Nieszawa, 06.12.2021r.
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej malowarki drogowej
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający, nazwa zamówienia i tryb jego udzielenia
- Biuro projektowe i nadzór budowlany Marian Ziemecki, Pl. K. Jagiellończyka 17, 87-730 Nieszawa, tel. 789150206; e-mail: marianziemecki@wp.pl, NIP: 8911198092; REGON: 910021740, strona www: www.biuroprojektoweziemecki.pl, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do składania ofert na „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej malowarki drogowej”.
- Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych dotyczących kwalifikacji wydatków w przypadku wydatków o wartości powyżej 50 000 zł netto, tj. bez podatku od towarów i usług. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równość traktowania oferentów.
- Niniejsze zapytanie ofertowe dotyczy zamówienia realizowanego w ramach Projektu objętego grantem pt. „Rozwój działalności firmy poprzez zakup programu do opracowywania projektów stałej i czasowej organizacji ruchu oraz sprzętów do wykonywania oznakowania poziomego” nr I/RPO/EFRR/2021/24/1 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w związku z Projektem grantowym pod nazwą „Projekty grantowe Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej w ramach osi 7.” nr RPKP.07.01.00-04-0035/20 współfinansowanyz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
II. Określenie kodów CPV dotyczących przedmiotu zamówienia
CPV przedmiotu zamówienia: 34922000-6 – Urządzenia do znakowania dróg
III. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej malowarki drogowej.
- Parametry techniczne dotyczące malowarki drogowej:
- maksymalna szybkość podawania: 9,5 l/min,
- pojemność zbiornika hydraulicznego: 4,73 l,
- moc akustyczna: 103,1 dba,
- min. 2 pistolety automatyczne farby,
- min. 2 pistolety automatyczne mikrokul,
- min. 1 pistolet ręczny,
- zestaw posypu ciśnieniowego mikrokul,
- zbiornik na mikrokule,
- zbiornik na farbę,
- sterownik długości linii.
- Dostarczony przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy i nie używany oraz wolny od wad prawnych i fizycznych, praw i obciążeń ze strony osób trzecich.
- Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 24 miesięcznego okresu gwarancji.
- Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego: Pl. K. Jagiellończyka 17, 87-730 Nieszawa. Sprzedaż i dostawa obejmuje koszt zakupionej malowarki drogowej, w tym również koszty transportu malowarki drogowej do wyznaczonego miejsca w ustalonym terminie.
- Wykonawca przeprowadzi krótkie szkolenie jednego pracownika Zamawiającego,
w zakresie niezbędnym do samodzielnej eksploatacji i obsługi malowarki drogowej, w dniu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia.
- Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w specyfikacji technicznej, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe
i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
- Zakup wraz z dostawą malowarki drogowej jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
- Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest Pan Marian Ziemecki, tel. 789150206.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
V. Kryteria oceny ofert:
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena.
VI. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
Cena – 100 %.
VII. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
(Cn / Cof.b. x 100) x 100% = ilość punktów,
Gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej,
100 – wskaźnik stały,
100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
VIII. Warunki płatności:
- Płatność odbędzie się w formie bezgotówkowej w formie przelewu, płatnego po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
- Faktura będzie płatna w terminie 7 dni od dnia jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego z zastrzeżeniem ust. 2.
IX. Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
- Do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; b) Specyfikacja techniczna oferowanej malarki drogowej, pozwalająca w szczególności na potwierdzenie spełniania parametrów Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia; c) Odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osobę inną niż do tego uprawnioną wynikającą z reprezentacji.
- Wykonawca przy opracowywaniu oferty zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
X. Termin składania ofert:
- Ofertę należy przesłać na adres e-mail: marianziemecki@wp.pl w terminie do dnia 14 grudnia 2021r. do godz. 23:59:59 (decyduje data wpływu na skrzynkę odbiorczą zamawiającego). W tytule wiadomości należy wpisać: Oferta na zadania: „Zakup wraz
z dostawą malowarki drogowej”.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
XI. Termin realizacji umowy:
Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia, czyli dostawy
i wydania Zamawiającemu kompletnego przedmiotu zamówienia w terminie do 28 grudnia 2021r.
XII. Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
- Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
XIII. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
- Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę drogą mailową, telefoniczną bądź pocztową.
XIV. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych:
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
XV. RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04 maja 2016r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biuro projektowe i nadzór budowlany Marian Ziemecki, Pl. K. Jagiellończyka 17, 87-730 Nieszawa.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup fabrycznie nowej malowarki drogowej”.
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby oraz podmioty, którym udostępniona została dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w tym między innymi: UZP, jednostki samorządu terytorialnego, organy kontrolne, inni wykonawcy, podmioty które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej,
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy PZP, przez okres 7 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane wyłącznie w sposób zautomatyzowany
w tym również w formie profilowania,
- posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c RODO.
- W przypadku, gdy w postępowaniu uczestniczą podwykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany poinformować podwykonawcę, że przetwarza jego dane osobowe.
XVI. Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:
- Druk „Formularz oferty”;
- Druk „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym”;
- Wzór umowy;