Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod CPV: 42341000-8 Piece przemysłowe
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pieca elektrycznego do fusingu szkła .
2.2 Charakterystyka techniczna:
- piec do fusingu szkła o niskiej energochłonności, , wykonany z zastosowaniem izolacji termicznej wysokiej jakości materiałów włóknistych.
-precyzyjna regulacja ytemperatury i pracy pieca, oparta o mikroprocesorowy program.
- obudowa pieca wykonana z profili zamkniętych , blachy nierdzewnej .
- elementy grzejne w postaci skrętki z drutu elektrooporowego
-w komorze równomierny rozkład temperatury .
- wymiary komory roboczej - równy lub większy powi. 0,8m2
- zasilanie 400 V, AC/3F,
- częstotliwość - 50 Hz
- moc pieca 10 – 11 kW
-temperatura max. 9500C
- spirale grzewcze wyłacznie od góry
- programator z termoregulacja, min. 10 programów.
- gwarancja min. 12 miesięcy,
- instrukcja obsługi w języku polskim
- zapewniony serwis gwarancyjny
-
dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego pieca i co poświadczy stosownym oświadczeniem producenta
2.3 Adres dostawy i protokolarnego odbioru :
- Pracownia Witraży Elżbieta Bednarska, ul. Piłsudskiego 31, 87-500 Rypin
2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia : do 17.12. 2021
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
ZAKRES WYKLUCZENIA:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).
KRYTERIA WYBORU OFERT
Cena brutto – 80 %
Okres gwarancji – maks. 20%
5.1 Kryterium cena – 80%:
Cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = --------------------------------------- x 100 x waga punktowa tj. 80%
Cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
Kryterium – okres udzielonej gwarancji – maks. 20 %
Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:
Okres gwarancji równy 12 miesięcy – 0 pkt
Okres gwarancji równy 24 miesiące – 5 pkt
Okres gwarancji równy 36 miesięcy – 10 pkt
Okres gwarancji równy 48 miesięcy – 15 pkt
Okres gwarancji powyżej 48 miesięcy – 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników z poszczególnych kryteriów.
UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,
o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Faktura będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć:
Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej
https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl)/zostanie wysłana zainteresowanym stronom drogą mialową.
Informacja będzie zawierała dane: nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się/nie przewiduje się istotne/istotnych zmiany/zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (jeśli przewiduje się zmiany należy precyzyjnie wskazać ich zakres mając na uwadze, że nie może on prowadzić do istotnej modyfikacji warunków realizacji przedmiotu zamówienia, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji)
INFORMACJE POZOSTAŁE
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych..
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności/z Zasadą rozeznania rynku.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Bartosz Cyprian Bednarski , tel 664611344, e-mail: cyprian.bednarski@gmail.com
. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni
MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć :
przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: cyprian.bednarscy@gmail.com.lub
w terminie do dnia 17.11,.2021 do godz, 23:00
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
…………………………………………………
(data i podpis Zamawiającego)
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Załącznik nr ….. (np. projekt umowy, inne wzory oświadczeń, dokumentów wymaganych od oferentów)
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod CPV: 42341000-8 Piece przemysłowe
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pieca elektrycznego do fusingu szkła .
2.2 Charakterystyka techniczna:
- piec do fusingu szkła o niskiej energochłonności, , wykonany z zastosowaniem izolacji termicznej wysokiej jakości materiałów włóknistych.
-precyzyjna regulacja ytemperatury i pracy pieca, oparta o mikroprocesorowy program.
- obudowa pieca wykonana z profili zamkniętych , blachy nierdzewnej .
- elementy grzejne w postaci skrętki z drutu elektrooporowego
-w komorze równomierny rozkład temperatury .
- wymiary komory roboczej - równy lub większy powi. 0,8m2
- zasilanie 400 V, AC/3F,
- częstotliwość - 50 Hz
- moc pieca 10 – 11 kW
-temperatura max. 9500C
- spirale grzewcze wyłacznie od góry
- programator z termoregulacja, min. 10 programów.
- gwarancja min. 12 miesięcy,
- instrukcja obsługi w języku polskim
- zapewniony serwis gwarancyjny
-
dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego pieca i co poświadczy stosownym oświadczeniem producenta
2.3 Adres dostawy i protokolarnego odbioru :
- Pracownia Witraży Elżbieta Bednarska, ul. Piłsudskiego 31, 87-500 Rypin
2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia : do 17.12. 2021
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
ZAKRES WYKLUCZENIA:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).
