Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zamówienie dotyczy: zakup kompleksowych usług organizacji ośmiu zagranicznych wyjazdów – wyjazdy dotyczą wizyt studyjnych oraz udziału w targach w charakterze zwiedzającego

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Zapytanie ofertowe 001/04/2022

 

z dnia 29.04.2022 r.

 

 

 

Zamówienie dotyczy: zakup kompleksowych usług organizacji ośmiu zagranicznych wyjazdów – wyjazdy dotyczą wizyt studyjnych oraz udziału w targach w charakterze zwiedzającego w ramach projektu pt. „Internacjonalizacja SmartLamiQ firmy Q4PRO – rynki USA, Turcji, Włoch, Korei Płd. i Australii” zgodnie z umową o powierzenie grantu nr UPG/2/G/2020/018/070.

 

 

W związku z realizacją projektu pt: „Internacjonalizacja SmartLamiQ firmy Q4PRO – rynki USA, Turcji, Włoch, Korei Płd. i Australii”, umowa o powierzenie grantu nr UPG/2/G/2020/018/070, w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” w ramach poddziałania 1.5.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup kompleksowych usług organizacji ośmiu zagranicznych wyjazdów targowych w charakterze zwiedzającego.

 

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

 

 

Zamówienie będzie udzielone z zachowaniem zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania oferentów oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne (oprócz informacji zastrzeżonych przez wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa).

 

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa kompleksowej organizacji wyjazdów na wizyty studyjne oraz na targi zagraniczne jako zwiedzający, w tym:

  • transport (przelot) uczestników reprezentujących zamawiającego,
  • nocleg w hotelu w kraju docelowym podróży,
  • ubezpieczenie osób podczas podróży,
  • transport lokalny w kraju docelowym,
  • wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego,
  • bilety wstępu na targi (jeśli dotyczy).

 

Część 1. Zakup usługi polegającej na organizacji wizyty studyjnej w USA - Miami (sierpień 2022)

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy dwóch osób do Miami (USA) w sierpniu 2022. Dokładny termin wylotu i przylotu zostanie określony przez zamawiającego najpóźniej do dnia 30.06.2022.

Wykonawca zapewni transport lotniczy na trasie Warszawa –Miami (USA) – Warszawa w klasie co najmniej premium economy.

Zamawiający dopuszcza loty z jedną przesiadką w każdą stronę.

Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

      60000000-8 Usługi transportowe

 

 

  1. Nocleg w hotelu

 

 

Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla dwóch osób przez 4 noce, to jest przez cały okres pobytu w USA. Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym w odległości maksymalnie 2 km od centrum miasta Miami. Wykonawca zapewni dwa pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4.  Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

 

 

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy dwóch przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny

 

             Wykonawca zapewni transport dwóch przedstawicieli Zamawiającego z lotniska    docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca spotkań z potencjalnymi kontrahentami w Miami oraz z miejsca spotkań z potencjalnymi kontrahentami do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w wizycie studyjnej oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 

 

  1. Wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego

 

        Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego podczas trwania całej podróży, w tym: śniadania i kolacje w hotelu oraz obiad.

 

 

Część 2..Zakup usługi polegającej na organizacji wizyty studyjnej w Australii

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy dwóch osób do Sydney (Australia).  Dokładny termin wylotu i przylotu zostanie określony przez zamawiającego najpóźniej do dnia 16.05.2022.

Wykonawca zapewni transport lotniczy na trasie Warszawa – Sydney – Warszawa w klasie co najmniej premium economy.

Zamawiający dopuszcza lot z jedną przesiadką w każdą stronę.

Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

      60000000-8 Usługi transportowe

 

 

  1. Nocleg w hotelu

 

 

Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla dwóch osób podczas trwania całej wizyty studyjnej w Sydney, to jest 3 noclegi dla dwóch osób. Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni dwa pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta Sydney. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów, spośród których Zamawiający wybierze jedna opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy dwóch przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

              CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny

 

             Wykonawca zapewni transport dwóch przedstawicieli Zamawiającego z lotniska docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca spotkań z potencjalnymi kontrahentami oraz z miejsca spotkań z potencjalnymi kontrahentami do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w wizycie studyjnej oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu.  

