ZAPYTANIE OFERTOWE NR FE/04/2021
Zamówienie udzielone zostanie w kontekście udzielonego grantu na wsparcie projektu
pt. "Zainicjowanie działalności transgranicznej ARTIGIANO & CO Sp. z o.o. na nowych rynkach zagranicznych"
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Zamawiający:
ARTIGIANO & CO Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ul. Łódzkiej 123B, KRS: 0000803814, NIP: 888 314 26 12, REGON 384449691.
Osoba upoważniona do kontaktu: Emilia Trzepizur, tel. 602 768 987, e-mail: artigiano.fe@gmail.com
2. Termin, miejsce i sposób składania ofert:
a) Termin składania ofert upływa 24.01.2022r.
b) Oferty cenowe w formie pisemnej należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres: ul. Łódzka 123B, 87-100 Toruń. Zamawiający dopuszcza przesłanie oferty w formie elektronicznej na adres e-mail: artigiano.fe@gmail.com. Oferty nadesłane pocztą będą brane pod uwagę pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę na wyżej podany adres w wymaganym terminie. Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać:
- Załącznik nr 1 - druk oferty
- Załącznik nr 2 - oświadczenia
- Załącznik nr 3 - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
c) Termin związania z ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych.
d) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30.01.2022r.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza w zakresie wsparcia prawnego dla przygotowania regulaminów i OWU na rynkach docelowych Wielkiej Brytanii, Hiszpanii oraz Niemiec.
W ramach usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający przewiduje skorzystanie z profesjonalnych konsultacji prawnych w celu przygotowania umów B2B.
Pozwoli to Zamawiającemu na wstępne rozeznanie się w rynku zagranicznym i umożliwi przygotowanie dokumentów poprzedzających rozmowy z klientami pośrednimi, a także umożliwi ochronę interesów Zamawiającego na etapie negocjacji z potencjalnymi kontrahentami.
W ramach zawartej umowy z Wykonawcą, Zamawiający planuje zakupić:
- usługę doradczą w zakresie przygotowania trzech rodzajów dokumentów kontraktualnych: regulaminów , warunków obsługi klienta, wzorów umów dla trzech rynków docelowych.
Zaplanowane regulaminy powinny dotyczyć warstwy komercyjnej oraz produkcyjno-ogranizacyjnej służącej efektywnej obsłudze klientów międzynarodowych dla produktu eksportowego realizowanego projektu. Regulaminy powinny stanowić zbiór najlepszych praktyk rynkowych umożliwiając Spółce internacjonalizację na wskazanych rynkach docelowych. Regulaminy dla każdego z rynków docelowych (EN, ES, DE) powinny zawierać:
- ustalenie polityki jakości i procedury (treść lub tylko wykaz);
- określenie, jaka norma jest stosowana oraz jakie są wyłączenia;
- wyjaśnienie jak zostaną spełnione wymagania dla produktu;
- dokumentowanie systemu jakości;
- procedury nadzoru działań związanych z jakością produktu;
- spełnianie wymaganiań i regulacji produktowych)
- usługę tłumaczenia przygotowanych regulaminów, warunków obsługi klienta oraz wzorów umów dla trzech rynków docelowych w języku angielskim, niemieckim oraz hiszpańskim.
Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dokumenty, wytyczne oraz informacje w terminie trzech dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: ARTIGIANO & CO Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (87-100) przy ul. Łódzkiej 123B.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
KODY CPV:
79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
79100000-5 - Usługi prawnicze
79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
79130000-4 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
III. WARUNKI, JAKIE MUSI SPEŁNIAĆ OFERENT:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – warunek weryfikowany na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2
- Wiedza i doświadczenie - warunek będzie weryfikowany na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2.
- Potencjał techniczny - warunek będzie weryfikowany na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia - warunek będzie weryfikowany na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa - warunek weryfikowany na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2.
- Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń - oferent jest zobowiązany do złożenia kompletnej oferty, na którą składają się poniższe dokumenty:
- załącznik nr 1 - druk oferty
- załącznik nr 2 - oświadczenia
- załącznik nr 3 - zgoda na udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych oraz dokumentów.
- Ponadto o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- wyrażą wolę zawarcia z Zamawiającym umowy o treści, której wzór stanowi załącznik nr 4,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu powiązań osobowych lub kapitałowych.
- Dodatkowe informacje:
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert,
- Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków po wyborze oferty oraz rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny przed podpisaniem umowy z wykonawcą,
- Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn,
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,
- Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Zamawiający zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów.
- Zamawiający wymaga, pod rygorem uznania, że Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1181,25 zł (1,5% szacunkowej wartości zamówienia) płatnego na rachunek bankowy Zamawiającego: 76 1020 4900 0000 8602 3339 4087 lub wpłaty do kasy w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu z Zamawiającym umowy w sprawie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmawia zawarcia z Zamawiającym umowy na warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV. KRYTERIA WYBORU OFERT
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:
Cena - 100%
Kryterium ceny zostanie obliczone zgodnie ze wzorem:
PC = [Cn/Cb] x 100
gdzie:
Pc - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę;
Cn - najniższa cena spośród ofert badanych;
Cb - cena oferty rozpatrywane
V. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w przypadku gdy:
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków.
- Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany;
- Gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.
- Nastąpi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu zmiany zakończenia realizacji projektu lub jego etapu. Zmiana zakończenia realizacji projektu może wynikać z przyczyn, których Zamawiający nie może przewidzieć w momencie publikacji niniejszego zapytania ofertowego i podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać zaakceptowana przez obie strony umowy i zostać uzgodniona z Instytucją Pośredniczącą
- Nastąpi zmiana adresu siedziby Wykonawcy w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz danych identyfikacyjnych
- Nastąpi zmiana adresu realizacji projektu lub siedziby Zamawiającego;
- Nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
- Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówieniu nie wpłynęłaby na krąg Oferentów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania;
- Nastąpi konieczność zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, jednak nie dłużej niż 60 dni.
W POSTĘPOWANIU NIE ZŁOŻONO ŻADNEJ OFERTY.