KRYTERIA WYBORU OFERT
Cena brutto – 80 %
Okres gwarancji – maks. 20%
5.1 Kryterium cena – 80%:
Cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = --------------------------------------- x 100 x waga punktowa tj. 80%
Cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
Kryterium – okres udzielonej gwarancji – maks. 20 %
Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:
Okres gwarancji równy 12 miesięcy – 0 pkt
Okres gwarancji równy 24 miesiące – 5 pkt
Okres gwarancji równy 36 miesięcy – 10 pkt
Okres gwarancji równy 48 miesięcy – 15 pkt
Okres gwarancji powyżej 48 miesięcy – 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników z poszczególnych kryteriów.
UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,
o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Faktura będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć:
Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej
https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl)/zostanie wysłana zainteresowanym stronom drogą mialową.
Informacja będzie zawierała dane: nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się/nie przewiduje się istotne/istotnych zmiany/zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (jeśli przewiduje się zmiany należy precyzyjnie wskazać ich zakres mając na uwadze, że nie może on prowadzić do istotnej modyfikacji warunków realizacji przedmiotu zamówienia, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji)
INFORMACJE POZOSTAŁE
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych..
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności/z Zasadą rozeznania rynku.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Bartosz Cyprian Bednarski , tel 664611344, e-mail: cyprian.bednarski@gmail.com
. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni
MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć :
przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: cyprian.bednarscy@gmail.com.lub
w terminie do dnia 17.11,.2021 do godz, 23:00
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
…………………………………………………
(data i podpis Zamawiającego)
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Załącznik nr ….. (np. projekt umowy, inne wzory oświadczeń, dokumentów wymaganych od oferentów)
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod CPV: 42341000-8 Piece przemysłowe
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pieca elektrycznego do fusingu szkła .
2.2 Charakterystyka techniczna:
- piec do fusingu szkła o niskiej energochłonności, , wykonany z zastosowaniem izolacji termicznej wysokiej jakości materiałów włóknistych.
-precyzyjna regulacja ytemperatury i pracy pieca, oparta o mikroprocesorowy program.
- obudowa pieca wykonana z profili zamkniętych , blachy nierdzewnej .
- elementy grzejne w postaci skrętki z drutu elektrooporowego
-w komorze równomierny rozkład temperatury .
- wymiary komory roboczej - równy lub większy powi. 0,8m2
- zasilanie 400 V, AC/3F,
- częstotliwość - 50 Hz
- moc pieca 10 – 11 kW
-temperatura max. 9500C
- spirale grzewcze wyłacznie od góry
- programator z termoregulacja, min. 10 programów.
- gwarancja min. 12 miesięcy,
- instrukcja obsługi w języku polskim
- zapewniony serwis gwarancyjny
-
dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego pieca i co poświadczy stosownym oświadczeniem producenta
2.3 Adres dostawy i protokolarnego odbioru :
- Pracownia Witraży Elżbieta Bednarska, ul. Piłsudskiego 31, 87-500 Rypin
2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia : do 17.12. 2021
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
ZAKRES WYKLUCZENIA:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).
KRYTERIA WYBORU OFERT
Cena brutto – 80 %
Okres gwarancji – maks. 20%
5.1 Kryterium cena – 80%:
Cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = --------------------------------------- x 100 x waga punktowa tj. 80%
Cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
Kryterium – okres udzielonej gwarancji – maks. 20 %
Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:
Okres gwarancji równy 12 miesięcy – 0 pkt
Okres gwarancji równy 24 miesiące – 5 pkt
Okres gwarancji równy 36 miesięcy – 10 pkt
Okres gwarancji równy 48 miesięcy – 15 pkt
Okres gwarancji powyżej 48 miesięcy – 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników z poszczególnych kryteriów.
UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,
o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Faktura będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć:
Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej
https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl)/zostanie wysłana zainteresowanym stronom drogą mialową.
Informacja będzie zawierała dane: nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się/nie przewiduje się istotne/istotnych zmiany/zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (jeśli przewiduje się zmiany należy precyzyjnie wskazać ich zakres mając na uwadze, że nie może on prowadzić do istotnej modyfikacji warunków realizacji przedmiotu zamówienia, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji)
INFORMACJE POZOSTAŁE
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych..
