Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup usługi zaprojektowania kampanii marketingowej, realizacji kampanii dla dwóch produktów firmy oraz opracowania i wytworzenia materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu VOBACOM Sp. z o.o.

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Informacja o pozostawieniu bez rozstrzygnięcia zapytania ofertowego nr 1/UPG/VOBA/2021 na: Zakup usługi zaprojektowania kampanii marketingowej, realizacji kampanii dla dwóch produktów firmy oraz opracowania i wytworzenia materiałów informacyjno-promocyjnych

Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 1/UPG/VOBA/2021, w ramach projektu pn. „Wdrożenie strategii internacjonalizacji VOBACOM Sp. z o.o.”, w ramach Funduszu Eksportowego, Konkurs 1/G/2019, opublikowanego na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ w dn. 28.12.2021 roku, termin składania ofert do dn. 05.01.2022 roku informujemy, że:

Zamawiający postanowił pozostawić zapytanie bez rozstrzygnięcia, co jest zgodne z zapytaniem ofertowym: Rozdział V. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PROCEDURY PRZEPROWADZENIA ZAMÓWIENIA pkt. 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia do momentu wyboru wykonawcy, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Pozostawienie postępowania bez wyboru oferty wynika m.in. z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, tj. przesunięcia terminu imprezy targowo-wystawienniczej przez Organizatora targów na czerwiec br.

Zamawiający zakłada w związku z powyższym powtórzenie postępowania w późniejszym terminie.

Projekt jest dofinansowany w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dn. 03.01.2022 roku wpłynęły pytania do Zapytania ofertowego. Pytania wraz z odpowiedziami w załączeniu.

Plik stanowi kontynuację Pytań i odpowiedzi z dn. 30.12.2021 roku.

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dn. 30.12.2021 wpłynęły pytania do Zapytania ofertowego. Pytania wraz z odpowiedziami w załączeniu.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/UPG/VOBA/2021

w ramach projektu pn.

„Wdrożenie strategii internacjonalizacji VOBACOM Sp. z o.o.”

 w ramach Funduszu Eksportowego,

Konkurs 1/G/2019

W związku z realizacją projektu pn. „Wdrożenie strategii internacjonalizacji VOBACOM Sp. z o.o.”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie zadania, zgodnie z poniższym:

 

  1. Tytuł projektu:

„Wdrożenie strategii internacjonalizacji VOBACOM Sp. z o.o.”

  1. Zamawiający: VOBACOM Sp. z o.o., ul. Wschodnia 36D, 87-100 Toruń, NIP 9562169401, REGON 340140692.
  2. Tryb udzielenia zamówienia

Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt.5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Postępowanie prowadzone jest w trybie Zasady konkurencyjności – Podrozdział 1.2, opisanej w Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego, stanowiących Załącznik nr 10 do Regulaminu KonkursuNabór wniosków na granty, Konkurs 1/G/2019 Funduszu Eksportowego (https://funduszeksportowy.tarr.org.pl/strona-54-konkurs_1_g_2019_zakonczony.html)

  1. Dotyczy: usługi zaprojektowania kampanii marketingowej, realizacji kampanii dla dwóch produktów firmy oraz opracowania i wytworzenia materiałów informacyjno-promocyjnych, dotyczących realizacji projektu pn. „Wdrożenie strategii internacjonalizacji VOBACOM Sp. z o.o.” w ramach Umowy o powierzenie grantu nr UPG/1/G/2019/020/022 z dn. 30.04.2020 roku. Usługa, będąca przedmiotem postępowania jest współfinansowana w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach grantu na realizację Projektu w ramach Osi priorytetowej 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw RPO WK-P 2014-2020.

Szczegóły opisane w II. Opis przedmiotu zamówienia.

 

  1. Termin realizacji umowy

Usługa świadczona będzie w okresie od dnia zawarcia umowy do:

ad 1) rozpoczęcia imprezy targowo-wystawienniczej IT EXPO (tj. do 07.02.2022 roku, termin może ulec zmianie z uwagi na możliwość zmiany terminu imprezy targowo-wystawienniczej przez Organizatora. Termin realizacji zostanie ustalony z Oferentem);

ad 2) miesiąc przed imprezą targowo-wystawienniczą i miesiąc po imprezie targowo-wystawienniczej IT EXPO (tj. w okresie od 08.01.2022 roku do 11.03.2022 roku, termin może ulec zmianie z uwagi na możliwość zmiany terminu imprezy targowo-wystawienniczej przez Organizatora. Termin realizacji zostanie ustalony z Oferentem);

ad 3) rozpoczęcia imprezy targowo-wystawienniczej IT EXPO (tj. do 07.02.2022 roku, termin może ulec zmianie z uwagi na możliwość zmiany terminu imprezy targowo-wystawienniczej przez Organizatora. Termin realizacji zostanie ustalony z Oferentem).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany okresu realizacji usługi, w tym wydłużenia okresu realizacji po uzgodnieniu z oferentem.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

I WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERT:

 

  1. Oferta winna zawierać:
  • Kompletny, wypełniony formularz oferty zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami do zapytania ofertowego stanowiącymi integralną część oferty;
  • Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania – zawarte w formularzu oferty;
  • Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
  • Pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
  • Termin związania ofertą min. 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert – zawarty w formularzu oferty.