 

  1. Wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego

 

              Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego podczas trwania całej podróży, w tym: śniadania i kolacje w hotelu oraz obiad.

 

 

Część 3 .Udział w targach China Glass Shanghai w charakterze zwiedzającego

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy dwóch osób do Szanghaju (Chiny) w grudniu 2022. Dokładny termin wylotu i przylotu zostanie określony przez zamawiającego najpóźniej do dnia 31.10.2022.

Wykonawca zapewni transport lotniczy na trasie Warszawa – Szanghaj- Warszawa w klasie co najmniej premium economy.

Zamawiający dopuszcza lot z jedną przesiadką w każdą stronę.

Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

              60000000-8 Usługi transportowe

 

 

  1. Nocleg w hotelu

 

 

Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla dwóch osób w Szanghaju w trakcie trwania całej wizyty studyjnej – to jest 3 noclegi dla dwóch osób. Wykonawca zapewni dwa pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości pozwalającej na dojazd samochodem lub komunikacją miejską w czasie maksymalnie 45 minut.  Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3.  Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów spośród których Zamawiający wybierze jedna opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy dwóch przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny

 

             Wykonawca zapewni transport dwóch przedstawicieli Zamawiającego z lotniska    docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się targów oraz z miejsca odbywania się targów do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 

 

  1. Wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego

 

        Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego podczas  trwania całej podróży, w tym: śniadania i kolacje w hotelu oraz obiad.

 

 

  1. Bilety wstępu na targi

 

Wykonawca zapewni bilety wstępu na targi dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego na wszystkie dni targów, w których te osoby będą uczestniczyły.

 

 

Część 4.                . Udział w targach CAM - EURASIA GLASS FAIR 2022 12-16.11.2022 (Turcja) w charakterze zwiedzającego

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy dwóch osób na miejsce targów w terminie umożliwiającym przybycie na miejsce 11.11.2022 r. Dzień wylotu powrotnego do kraju: 16.11.2022 r.

Wykonawca zapewni transport lotniczy na trasie Warszawa – Istambuł- Warszawa w klasie co najmniej premium economy.

Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadkami.

Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

      60000000-8 Usługi transportowe

 

 

  1. Nocleg w hotelu

 

 

Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla dwóch osób w dniach od 11.11.2022 do 16.11.2022 r. Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni dwa pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości pozwalającej na dojazd samochodem lub komunikacją miejską w czasie maksymalnie 45 minut.  Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3.  Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy dwóch przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny

 

             Wykonawca zapewni transport dwóch przedstawicieli Zamawiającego z lotniska    docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się targów oraz z miejsca odbywania się targów do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 

 

  1. Wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego

 

        Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego podczas  trwania całej podróży, w tym: śniadania i kolacje w hotelu oraz obiad w centrum targowym.

 

 

  1. Bilety wstępu na targi

 

Wykonawca zapewni bilety wstępu na targi dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego na wszystkie dni targów, w których te osoby będą uczestniczyły.

 

Część 5 Udział w targach Buildings NY 21-22.09.2022 (USA) jako zwiedzający

 

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy dwóch osób na miejsce targów w terminie umożliwiającym przybycie na miejsce 20.09.2022 r. Dzień wylotu powrotnego do kraju: 23.09.2022 r.

Wykonawca zapewni transport lotniczy na trasie Warszawa – Nowy Jork – Warszawa w klasie co najmniej premium economy.

Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadkami.

Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

      60000000-8 Usługi transportowe

 

  1. Nocleg w hotelu

 

 

Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla dwóch osób w dniach od 20.09.2022 do 23.09.2022 r. Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni dwa pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości pozwalającej na dojazd samochodem lub komunikacją miejską w czasie maksymalnie 45 minut.  Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy dwóch przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny w kraju odbywania się targów

 

             Wykonawca zapewni transport dwóch przedstawicieli Zamawiającego z lotniska    docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się targów oraz z miejsca odbywania się targów do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 

 

 

 

 

  1. Wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego

 

           Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego podczas trwania całej podróży, w tym: śniadania i kolacje w hotelu oraz obiad w centrum targowym.

   

 

  1. Bilety wstępu na targi

 

Wykonawca zapewni bilety wstępu na targi dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego na wszystkie dni targów, w których te osoby będą uczestniczyły.

 

Część 6 Zakup usługi polegającej na organizacji wizyty studyjnej w USA - Las Vegas (czerwiec 2022)

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy dwóch osób na miejsce odbywania się wizyty studyjnej, to jest Las Vegas (USA) w czerwcu 2022. Dokładny termin wylotu i przylotu zostanie określony przez zamawiającego najpóźniej do dnia 31.05.2022.

Wykonawca zapewni transport lotniczy na trasie Warszawa – Las Vegas – Warszawa w klasie co najmniej premium economy.

Zamawiający dopuszcza lot z jedną przesiadką.

Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

             60000000-8 Usługi transportowe

 

 

  1. Nocleg w hotelu

 

 

Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla dwóch osób trakcie całej wizyty studyjnej w Las Vegas – to jest po 4 noclegi dla dwóch osób. Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni dwa pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta Las Vegas.  Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów spośród których Zamawiający wybierze jedna opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy dwóch przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny

 

             Wykonawca zapewni transport dwóch przedstawicieli Zamawiającego z lotniska docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca spotkań z kontrahentami oraz z miejsca spotkań z kontrahentami do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w wizycie studyjnej oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 

 

  1. Wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego

 

        Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego podczas  trwania całej podróży, w tym: śniadania i kolacje w hotelu oraz obiad w centrum targowym.

 

 

Część 7. Udział w targach Glasstec 2022 Dusseldorf 20-23.09.2022 jako zwiedzający

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy dwóch osób na miejsce targów w terminie umożliwiającym przybycie na miejsce 19.09.2022 r. Dzień wylotu powrotnego do kraju: 24.09.2022 r.

Wykonawca zapewni transport lotniczy na trasie Warszawa – Dusseldorf – Warszawa w klasie co najmniej premium economy.

Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadkami.

Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

             60000000-8 Usługi transportowe

 

 

  1. Nocleg w hotelu

 

 

Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla dwóch osób w dniach od 19.09.2022 do 23.09.2022 r. Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni dwa pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości pozwalającej na dojazd samochodem lub komunikacją miejską w czasie maksymalnie 45 minut.  Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3.  Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów spośród których Zamawiający wybierze jedna opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy dwóch przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny

             Wykonawca zapewni transport dwóch przedstawicieli Zamawiającego z lotniska    docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się targów oraz z miejsca odbywania się targów do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 

 

  1. Wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego

 

        Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego podczas  trwania całej podróży, w tym: śniadania i kolacje w hotelu oraz obiad w centrum targowym.

 

 

  1. Bilety wstępu na targi

 

Wykonawca zapewni bilety wstępu na targi dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego na wszystkie dni targów, w których te osoby będą uczestniczyły.

 

Część 8: Zakup usługi polegającej na organizacji wizyty studyjnej we Francji (wrzesień 2022)

 

  1. Transport pracowników

 

Wykonawca zapewni transport lotniczy dwóch osób na miejsce wizyty studyjnej we wrześniu 2022. Dokładny termin zostanie wskazany przez zamawiającego najpóźniej do 16.08.2022.

Wykonawca zapewni transport lotniczy na trasie Warszawa – Paryż – Warszawa w klasie co najmniej premium economy.

Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadkami.

Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.

