Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

zakup usługi doradczej w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań firmy Kleib Sp. z o.o. do wymagań rynku Wielkiej Brytanii, Szkocji i Irlandii.

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

II. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi doradczej w zakresie dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań firmy Kleib Sp. z o.o. do wymagań rynku Wielkiej Brytanii, Szkocji i Irlandii.

 Produktami Zamawiającego, którego dotyczą usługi doradcze są:

  1. Zaprawa do przyklejania styropianu – C1
  2. Zaprawa do zatapiania siatki – C2
  3. Zaprawa do przyklejania i zatapiania wełny – C2W
  4. Grunt pod tynk – C3
  5. Grunt pod tynk silikonowy – C3SIL
  6. Tynk akrylowy – C5
  7. Tynk silikonowy – C7
  8. Grunt nisko penetrujący -G1
  9. Grunt głęboko penetrujący – G2
  10. Gładź szpachlowa – S8
  11. Masa Szpachlowa 10KG – S6
  12. Farba wewnętrzna PURE WHITE
  13. Farba wewnętrzna SYNFONIA

 Zakres zamówienia obejmuje:

 

  1. Opracowanie raportu określającego wymagania stawiane wyrobom tj.: produktom, które mają zostać wprowadzone na nowe rynki zagraniczne oraz zawierać informacje dotyczące celów projektu wzorniczego i oczekiwanych efektach.

 

Raport powinien uwzględniać aspekt promocji/marketingu wyrobu będącego przedmiotem projektu na ww. docelowych rynkach zagranicznych oraz powinien zawierać informacje dot. wymagań/przepisów na danym rynku odnośnie dystrybucji ww. produktu np. standardy dostawy w danym kraju, ograniczenia, wymagania dot. informacji jakie musi znaleźć się o produkcie.

 

Raport powinien zawierać obligatoryjnie:

  • charakterystykę Zamawiającego;
  • specyfikację rynku i charakterystykę grupy docelowej, preferencje przyszłych nabywców dla wyrobu będącego przedmiotem projektu (w tym preferencje co do np. materiału, kształtu);
  • analiza konkurencji na danym rynku odnoszącą się do wyrobu będącego przedmiotem projektu;
  • główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać projekt wzorniczy;
  • określenie/szczegółowy opis wyrobu, który jest przedmiotem projektu;
  • analiza trendów; sporządzenie projektów wzorów produktów spełniających wymagania klientów na rynkach docelowych.

 

  1. Wykonanie Projektu/ów wzorniczego/wzorniczych.

 

Dokumentacja powinna zawierać opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych oraz wizualizację 3D (w tym: projekt opakowania, klisza, karta techniczna, karta charakterystyki, Deklaracja właściwości użytkowych)

 

Dokument powinien składać się obligatoryjnie z następujących elementów:

  • Projekt koncepcyjny – obejmujący m.in. wstępne pomysły, wizualizacja w postaci szkiców koncepcyjnych i modeli.
  • Projekt postaci wyrobu – obejmujący m.in. ogólne wytyczne dot. kształtu, wielkości, wyglądu, funkcjonalności, wstępne informacje o konstrukcji i technologii.
  • Projekt szczegółowy – obejmujący m.in. dopracowane cechy wyrobu tj.: kształt, wielkość, wygląd oraz dokumentacja rysunkowa oraz prezentacja komputerowa.

 

Informacja odnośnie opakowania:

  1. Siatka projektowo-produkcyjna, przygotowana do druku, zgodnie z wytycznymi firmy wytwarzającej opakowania
  2. Ilość kolorów: maksymalnie 9

Klisze dla :

  1. Worki papierowe ( papier-folia-papier ) w zależności od wielkości siatki produkcyjnej i ilości kolorów
  2. Worki foliowe : w zależności od wielkości siatki produkcyjnej i ilości kolorów
  3. Wiaderko plastikowe 15 i 25 kg. : w zależności od wielkości siatki produkcyjnej oraz kolorów i wielkości opakowania .
  4. Opakowania plastikowe (zakręcanie ) dla gruntu G1 i G2 .
  5. Wizualizacja 3D produktu
  6. Przedstawienie wzorcó3. opakowań (worek papierowy, worek foliowy, wiaderko plastikowe i opakowanie plastikowe dla gruntu G1 i G2).