 

  1. Forma oferty:
  2. a) Oferent powinien złożyć jeden egzemplarz oferty sporządzony w formie papierowej lub elektronicznej;
  3. b) Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim, podpisana przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu oferenta bądź zawierać pełnomocnictwo do składania ofert;
  4. c) Oferta w formie papierowej winna być zapakowana w kopercie opisanej jak poniżej:

 

Oferta w ZAPYTANIU OFERTOWYM NR 1/UPG/VOBA/2021

w ramach projektu pn.

„Wdrożenie strategii internacjonalizacji VOBACOM Sp. z o.o.”

      Oprócz danych identyfikacyjnych, koperta powinna być opatrzona nazwą i adresem Oferenta.

  1. Termin składania ofert

Ofertę będącą odpowiedzią na niniejsze zapytanie należy dostarczyć na załączonym formularzu (stanowiącym zał. nr 1 do zapytania ofertowego wraz z pozostałymi załącznikami wymienionymi powyżej) do dnia 05.01.2021 r. do godziny 16.00.

Za datę otrzymania oferty uważa się dzień i godzinę wpływu oferty do siedziby zamawiającego, mailem na adres vobacom@vobacom.pl lub katarzyna.rogalska@vobacom.pl

  1. Miejsce i sposób składania ofert.

Ofertę będącą odpowiedzią na niniejsze zapytanie należy dostarczyć na załączonym formularzu (stanowiącym zał. nr 1) osobiście do biura Zamawiającego w Toruniu, VOBACOM Sp. z o.o. ul. Wschodnia 36 D, za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres vobacom@vobacom.pl lub katarzyna.rogalska@vobacom.pl. Oferty złożone po terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu.

  1. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia – Katarzyna Rogalska – Koordynator ds. Projektów Rozwojowych i Unijnych, adres poczty elektronicznej: katarzyna.rogalska@vobacom.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia - + 48 690 850 443

 

II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Zgodny z kodem CPV:

 

Artykuły informacyjne i promocyjne - kod CPV 39294100-0

Usługi drukowania i powiązane - kod CPV 79800000-2

Usługi reklamowe - kod CPV 79341000-6

Materiały reklamowe – kod CPV 22462000-6

Usługi doradcze w zakresie projektowania – kod CPV 79415200-8

Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych kod CPV 79530000-8

Usługi reklamowe - kod CPV 79341000-6

Materiały reklamowe – kod CPV 22462000-6

 

  1. Zaprojektowanie kampanii marketingowej/strategii w GoogleAds i na Facebooku. Usługa obejmuje:
  2. a) działania mające na celu zaprojektowanie strategii komunikacji marki VOBACOM Sp. z o.o., które powinny zainicjować prace nad procesem promocji. Etap ten powinien skupiać się na tworzeniu visual i business identify spółki, która pozwoli na jednolitą, spójną komunikację skierowaną do klientów docelowych i firm partnerskich;
  3. b) doradztwo w zakresie obsługi kampanii (m.in. GoogleAds i Facebook);
  4. c) zdefiniowanie rodzaju, form oraz kanałów przekazu – element kampanii reklamowej;
  5. d) ustalenie budżetu reklamowego w mediach internetowych;
  6. e) stworzenie planu kampanii marketingowej online – I etap;
  7. f) stworzenie planu kampanii marketingowej online – II etap.

 

  1. Realizacja dwóch kampanii dla produktów spółki VOBACOM Sp. z o.o. w związku z zaplanowanym uczestnictwem spółki w charakterze wystawcy na targach IT EXPO Fort Lauderdale (Floryda, USA) w dn. 08-11.02.2022:
  2. realizacja kampanii w sferze online wykorzystującej GoogleAds, sponsorowane reklamy na portalu Facebook, która powinna zostać poprzedzona stworzeniem spójnej strategii komunikacji i jasnej wizji marki, które byłyby bazą do prowadzenia skutecznego prowadzenia całości działalności marketingowej firmy;
  3. kampania powinna obejmować dwa produkty firmy, będące wynikiem opracowanej strategii internacjonalizacji, tj.
  • bodyleasing;
  • platformy, portale, aplikacje webowe.

Realizacja ta miałaby obejmować przeprowadzenie kampanii wykorzystującej GoogleAds, sponsorowane reklamy na portalu Facebook skierowane głównie do firm z sektora MŚP.

Czas trwania kampanii: ok. 3 miesiące (od 8 stycznia 2022 roku do 11 marca 2022, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany/wydłużenia terminu realizacji usługi po uzgodnieniu z oferentem). Zmiany mogą wynikać przede wszystkim ze zmiany terminu zaplanowanej imprezy targowo-wystawienniczej przez Organizatora. Wszelkie zmiany będą uzgodnione z Oferentem.

  1. Opracowanie i wytworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych:

Wszystkie materiały powinny zostać przygotowane w języku angielskim. Do materiałów promocyjnych zalicza się także przygotowanie filmów promujących firmę, w tym filmu, który będzie mógł być wyświetlany podczas targów, a także przygotowanie koncepcji materiałów promocyjnych: zaprojektowanie, opracowanie merytoryczne, korekta, tłumaczenie.