 

Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego

              60000000-8 Usługi transportowe

 

  1. Nocleg w hotelu

 

 

Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla dwóch osób podczas trwania całej wizyty studyjnej, to jest 5 noclegów dla 2 osób. Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni dwa pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości maksymalnie 2 kilometrów od centrum miasta Paryża.  Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 4.  Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów spośród których Zamawiający wybierze jedna opcję najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem podróży.

 

CPV: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe

 

  1. Ubezpieczenie osób

 

Wykonawca ubezpieczy dwóch przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:

-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)

-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)

 

 CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe

 

 

  1. Transport lokalny

 

             Wykonawca zapewni transport dwóch przedstawicieli Zamawiającego z lotniska    docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się spotkań z potencjalnymi kontrahentami oraz z miejsca odbywania się spotkań z potencjalnymi kontrahentmi do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu. 

 

 

 

 

  1. Wyżywienie uczestników reprezentujących zamawiającego

 

        Wykonawca zapewni pełne wyżywienie dla dwóch przedstawicieli Zamawiającego podczas  trwania całej podróży, w tym: śniadania i kolacje w hotelu oraz obiad.

 

 

  • Termin realizacji usługi/zamówienia i termin zapłaty

 

Część 1: do 13.09.2022

Część 2: do 31.05.2022

Część 3: do 31.05.2022

Część 4: do 31.12.2022

Część 5: do 31.12.2022

Część 6: do 31.07.2022

Część 7: do 31.10.2022

Część 8: do 02.10.2022

 

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zapytania.

 

Zapłata na rzecz wykonawcy nastąpi w terminie maksymalnie 60 dni od zakończenia terminy realizacji ostatniej z wyżej wymienionych części zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury VAT i po podpisaniu przez zamawiającego i wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego.

 

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu

 

 

  1. [Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; potencjał techniczny i osobowy; Sytuacja ekonomiczna i finansowa, doświadczenie i wiedza] Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

 

 

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadani

 

 

  1. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;

 

  1. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia.

 

Oferent potwierdzi spełnienie tych warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Ponadto warunkami udziału w postępowaniu są:

 

  1. Wpłata wadium w kwocie 10000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy zł). Wadium może być

wpłacone wyłącznie przelewem bankowym na konto bankowe Zamawiającego prowadzone

przez PKO BP 13 1020 4900 0000 8202 3122 6885. Wymieniony rachunek bankowy

Zamawiającego musi być uznany pełną kwotą wadium przed terminem zakończenia

przyjmowania ofert. Wadium zostanie zwrócone Oferentom po wyłonieniu najkorzystniejszej

oferty. Okres potrzebny na wyłonienie najkorzystniejszej oferty może trwać do 4 tygodni od

zakończenia terminu przyjmowania ofert.

 

  1. Zamawiający wymaga od wyłonionego Wykonawcy wpłaty kaucji gwarancyjnej gwarantującej

należyte i terminowe wykonanie usługi w kwocie 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)

na konto bankowe Zamawiającego prowadzone przez PKO BP 13 1020 4900 0000 8202 3122

  1. Konto bankowe zamawiającego musi zostać uznane pełną kwotą kaucji gwarancyjnej

najpóźniej w dniu podpisania umowy o wykonanie usługi między Zamawiającym a

Wykonawcą. W przypadku należytego i terminowego wykonania usługi, Zamawiający zwróci

kwotę kaucji gwarancyjnej na konto bankowe wskazane przez Zamawiającego w terminie 120

dni od zakończenia terminu realizacji zamówienia tj. od 30.04.2023. W przypadku

nienależytego i nieterminowego wykonania usługi kwota kaucji gwarancyjnej nie zostanie

zwrócona Wykonawcy.

 

  1. Posiadanie przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty oraz przez cały okres realizacji usługi

ubezpieczenia OC działalności. Ubezpieczenie musi obejmować wszystkie kraje wymienione

w zapytaniu to jest USA, Chiny, Australia, Francja, Niemcy i Turcja. Suma ubezpieczenia

powinna wynosić minimum 400 tys. zł netto (słownie: czterysta tysięcy zł).