 

 Miejsce dostawy: Kleib Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Pikutkowo 43, 87-880 Brześć Kujawski

 

Kody CPV:

  • 79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania
  • 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
  • 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
  • 79930000-2 Specjalne usługi projektowe
  • 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
  • 79342000-3 Usługi marketingowe
  • 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

 

 

III. OCENA OFERT

 

  1. Kryteria oceny:

 

Cena (oczekiwane wynagrodzenie brutto): maksymalnie 100 pkt.

Punktacja za oczekiwane wynagrodzenie brutto zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:

najniższa oferta cenowa: P1 = 100 pkt.,

kolejne oferty cenowe: Pn = [100 pkt. – 10 x(Cn/C1)]

gdzie C1 - wartość najniższej oferty, Cn - wartości kolejnych ofert.

Suma punktów będzie liczona według wzoru: O = C

gdzie:

O – Ocena

C – Cena

  1. W konkursie ofert wygrywa oferta złożona przez Oferenta spełniającą warunki dopuszczające do udziału w postępowaniu ofertowym oraz uzyskująca największą liczbę punktów w kryteriach oceny.

 

 

  1. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCÓW:

 

  1. Usługi doradcze mogą być świadczone wyłącznie przez wyspecjalizowane podmioty zewnętrzne, które posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem projektu.

Uprawniony do złożenia oferty Wykonawca:

  • musi dysponować zespołem osób, w którym znajdować się będzie przynajmniej jeden profesjonalny projektant tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa),
  • musi mieć doświadczenie w projektowaniu, co oznacza: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty zrealizowanych i wprowadzonych na rynek dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt AGD, TRV, urządzenia specjalistyczne, opakowania),
  • musi posiadać udokumentowane doświadczenie w projektowaniu dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo na rynki zagraniczne

 

Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego wraz z dokumentacją potwierdzającą spełnienie powyższego warunku.

 

  1. Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo i/lub osobowo z Zamawiającym

 

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Na potwierdzenie powyższego do oferty należy załączyć oświadczenie o braku powiązań osobowych oraz kapitałowych z Zamawiającym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

 

 

V.MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

  1. Termin składania ofert: do 05.08.2022 r.
  2. Miejsce i forma składania ofert:

 - Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania i złożyć w firmie Kleib Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Pikutkowo 43. 87-880 Brześć Kujawski, osobiście lub drogą pocztową lub emailem na adres: slawek@kleib.pl

- Oferty złożone i nie sporządzone na formularzu ofertowym, nie wypełnione w całości, złożone po ww. terminie lub bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.

 3. Dodatkowych informacji udziela Sławomir Czarnecki pod numerem telefonu  +48 509 351 514 oraz adresem e-mail: slawek@kleib.pl

VI. oTERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 30.05.2023 r.

VII. DODATKOWE INFORMACJE

  1. Z uwagi na fakt, iż zamówienie będzie realizowane w ramach projektu, o dofinansowanie którego Zamawiający będzie ubiegał się w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa na realizację usług doradczych w projekcie, która wejdzie w życie pod warunkiem otrzymania dofinansowania na realizację ww. projektu.
  2. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
  3. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian całości lub części zapytania ofertowego.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

VIII.  WARUNKI ZMIANY UMOWY:

 I. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w tym w zakresie terminu jej wykonania w następujących okolicznościach:

 a) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy.

b) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych.

c) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, w tym spowodowanych sytuacją które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych.

d) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych przez siłę wyższą.

 

  1. Zmiany powyższe nie mogą wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania ofertowego.

 

 

  1. Załączniki:
  2. Formularz ofertowy
  3. Oświadczenie o braku powiązań.
  4. Oświadczenie Oferenta o zdolności do wykonania zamówienia

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Kleib Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2022-07-29
Data składania ofert 2022-08-05
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat włocławski
Gmina Brześć Kujawski
Miejscowość Pikutkowo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2357
Wyświetlony: 394
Wygasa: 2025-04-23

Strona korzysta z plików cookie