;
  • specyfikację rynku i charakterystykę grupy docelowej, preferencje przyszłych nabywców dla wyrobu będącego przedmiotem projektu (w tym preferencje co do np. materiału, kształtu);
  • analiza konkurencji na danym rynku odnoszącą się do wyrobu będącego przedmiotem projektu;
  • główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać projekt wzorniczy;
  • określenie/szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu;
  • analiza trendów;

 

  1. Wykonanie Projektu/ów wzorniczego/wzorniczych spodni roboczo-outdoroowych spełniających wymagania klientów na rynkach docelowych.

 Dokumentacja powinna zawierać opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych oraz wizualizację 3D.

 Dokument powinien składać się obligatoryjnie z następujących elementów:

  • Projekt koncepcyjny – obejmujący m.in. wstępne pomysły, wizualizacja w postaci szkiców koncepcyjnych i modeli.
  • Projekt postaci wyrobu – obejmujący m.in. ogólne wytyczne dot. kształtu, wielkości, wyglądu, funkcjonalności, wstępne informacje o konstrukcji i technologii.
  • Projekt szczegółowy – obejmujący m.in. dopracowane cechy wyrobu tj.: kształt, wielkość, wygląd oraz dokumentacja rysunkowa oraz prezentacja komputerowa.

 

Miejsce dostawy: SARA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. komandytowa,

Ul. Chełmińska 105, 86-300 Grudziądz

 

Kody CPV:

  • 79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania
  • 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
  • 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
  • 79930000-2 Specjalne usługi projektowe
  • 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
  • 79342000-3 Usługi marketingowe
  • 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

 

 2. OCENA OFERT

 

Kryteria oceny:

 1.Cena (oczekiwane wynagrodzenie brutto zamówienia) – 50%: maksymalnie 50 pkt.

 Liczba punktów w kryterium Cena obliczona zostanie wg wzoru:

- C = Cmin/Cbadx50 pkt.,

gdzie: - C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium cena,

- Cmin - cena brutto oferty o najniższej oferowanej cenie,

- Cbad - cena brutto oferty badanej

 

  1. Termin realizacji zamówienia (najpóźniej do 30.06.2023 r.)- 30%: maksymalnie 30 pkt.

 

Liczba punktów w kryterium Termin realizacji zamówienia obliczona zostanie wg wzoru:

 

Tr – suma punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia

- Tr = Trbad/Trminx30 pkt., gdzie:

- Tr - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium termin realizacji zamówienia

- Trmin - ilość dni, tj. różnica pomiędzy 30.06.2023 r. a terminem zaproponowanym przez oferenta z oferty o najkrótszym terminie wykonania zamówienia,

- Trbad - ilość dni (różnica pomiędzy 30.06.2023 r. a terminem zaproponowanym przez oferenta) z oferty badanej

 

  1. Termin płatności za wykonanie usługi – 20%: maksymalnie 20 pkt.

 

Liczba punktów w kryterium Termin płatności obliczona zostanie wg wzoru:

 

Tp – suma punktów uzyskanych w kryterium Termin płatności

- Tp = Tpbad/Tpmaxx20 pkt., gdzie:

- Tp - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium Termin płatności

- Tpmax - ilość dni z oferty o najdłuższym terminie zapłaty na usługę,

- Tpbad - ilość dni z oferty badanej

 

W konkursie ofert wygrywa oferta złożona przez Oferenta spełniającą warunki dopuszczające do udziału w postępowaniu ofertowym oraz uzyskująca największą liczbę punktów w kryteriach oceny

 3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCÓW:

       1Usługi doradcze mogą być świadczone wyłącznie przez wyspecjalizowane podmioty zewnętrzne, które posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług                   będących przedmiotem projektu.

Uprawniony do złożenia oferty Wykonawca musi dysponować zespołem osób, w którym znajdować się będzie przynajmniej jeden profesjonalny projektant tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz ma doświadczenie w projektowaniu w branży odzieżowej, co oznacza: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo w branży odzieżowej.

 Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wraz z dokumentacją potwierdzającą spełnienie powyższego warunku.

 

  1. Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym

 Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Na potwierdzenie powyższego do oferty należy załączyć oświadczenie o braku powiązań osobowych oraz kapitałowych z Zamawiającym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

 4.MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

  1. Termin składania ofert: do 31.08.2022 r.
  2. Miejsce i forma składania ofert:

 

  1. Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania i złożyć w firmie SARA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. komandytowa Chełmińska 105, 86-300 Grudziądz osobiście lub drogą pocztową lub emailem na adres: h.piescinska@saraworkwear.com
  2. Oferty złożone i nie sporządzone na formularzu ofertowym, nie wypełnione w całości, złożone po ww. terminie lub bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.

 3. Dodatkowych informacji udziela Michał Szczepaniak pod numerem telefonu

 +48 501 195 887 oraz adresem e-mail: m.szczepaniak@saraworkwear.com

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 30.06.2023 r.

6. DODATKOWE INFORMACJE

  1. Z uwagi na fakt, iż zamówienie będzie realizowane w ramach projektu, o dofinansowanie którego Zamawiający będzie ubiegał się w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa na realizację usług doradczych w projekcie, która wejdzie w życie pod warunkiem przyznania dofinansowania na realizację ww. projektu.
  2. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
  3. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian całości lub części zapytania ofertowego.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

7.  WARUNKI ZMIANY UMOWY:

 Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w tym w zakresie terminu jej wykonania w następujących okolicznościach:

1. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie                  umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy

2. konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych.

3. konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, w tym spowodowanych sytuacją które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych.

4. konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych przez siłę wyższą.

 Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego.

  8. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie o braku powiązań.
  3. Oświadczenie Oferenta o zdolności do wykonania zamówienia

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Sara Sp. z o.o. Sp.k.
Data zamieszczenia 2022-08-24
Data składania ofert 2022-08-31
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Grudziądz
Gmina Grudziądz
Miejscowość Grudziądz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2392
Wyświetlony: 362
Wygasa: 2025-05-19

Pliki

Strona korzysta z plików cookie