 

  1. WYKLUCZENIA

 

  1. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Oferentów powiązanych kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

 

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

 

  1. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

 

  1. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

 

  1. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

 

  1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które wpisane są do KRD lub innego rejestru długów lub są w stanie likwidacji lub upadłości.

 

Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. Oferta musi zostać przygotowana na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. Oferta musi składać się z:

 

  1. podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

 

  1. podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

 

  1. podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,

 

  1. trzech opcji przelotów i trzech opcji noclegów zgodnie z zapisami niniejszego zapytania oddzielnie dla każdej części zapytania,

 

  1. kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem polisy OC Wykonawcy obejmującej minimum kraje: USA, Turcja, Chiny, Francja, Niemcy, Australia, suma ubezpieczenia minimum 400 tys. zł,
  2. ) potwierdzenia przelewu kwoty wadium.

 

 

  1. Niedostarczenie któregoś z wyżej wymienionych załączników skutkuje odrzuceniem oferty.

 

  1. Oferta wraz z wszystkim załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wnioskodawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisywania ofert. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do ofert o ile wynika z innych załączonych dokumentów.

 

 

  1. Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.

 

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

VII.    INFORMACJE DODATKOWE:

 

  1. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

 

  1. Oferta powinna zawierać cenę brutto oraz netto wyrażoną w złotych polskich (PLN). Dla ofert w innej walucie przyjęty zostanie średni kurs NBP aktualny na dzień wszczęcia postępowania-Cena oferty obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

 

  1. W szczególności, jeśli Wykonawca poniesie dodatkowe koszty z tytułu wykonania umowy, nie jest uprawniony do żądania od Zamawiającego, aby ten pokrył różnicę.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż którykolwiek z elementów wyceny zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

  1. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie.

 

  1. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy.

 

  1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji cenowych z Oferentem.

 

  1. Termin związania ofertą: 31.12.2022.

 

                         -Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

                         -Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

 

 

VIII.   Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz informacja na temat sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium

 

Informujemy, iż jedynym i wyłącznym kryterium wyboru oferty będzie cena.

 

CENA OFERTY - 100%

 

Liczba punktów w kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:

 

LC = Cmin/Co *100 pkt * 100% (100 pkt.)


 

Gdzie

 

LC

 

Co

 

- liczba punktów za kryterium cena

- cena netto oferty rozpatrywanej

 

 

 

Cmin - najniższa cena netto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

  1. Oferty można składać:

 

  1. Pocztą, kurierem albo osobiście pod adresem: Q4PRO Sp. z o., ul. Ołowiana 24, 85-461 Bydgoszcz

 

  1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres office@htgglass.com

 

  1. Termin składania ofert upływa dnia: 05.2022 r. g.23:59

 

  1. Oferty, które wpłyną do zamawiającego po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.

 

  1. Osoba do kontaktu:

Małgorzata Adamska, email: ma@htgglass.com w dni robocze w godz. 8:00 – 16:00.

 

 

  1. OCENA I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

  1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodnym z niniejszym zapytaniem ofertowym.

 

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonywany będzie w oparciu o ustalone w zapytaniu ofertowym kryteria oceny ofert i udokumentowany zostanie protokołem.

 

  1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, a w szczególności, gdy:
  • łączna cena netto najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą,
  • pandemia Covid-19 uniemożliwi lub znacznie utrudni udział Zamawiającego
    w targach.

 

 

  1. Złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi zawarcia umowy.

 

  1. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:

 

-  jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego;

 

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

 

- jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,

 

 - jest niekompletna (np. brak załączników, brak podpisów na załącznikach).

 

  1. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.

 

  1. Żadne informacje dotyczące procesu oceny oraz wyboru ofert nie zostaną ujawnione Wykonawcom lub innym osobom, niezaangażowanym oficjalnie w proces oceny i wyboru oferty.