Materiały, będące przedmiotem opracowania:

  1. Projekt folderu informacyjno-promocyjnego (zaprojektowanie, opracowanie merytoryczne, korekta, tłumaczenie na język angielski);
  2. Produkcja folderów informacyjno-promocyjnych (skład: druk, dostawa) 500 sztuk;
  3. Projekt prezentacji sprzedażowej (np. w formacie MS PowerPoint);
  4. Przygotowanie prezentacji sprzedażowej (np. w formacie MS PowerPoint);
  5. Projekt rollupu informacyjno-promocyjnego (w języku angielskim);
  6. Produkcja rollupu informacyjno promocyjnego (w języku angielskim);
  7. Przygotowanie filmów promocyjnych (koncepcja, scenariusz, skrypt);
  8. Nakręcenie oraz obróbka filmów promocyjnych

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Harmonogram realizacji zadania:

ad 1) maksymalnie w przeddzień do rozpoczęcia imprezy targowo-wystawienniczej IT EXPO (tj. do 07.02.2022 roku, termin może ulec zmianie z uwagi na możliwość zmiany terminu imprezy targowo-wystawienniczej przez Organizatora. Termin realizacji zostanie ustalony z Oferentem);

ad 2) miesiąc przed imprezą targowo-wystawienniczą i miesiąc po imprezie targowo-wystawienniczej IT EXPO (tj. w okresie od 08.01.2022 roku do 11.03.2022 roku, termin może ulec zmianie z uwagi na możliwość zmiany terminu imprezy targowo-wystawienniczej przez Organizatora. Termin realizacji zostanie ustalony z Oferentem);

ad 3) maksymalnie w przeddzień do rozpoczęcia imprezy targowo-wystawienniczej IT EXPO (tj. do 07.02.2022 roku, termin może ulec zmianie z uwagi na możliwość zmiany terminu imprezy targowo-wystawienniczej przez Organizatora. Termin realizacji zostanie ustalony z Oferentem).

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany okresu realizacji usługi, w tym wydłużenia okresu realizacji po uzgodnieniu z oferentem.

 

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Warunki jakie muszą spełniać oferenci biorący udział w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone poniżej warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

  • dysponować potencjałem organizacyjno – technicznym i znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia – oceniane na podstawie oświadczenia Oferenta, zawartego w formularzu oferty;
  • nie podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu z racji powiązań kapitałowych i/lub osobowych z Zamawiającym - oceniane na podstawie oświadczenia Oferenta, zawartego w formularzu oferty;
  • Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy/dostawcy, a Wykonawcą/Dostawcą, polegające w szczególności na:
  1. a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

 

Zamawiający odrzuci oferty:

  • złożone po terminie składania ofert;
  • niekompletne, złożone na innych formularzach niż przewidziane w niniejszym zapytaniu ofertowym lub nieuzupełnione załączniki do formularza ofertowego, jak również sam formularz ofertowy (brak któregokolwiek z wymaganych załączników jest równoznaczny z niekompletną ofertą).

 

Kryteria wyboru oferty:

 

Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczone wyłącznie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu;

Jedyne kryterium: cena netto – 100%

Punktacja w ramach kryterium Cena netto będzie obliczana wg następującego wzoru:

 

            Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów        (maksymalnie 100).

            Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.

            Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PROCEDURY PRZEPROWADZENIA ZAMÓWIENIA
  2. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana w ciągu maksymalnie 7 dni od terminu zakończenia składania ofert. Wybór oferty nie będzie oznaczał zaciągnięcia zobowiązania cywilno-prawnego.
  3. Zamawiający sporządzi protokół postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
  4. Informację o wyniku postępowania Zamawiający upubliczni poprzez zamieszczenie informacji o wybranym wykonawcy na stronie www.zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl
  5. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  6. Z wybranym Oferentem zostanie zawarta umowa.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia do momentu wyboru wykonawcy, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

  1. WARUNKI ZMIANY UMOWY

 

  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w następujących okolicznościach i warunkach:
    • gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie;
    • gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, w tym związane z epidemią COVID-19, zaistnieniem nieprzewidywalnych warunków fizycznych lub pogodowych, działaniem siły wyższej;
    • zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmiany terminu realizacji imprezy targowo-wystawienniczej ze strony Organizatora.

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Niniejsze zamówienie nie podlega procedurze oraz ograniczeniom zawartym w Ustawie z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019).

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest VOBACOM Sp. z o.o. VOBACOM Sp. z o.o. będzie przetwarzać dane osobowe w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez VOBACOM Sp. z o.o., to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 

ZAŁĄCZNIKI

 

Załącznik nr 1 –     Formularz ofertowy.

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej VOBACOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Data zamieszczenia 2021-12-28
Data składania ofert 2022-01-05
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Toruń
Gmina Toruń
Miejscowość Toruń

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1965
Wyświetlony: 517
Wygasa: 2024-09-22

Pliki

Strona korzysta z plików cookie