Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE ZAKUPU I DOSTAWY FABRYCZNIE NOWE DRUKARKI LASEROWEJ O FORMACIE A3 ZAMAWIAJĄCY : Pracownia Witraży Elżbieta Bednarska ul. Piłsudskiego 31 87-500 Rypin NIP 892116

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Rypin,08,11,2021.......................... 

Zapytanie ofertowe dotyczące zakupu i dostawy fabrycznie nowe drukarki laserowej O FORMACIE A3

 

 

ZAMAWIAJĄCY :

Pracownia Witraży

Elżbieta Bednarska

  1. Piłsudskiego 31

87-500 Rypin

NIP 8921164462

REGON 911352892

 

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

KOD CPV   30232110-8  DRUKARKA LASEROWA

 

     

2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej drukarki laserowej   o formacie A3

2.2 Charakterystyka techniczna:

-Rozdzielczość 1000 -1200 DPI

-Drukarka do druku kalkomani  utrwalanej termicznie  na szkle , przystosowana do pracy z tonerami ceramicznymi

- Zakres temperatury  utrwalania od 500 do 7000C

- gwarancja min. 12 miesięcy,    

- instrukcja obsługi w języku polskim

- zapewniony serwis gwarancyjny

    

-

 

 

2.3 Adres dostawy i protokolarnego odbioru :

- Pracownia Witraży Elżbieta Bednarska, ul. Piłsudskiego 31, 87-500 Rypin

 

2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15.12. 2021

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:

- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);

- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).

 

ZAKRES WYKLUCZENIA:

 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).

KRYTERIA WYBORU OFERT

 

Cena brutto – 80 %

Okres gwarancji – maks. 20%

Kryterium cena – 80%

 

 

 

                             Cena brutto najtańszej oferty

Ilość punktów = ---------------------------------------   x 100 x waga punktowa tj. 80%

                             Cena brutto ocenianej oferty

Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.

 

Kryterium – okres udzielonej gwarancji – maks. 20 %

Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:

Okres gwarancji równy 12 miesięcy – 0 pkt

Okres gwarancji równy 24 miesiące5 pkt

Okres gwarancji równy 36 miesięcy 10 pkt

 Okres gwarancji równy 48 miesięcy – 15 pkt

Okres gwarancji powyżej 48 miesięcy – 20 pkt

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników z poszczególnych kryteriów. 

 

 

UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,

o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.

 

 

WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń  protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

Faktura będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć:

  1. podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (załącznik nr 2 do zapytania)
  1.  
  1.  

 

Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:

  1. a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
  2. b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.

 

ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.

Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.

Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej

 

Informacja będzie zawierała dane:  nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.

O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą  

Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,

ZMIANA UMOWY

 

 

 

INFORMACJE POZOSTAŁE

 

Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.

Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.    

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności/z Zasadą rozeznania rynku.

Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania:  Bartosz Cyprian Bednarski , tel 664611344, e-mail: cyprian.bednarski@gmail.com

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

 

     

 

MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

Ofertę należy złożyć :

przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres:  cyprian.bednarscy@gmail.com.lub

 

w terminie do dnia 22.11.2021 do godz, 22:00

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. 

 

…………………………………………………

(data i podpis Zamawiającego)

 

 

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz oferty

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

 

 

 

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Pracownia Witraży Elżbieta Bednarska
Data zamieszczenia 2021-11-08
Data składania ofert 2021-11-22
Rodzaj zamówienia sprzęt biurowy
Powiat Powiat rypiński
Gmina Rypin gmina miejska
Miejscowość Rypin

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1897
Wyświetlony: 507
Wygasa: 2024-08-03

Pliki

Strona korzysta z plików cookie