Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe dot. usługi zaprojektowania i produkcji materiałów reklamowych i promocyjnych związanych z udziałem w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze zwiedzającego.

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Wybrano następującego wykonawcę:

Studio Foto Kamil Dyl, ul. Tczewska 15/3 82 - 100 Nowy Dwór Gdański

Cena zamówienia: 18 000,00 zł.

_________________________________________________________________________________________________________________

Zamawiający La Soleil Monika Piecuch z siedzibą pod adresem Gutowo 36, 87-134 Zławieś Wielka zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

  • usługę zaprojektowania i produkcji materiałów reklamowych i promocyjnych związanych z udziałem w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze zwiedzającego.

realizowaną w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw w związku z realizacją umowy o dofinansowanie dla grantu pn. „Wdrożenie strategii internacjonalizacji La Soleil Monika Piecuch”.

Procedura zamówienia prowadzona jest z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z 21 grudnia 2020 r. oraz w oparciu o art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

22462000 – 6 Materiały reklamowe

22000000 – 6 Druki i produkty podobne

79342000 – 3 Usługi marketingowe

79340000 – 9 Usługi reklamowe i marketingowe

39294100 – 0 Artykuły informacyjne i promocyjne

79550000 – 4 Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu

                        i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych

79800000 – 2 Usługi drukowania i powiązane

 

  1. W ramach projektu internacjonalizacji, zakładana jest konieczność́ intensyfikacji działań marketingowych podejmowanych przez Przedsiębiorstwo w Internecie. Produktem przeznaczonym do internacjonalizacji przez Przedsiębiorstwo jest kompleksowa usługa projektowania i aranżacji wnętrz.Celem jest wdrożenie usługi na nowych rynkach docelowych - Kanady oraz Niemiec.

W związku z powyższym przedmiotem zamówienia jest:

  • usługa zaprojektowania i produkcji materiałów reklamowych i promocyjnych związanych z udziałem w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze zwiedzającego.

Zaprojektowanie i produkcja materiałów promujących firmę Zamawiającego na wydarzeniu targowym Salone del Mobile w dniach 07 – 12.06.2022 roku:

a) zaprojektowanie 2 roll – upów informcyjno – promocyjnych (dla każdego z języków: angielski i niemiecki)

b) zaprojektowanie folderu informacyjno – promocyjnego, prezentującego realizacje Firmy: zaprojektowanie, opracowanie merytoryczne, korekta, tłumaczenie na język angielski i niemiecki

c) zaprojektowanie ulotek zawierających dane kontaktowe Firmy i kilka przykładowych realizacji, wraz z tłumaczeniem na angielski i niemiecki

d) zaprojektowanie gadżetów reklamowych: gadżet reklamowy: pendrive z logotypem i materiałami promocyjnymi

e) produkcja 2 roll-upów informacyjno – promocyjnych

f) produkcja folderów informacyjno – promocyjnych (skład: druk, dostawa): ilość sztuk: 2 000, format: 210 x 297 mm, druk 4 + 0, surowiec: kreda 170 – 250 g, uszlachetnienie: lakier matowy typu jedwab lub soft po całości + lakier UV wybiórczo (elementy wyszczególnione) – zgodnie z zaakceptowanym projektem.

g) Ulotki promocyjne – ilość sztuk: 1 000, format: 105 x 148 mm, druk dwustronny 4 + 4 lub 4 + 2, surowiec: papier powlekany 350 – 400 g, uszlachetnienie: lakier matowy + lakier UV wybiórczo (elementy wyszczególnione), złocenia hot melt + tłoczenie wysokie na zimno – zgodnie z zaakceptowanym projektem.

h) produkcja gadżetów reklamowych (pendrive z logotypem i materiałami promocyjnymi) – ilość sztuk: 200

i) realizacja filmu promującego usługę̨ przeznaczoną do realizacji (nagrywanie jak powstaje projekt u Zamawiającego).

 

  1. Celem zamówienia jest działanie promocyjne na potrzeby udziału w wydarzeniu targowym Salone del Mobile.
  2. W ramach zamówienia z wyłonionym Wykonawcą przewiduje się następujące działania:
  • zaprojektowania i produkcja materiałów reklamowych i promocyjnych zgodnie z projektem zaakceptowanym przez Zamawiającego.
  • wszystkie materiały powinny zostać przygotowane w języku angielskim i niemieckim. Do materiałów promocyjnych zalicza się także przygotowanie filmów promujących firmę, a także przygotowanie koncepcji materiałów promocyjnych: zaprojektowanie, opracowanie merytoryczne, korekta, tłumaczenie.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w części lub całości zapytania ofertowego w dowolnym momencie przed upływem terminu składania ofert.
  2. Zamawiający nie przewiduje zamówień́ uzupełniających.

 

II. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

 

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zamówienie.
  2. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
  3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  4. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
  5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
  6. Jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa(ją) na podstawie pełnomocnictwa, to musi on w swej treści wyraźnie wskazywać umocowanie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty.
  7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
  8. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
  9. W przypadku, gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty, zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji oraz warunków płatności zawartych w ofercie.

