Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej malowarki drogowej

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Nieszawa, 06.12.2021r.

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej malowarki drogowej

Zapytanie ofertowe

I. Zamawiający, nazwa zamówienia i tryb jego udzielenia

  1. Biuro projektowe i nadzór budowlany Marian Ziemecki, Pl. K. Jagiellończyka 17, 87-730 Nieszawa, tel. 789150206; e-mail: marianziemecki@wp.pl, NIP: 8911198092; REGON: 910021740, strona www: www.biuroprojektoweziemecki.pl, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej malowarki drogowej”.
  2. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych dotyczących kwalifikacji wydatków w przypadku wydatków o wartości powyżej 50 000 zł netto, tj. bez podatku od towarów i usług. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równość traktowania oferentów.
  3. Niniejsze zapytanie ofertowe dotyczy zamówienia realizowanego w ramach Projektu objętego grantem pt. „Rozwój działalności firmy poprzez zakup programu do opracowywania projektów stałej i czasowej organizacji ruchu oraz sprzętów do wykonywania oznakowania poziomego” nr I/RPO/EFRR/2021/24/1 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w związku z Projektem grantowym pod nazwą „Projekty grantowe Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej w ramach osi 7.” nr RPKP.07.01.00-04-0035/20 współfinansowanyz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

II. Określenie kodów CPV dotyczących przedmiotu zamówienia

CPV przedmiotu zamówienia: 34922000-6 – Urządzenia do znakowania dróg

III. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej malowarki drogowej.
  2. Parametry techniczne dotyczące malowarki drogowej:

- maksymalna szybkość podawania: 9,5 l/min,

- pojemność zbiornika hydraulicznego: 4,73 l,

- moc akustyczna: 103,1 dba,

- min. 2 pistolety automatyczne farby,

- min. 2 pistolety automatyczne mikrokul,

- min. 1 pistolet ręczny,

- zestaw posypu ciśnieniowego mikrokul,

- zbiornik na mikrokule,

- zbiornik na farbę,

- sterownik długości linii.

  1. Dostarczony przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy i nie używany oraz wolny od wad prawnych i fizycznych, praw i obciążeń ze strony osób trzecich.
  2. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 24 miesięcznego okresu gwarancji.
  3. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego: Pl. K. Jagiellończyka 17, 87-730 Nieszawa. Sprzedaż i dostawa obejmuje koszt zakupionej malowarki drogowej, w tym również koszty transportu malowarki drogowej do wyznaczonego miejsca w ustalonym terminie.
  4. Wykonawca przeprowadzi krótkie szkolenie jednego pracownika Zamawiającego,
    w zakresie niezbędnym do samodzielnej eksploatacji i obsługi malowarki drogowej, w dniu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia.
  5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w specyfikacji technicznej, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe
    i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
  7. Zakup wraz z dostawą malowarki drogowej jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
  8. Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan Marian Ziemecki, tel. 789150206.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.

V. Kryteria oceny ofert:

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.

VI. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:

Cena – 100 %.

VII. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

(Cn / Cof.b. x 100) x 100% = ilość punktów,

Gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej,

100 – wskaźnik stały,

100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

VIII. Warunki płatności:

  1. Płatność odbędzie się w formie bezgotówkowej w formie przelewu, płatnego po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  2. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
  3. Faktura będzie płatna w terminie 7 dni od dnia jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 2.

IX. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Każdy wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
  3. Do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; b) Specyfikacja techniczna oferowanej malarki drogowej, pozwalająca w szczególności na potwierdzenie spełniania parametrów Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia; c) Odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osobę inną niż do tego uprawnioną wynikającą z reprezentacji.
  4. Wykonawca przy opracowywaniu oferty zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

X. Termin składania ofert:

  1. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: marianziemecki@wp.pl w terminie do dnia 14 grudnia 2021r. do godz. 23:59:59 (decyduje data wpływu na skrzynkę odbiorczą zamawiającego). W tytule wiadomości należy wpisać: Oferta na zadania: „Zakup wraz
    z dostawą malowarki drogowej”.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

XI. Termin realizacji umowy:

Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia, czyli dostawy
i wydania Zamawiającemu kompletnego przedmiotu zamówienia w terminie do 28 grudnia 2021r.

XII. Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

  1. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

XIII. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

  1. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
  2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą mailową, telefoniczną bądź pocztową.

XIV. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych:

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

XV. RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04 maja 2016r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuje, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro projektowe i nadzór budowlany Marian Ziemecki, Pl. K. Jagiellończyka 17, 87-730 Nieszawa.
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup fabrycznie nowej malowarki drogowej”.
  3. odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby oraz podmioty, którym udostępniona została dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w tym między innymi: UZP, jednostki samorządu terytorialnego, organy kontrolne, inni wykonawcy, podmioty które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej,
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy PZP, przez okres 7 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
  6. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
    w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane wyłącznie w sposób zautomatyzowany
    w tym również w formie profilowania,
  8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c RODO.
  10. W przypadku, gdy w postępowaniu uczestniczą podwykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany poinformować podwykonawcę, że przetwarza jego dane osobowe.

 XVI. Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:

  1. Druk „Formularz oferty”;
  2. Druk „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym”;
  3. Wzór umowy;

                                      

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Biuro projektowe i nadzór budowlany Marian Ziemecki
Data zamieszczenia 2021-12-06
Data składania ofert 2021-12-14
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Nieszawa
Miejscowość Nieszawa

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1934
Wyświetlony: 490
Wygasa: 2024-08-31

Pliki

Strona korzysta z plików cookie