Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze zwiedzających

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego, wybrano następującego Wykonawcę:

 

Targi dla Ciebie Piotr Józefowski,

ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz

NIP 6961390175

 

Cena zamówienia: 38.700 PLN netto/47.601 PLN brutto

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2021

W związku z realizacją projektu „Program rozwoju eksportu soków NFC dla Grupy Producentów Owoców Galster Sp. z o.o.”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie zadań:

Zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze zwiedzających, która obejmowała będzie dla 3 osób: przeloty, zakwaterowanie w pokojach 1 i 2 osobowych na 5 noclegów, w hotelu min. 3* w odległości do 10 km od targów, wyżywienie, bilety wstępu na targi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko oraz hotel-targi-hotel,ubezpieczenie, organizacja spotkań z potencjalnymi kontrahentami oraz opieka lokalnego rezydenta, na targach:

  • Wop Dubai 2021 w  terminie : 20 -25.11.2021 roku

 

Nazwa i adres Zamawiającego :

GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW GALSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wierzchucice 31

86-014 Sicienko

NIP 5542781574  REGON 340402235

Adres strony internetowej Zamawiającego:  http://www.galster.pl/

Osoba do kontaktów: Aleksandra Szymanowska

Adres e-mail: biuro@galster.pl

Telefon: 660 044 352, 695 130 200.

 

  1. Informacje ogólne
  • Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  • Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

 Data ogłoszenia zapytania ofertowego

22.09.2021 r.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
  • Termin składania ofert mija w dniu 29.09.2021 r. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
  • Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: biuro@galster.pl
  1. Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

  1. Warunki udziału w postępowaniu
  • W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy, której opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
  • Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo  i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi                       w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem                                      i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające                   w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.
  • Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz oświadczeniem (załącznik nr 2).
  • Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.
  • Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dodatkowych dokumentów, wyznaczając im odpowiedni termin na złożenie wyjaśnień/dokumentów. Brak złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty. Uzupełnienia oferty należy dokonać w jeden ze sposobów właściwych do złożenia oferty.
  • Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.
  • Zamawiający nie zwraca Wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.
  1. Termin realizacji przedmiotu oferty:

Od 01.10.2021r.  do 15.12.2021r.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3

  1. Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
  • Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów - kod CPV 79950000-8
  • Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8
  • Usługi agencji transportowych - kod CPV 63520000-0
  • Tłumaczenia – Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych kod CPV 79540000-1
  • Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego – kod CPV 55000000-0
  • Usługi transportu lotniczego – kod CVP 60400000-2
  • Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków – kod CVP 66512100-3

 

  1. Kryteria wyboru oferty
  • Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
  1. Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów;
  2. Punkty za powyższe kryteria zostaną przyznane według następującego wzoru:
  3. Kryterium 1 – Całkowita cena netto

Cena netto oferty najniższej / Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.

  • Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria (do 2 miejsc po przecinku). Ilości punktów będzie stanowić końcową ilość punktów przyznaną danej ofercie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.
  • Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.
  • Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
  1. Opis sposobu przygotowania ofert
  • Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
  • Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.
  • Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę).
  • Oferta powinna zawierać:
    1. Datę przygotowania i termin ważności oferty;
    2. Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;
    3. Wartość całościowego wykonania zamówienia;
    4. Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
    5. Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  1. Warunki zmiany umowy
  • Dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających wykonania zamówienia w terminie, który wykonawca lub zamawiający nie mogli przewidzieć.
  • W przypadku odwołania targów będących przedmiotem umowy, zamawiający nie ponosi kosztów uczestnictwa w wydarzeniu, w którym nie wziął udziału z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą.
  • W przypadku wyznaczenia do udziału w targach mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów i transportu osób będzie proporcjonalnie obniżana.
  • Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
  • Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.
  • Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
  1. Postanowienia końcowe
  • W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.
  1. RODO

     Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest Grupa Producentów Owoców Galster spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Dane osobowe będą przetwarzane w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, czy zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez Grupa Producentów Owoców Galster spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

15.Załączniki

Treść zapytania ofertowego;

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;

Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW GALSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data zamieszczenia 2021-09-22
Data składania ofert 2021-09-29
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Sicienko
Miejscowość Wierzchucice

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1850
Wyświetlony: 497
Wygasa: 2024-06-17

Pliki

Strona korzysta z plików cookie