 

  1. Termin składania ofert: 19 maja 2022 r. do godz. 23:59.

 

Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Miejsce i sposób składania ofert:

Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej, zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do niniejszego zapytania, osobiście, pocztą lub kurierem na adres:

La Soleil Monika Piecuch, Gutowo 36, 87-134 Zławieś Wielka

lub przesłanie drogą mailową (w formie elektronicznej) skanu formularza oferty i załączników oraz dokumentów na adres e-mail: monika.piecuch@lasoleil.com.pl Koperta/tytuł maila powinien zawierać opis: „Oferta w ramach postępowania na usługę zaprojektowania i produkcji materiałów reklamowych i promocyjnych związanych z udziałem w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze zwiedzającego.

 

 III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wybór najlepszej oferty dokonany będzie wyłącznie spośród ofert, które spełniają warunki udziału w postępowaniu ofertowym.

 

  1. Oferta musi zawierać formularz ofertowy wraz z załącznikami opracowany wg wzoru załączonego do niniejszego zapytania.
  2. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy, którzy są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
    c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do popisania oświadczenia ujętego w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania. Wykonawcy, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia, zostaną odrzuceni.

 

  1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
    a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w oparciu o następujące dokumenty: - kopia/wydruk potwierdzony za zgodność z oryginałem dokumentu rejestrowego (CEiDG, KRS, itp.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – dotyczy Wykonawców, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych powyżej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym przez Zamawiającego powyżej, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania.

 

IV. KRYTERIA OCENY OFERT – OPIS SPOSOBU OCENY OFERT:

 

Wybór najlepszej oferty dokonany będzie wyłącznie spośród ofert, które spełniają warunki udziału w postępowaniu ofertowym.

 

Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:

  1. Cena: 100 %

Zgodnie z poniższą tabelą:

Lp.

Kryterium

Opis

Maksymalna liczba punktów

1.

Cena brutto w PLN (C)

 

Punkty za kryterium cena (C) zostaną obliczone wg następującego wzoru:

                   Cmin

           C = ------- x 100

                   Cn

gdzie:

C - liczba punktów za kryterium „cena” uzyskanych przez ocenianą ofertę

Cmin - najniższa cena spośród ofert ważnych

Cn - cena badanej oferty

Cmin i Cn ustala się na podstawie złożonych i nie odrzuconych ofert z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Pod uwagę bierze się całkowitą cenę za wykonanie zamówienia. Za kryterium cena (C) badana oferta może uzyskać max. 60 pkt.

Cena podana przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki i upusty muszą być zawarte w cenie oferty.

Cena oferty oraz jej składowe (cena za poszczególne pozycje) muszą być podane w złotych polskich, liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

 

100

 

V. PRZESŁANKI DO ODRZUCENIA OFERTY

  1. Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
    a) została złożona po wyznaczonym terminie,
    b) została złożona w niewłaściwym miejscu,
    c) zaproponowana cena przez danego Wykonawcę znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
    d) jest niekompletna lub nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń,
    e) zawiera rażąco niską cenę̨, a Wykonawca nie złożył wyjaśnień́ na wezwanie Zamawiającego w określonym czasie,
    f) wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

 

VI. DODATKOWE POSTANOWIENIA:

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Monika Piecuch – kom. 501 673 972, monika.piecuch@lasoleil.com.pl
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.
  3. W ramach składania wniosku o dofinansowanie lub wniosku o płatność oferty złożone w ramach procedury mogą zostać przekazane, w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej.
  4. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą
    w złotych polskich.
  5. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu złożenia oferty.
  6. Termin oraz wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalony z Wykonawcą.
  7. Zamawiający zakłada możliwość negocjacji w przypadku przedstawionej najkorzystniejszej oferty, jeśli przekracza ona zarezerwowane zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie środki finansowe.
  8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku poważnego naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy, w tym m.in. stwierdzenia przez Zamawiającego zmiany, opóźnienia, skracania zaplanowanego harmonogramu, realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego harmonogramem.
  9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy z powodu:
  • zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
  • zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
  • zmiany harmonogramu realizacji Projektu wpływającej na harmonogram wykonania usługi objętej niniejszym zamówieniem,
  • zmiany harmonogramu realizacji Projektu wynikającej ze zmiany w zakresie finansowania Projektu (zmiany harmonogramu płatności).

 

W celu prawidłowego przygotowania oferty niezbędne jest zapoznanie się z pełną treścią zapytania ofertowego stanowiącego załącznik - ZAPYTANIE OFERTOWE.

Wykaz załączników:

  • – wzór formularza oferty zał. nr 1
  • – wzór oświadczenia o braku powiązań z Zamawiający.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej La Soleil Monika Piecuch
Data zamieszczenia 2022-05-11
Data składania ofert 2022-05-19
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat toruński
Gmina Zławieś Wielka
Miejscowość Gutowo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2182
Wyświetlony: 432
Wygasa: 2025-02-03

Pliki

Strona korzysta z plików cookie