 

  1. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

  1. WYNIK POSTĘPOWANIA
  2. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta zawierająca największą liczbę punktów.
  3. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
  4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż te zaoferowane w złożonych ofertach.
  5. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.

 

  • Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:

  1. Dopuszcza się zmianę istotnych warunków umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy

w przypadku:

  1. a) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w szczególności zmiany przepisów związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem lub zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych,
  2. b) odwołania lub zmiany terminu przez organizatora targów będących przedmiotem niniejszego zapytania,
  3. c) braku możliwości udziału w targach z każdej innej przyczyny nieleżącej po stronie Wykonawcy,
  4. d) wprowadzenia ograniczeń lub zakazów w ruchu lotniczym lub lądowym, odwołania lotów przez przewoźnika,
  5. e) braku możliwości wzięcia udziału w targach, z uwagi na objęcie tych osób obowiązkową izolacją, obowiązkową kwarantanną lub hospitalizacją,
  6. f) z innych przyczyn niż określone powyżej nieleżących po stronie Wykonawcy udział Zamawiającego lub uczestników w targów nie będzie możliwy,
  7. g) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, przez które należy rozumieć zdarzenia nagłe, wywołane przyczyną zewnętrzną, pozostające poza kontrolą obu stron umowy,
  8. h) wystąpienia zdarzeń niezależnych od Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy, a których wystąpienie powoduję konieczność zmiany umowy,
  9. i) zmiany harmonogramu realizacji Projektu, w szczególności w zakresie terminów realizacji, harmonogramu targów,
  10. j) gdy nastąpi zmiana adresu realizacji targów,
  11. k) gdy nastąpi konieczność likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,

- zmianie mogą ulec: termin realizacji umowy, terminy realizacji poszczególnych obowiązków Stron, wysokość łącznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wysokość poszczególnych składników wynagrodzenia Wykonawcy określonych w § 5 ust. 1 umowy, terminy zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności w zakresie udzielenia Wykonawcy kolejnych zaliczek, zakres obowiązków Stron, w szczególności poprzez ograniczenie lub zwiększenie zakresu świadczeń Wykonawcy.

  1. Każdorazowo zmiana umowy wymagać będzie zgodnej woli Stron, a wskazane w niniejszym rozdziale podstawy jej dokonania nie stanowią obowiązku dokonania zmian, lecz uprawnienie Stron.
  2. Zmiana umowy może zostać wprowadzona zarówno na wniosek Zamawiającego, jak i na wniosek Wykonawcy, po przeprowadzeniu przez Strony negocjacji i ustaleń.
  3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Zmiana umowy może nastąpić również w innych przypadkach określonych w „Wytycznych

w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.” pkt. 6.5.2 ppkt. 20.

  • Warunki odstąpienia od umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części umowy z Wykonawcą w zakresie któregokolwiek z wyjazdów bez pokrywania kosztów poniesionych przez Wykonawcę w przypadku braku możliwości udziału przez Zamawiającego w targach określonych w częściach 1-8 niniejszego zapytania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, to jest:

- odwołanie targów przez organizatora targów lub przełożenie targów przez organizatora poza okres realizacji projektu,

- brak możliwości wjazdu przedstawicieli Zamawiającego mających wziąć udział w targach na teren kraju odbywania się targów spowodowany obostrzeniami wywołanymi pandemią COVID-19.

 

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości.

 

 

ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

W ramach niniejszego zapytania ofertowego wpłynęła jedna oferta spełniająca wymagania zapytania ofertowego i została wybrana przez zamawiającego.

Data wpływu oferty: 06.05.2022

Wyłoniony wykonawca: TargiDlaCiebie Piotr Józefowski, ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz, NIP 6961390175.

Cena oferty netto: 167 150,00 zł. 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Q4PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Data zamieszczenia 2022-04-29
Data składania ofert 2022-05-06
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2162
Wyświetlony: 424
Wygasa: 2025-01-22

Pliki

Strona korzysta z plików cookie