Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu udziału w targach o statusie międzynarodowym w charakterze zwiedzających

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

W wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego, wybrano następującego Wykonawcę:

 

Targi dla Ciebie Piotr Józefowski,

ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz

NIP 6961390175

 

Cena zamówienia: 20.000PLN netto/24.600 PLN brutto

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2021

W związku z realizacją projektu „Program rozwoju eksportu soków NFC dla Grupy Producentów Owoców Galster Sp. z o.o.”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie zadań:

Zakup usługi polegającej na kompleksowym zorganizowaniu udziału w targach o statusie międzynarodowym w charakterze zwiedzających, która obejmowała będzie dla 4 osób: przeloty, zakwaterowanie w pokojach 1 i 2 osobowych na 4 noclegi, w hotelu min. 3* w odległości do 10 km od targów, wyżywienie, bilety wstępu na targi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko oraz hotel-targi-hotel, ubezpieczenie, organizacja spotkań z potencjalnymi kontrahentami oraz opieka lokalnego rezydenta, na targach:

  • Niemcy Fruit Logistyka Berlin 8-12.02.2022



1. Nazwa i adres Zamawiającego :

GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW GALSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wierzchucice 31

86-014 Sicienko

NIP 5542781574  REGON 340402235

Adres strony internetowej Zamawiającego: http://www.galster.pl/

Osoba do kontaktów: Aleksandra Szymanowska

Adres e-mail: biuro@galster.pl

Telefon: 660 044 352, 695 130 200.

 

  1. Informacje ogólne

  1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

  2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

 Data ogłoszenia zapytania ofertowego

10.11.2021 r.

  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Termin składania ofert mija w dniu 17.11.2021 r. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane;

  2. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: biuro@galster.pl

  1. Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

  1. Warunki udziału w postępowaniu

  1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy, której opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.

  2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

  3. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.

  4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz oświadczeniem (załącznik nr 2).

  5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedstawienie kopii polisy OC oferenta na sumę ubezpieczenia min. 400 000 zł.

  6. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.

  7. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  8. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

  9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dodatkowych dokumentów, wyznaczając im odpowiedni termin na złożenie wyjaśnień/dokumentów. Brak złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty. Uzupełnienia oferty należy dokonać w jeden ze sposobów właściwych do złożenia oferty.

  10. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.

  11. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie.

  1. Termin realizacji przedmiotu oferty:

Od 01.02.2022r. do 18.02.2022r.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3

  1. Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)

  • Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów - kod CPV 79950000-8

  • Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8

  • Usługi agencji transportowych - kod CPV 63520000-0

  • Tłumaczenia – Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych kod CPV 79540000-1

  • Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego – kod CPV 55000000-0

  • Usługi transportu lotniczego – kod CVP 60400000-2

  • Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków – kod CVP 66512100-3

 

  1. Kryteria wyboru oferty

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

  1. Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów;

  2. Punkty za powyższe kryteria zostaną przyznane według następującego wzoru:

  3. Kryterium 1 – Całkowita cena netto

Cena netto oferty najniższej / Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.

  1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria (do 2 miejsc po przecinku). Ilości punktów będzie stanowić końcową ilość punktów przyznaną danej ofercie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.

  2. Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.

  3. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

  1. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.

  2. Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  3. Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.

  4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę).

  5. Oferta powinna zawierać:

    1. Datę przygotowania i termin ważności oferty;

    2. Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;

    3. Wartość całościowego wykonania zamówienia;

    4. Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty oraz podpisy na każdej stronie oferty

    5. Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

    6. Polisę OC oferenta

  1. Warunki zmiany umowy

  1. Dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających wykonania zamówienia w terminie, który wykonawca lub zamawiający nie mogli przewidzieć.

  2. W przypadku odwołania targów będących przedmiotem umowy, zamawiający nie ponosi kosztów uczestnictwa w wydarzeniu, w którym nie wziął udziału z przyczyn nie leżących po jego stronie.

  3. W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą.

  4. W przypadku wyznaczenia do udziału w targach mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów i transportu osób będzie proporcjonalnie obniżana.

  5. Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.

  6. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.

  7. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

  1. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.

14. RODO

Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest Grupa Producentów Owoców Galster spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Dane osobowe będą przetwarzane w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, czy zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez Grupa Producentów Owoców Galster spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

15.Załączniki

Treść zapytania ofertowego;

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;

Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW GALSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data zamieszczenia 2021-11-10
Data składania ofert 2021-11-17
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Sicienko
Miejscowość Wierzchucice

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1901
Wyświetlony: 498
Wygasa: 2024-08-05

Pliki

Strona korzysta z plików cookie