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności/z Zasadą rozeznania rynku.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Bartosz Cyprian Bednarski , tel 664611344, e-mail: cyprian.bednarski@gmail.com
. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni
MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć :
przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: cyprian.bednarscy@gmail.com.lub
w terminie do dnia 17.11,.2021 do godz, 23:00
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
…………………………………………………
(data i podpis Zamawiającego)
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Załącznik nr ….. (np. projekt umowy, inne wzory oświadczeń, dokumentów wymaganych od oferentów)
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod CPV: 42341000-8 Piece przemysłowe
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pieca elektrycznego do fusingu szkła .
2.2 Charakterystyka techniczna:
- piec do fusingu szkła o niskiej energochłonności, , wykonany z zastosowaniem izolacji termicznej wysokiej jakości materiałów włóknistych.
-precyzyjna regulacja ytemperatury i pracy pieca, oparta o mikroprocesorowy program.
- obudowa pieca wykonana z profili zamkniętych , blachy nierdzewnej .
- elementy grzejne w postaci skrętki z drutu elektrooporowego
-w komorze równomierny rozkład temperatury .
- wymiary komory roboczej - równy lub większy powi. 0,8m2
- zasilanie 400 V, AC/3F,
- częstotliwość - 50 Hz
- moc pieca 10 – 11 kW
-temperatura max. 9500C
- spirale grzewcze wyłacznie od góry
- programator z termoregulacja, min. 10 programów.
- gwarancja min. 12 miesięcy,
- instrukcja obsługi w języku polskim
- zapewniony serwis gwarancyjny
-
dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego pieca i co poświadczy stosownym oświadczeniem producenta
2.3 Adres dostawy i protokolarnego odbioru :
- Pracownia Witraży Elżbieta Bednarska, ul. Piłsudskiego 31, 87-500 Rypin
2.4 Termin realizacji przedmiotu zamówienia : do 17.12. 2021
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi spełniać wszystkie niżej wymienione warunki:
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania);
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (ocena na podstawie złożonego Oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania).
ZAKRES WYKLUCZENIA:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym (wzór Oświadczenia określony w Załączniku nr 2 do zapytania).
KRYTERIA WYBORU OFERT
Cena brutto – 80 %
Okres gwarancji – maks. 20%
5.1 Kryterium cena – 80%:
Cena brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = --------------------------------------- x 100 x waga punktowa tj. 80%
Cena brutto ocenianej oferty
Wyniki poszczególnych działań zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
Kryterium – okres udzielonej gwarancji – maks. 20 %
Kryterium punktowane na podstawie okresu gwarancji na dostarczony produkt liczony w miesiącach:
Okres gwarancji równy 12 miesięcy – 0 pkt
Okres gwarancji równy 24 miesiące – 5 pkt
Okres gwarancji równy 36 miesięcy – 10 pkt
Okres gwarancji równy 48 miesięcy – 15 pkt
Okres gwarancji powyżej 48 miesięcy – 20 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami i sposobem ich obliczania uzyska najwyższą liczbę punktów jako sumę wyników z poszczególnych kryteriów.
UZYSKANIE TEJ SAMEJ LICZBY PUNKTÓW W RAMACH NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W przypadku, gdy minimum dwie oferty uzyskają tę samą, najwyższą liczbę punktów,
o wyborze danej oferty zadecyduje w pierwszej kolejności najniższa cena brutto spośród ofert o tej samej liczbie punktów, w dalszej kolejności okres udzielonej gwarancji.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność w formie bezgotówkowej – przelew; płatne po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Faktura będzie płatny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia poprawnie wystawionego dokumentu do siedziby Zamawiającego.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania (załącznik nr 1 do zapytania) . Do oferty należy dołączyć:
Wykonawca, przy opracowywaniu oferty, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
9.1 Zamawiający ma prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn, w szczególności jeśli zajdą następujące okoliczności:
9.2 O unieważnieniu postępowania wynikającego z niniejszego postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o realizację przedmiotu zamówienia, w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert oraz tych Wykonawców, którzy złożyli oferty w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
ZAWARCIE UMOWY Z WYKONAWCĄ
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów oceny ofert przyjętych w niniejszym zapytaniu.
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Wynik postępowania zostanie zamieszczony na stronie Internetowej
https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl)/zostanie wysłana zainteresowanym stronom drogą mialową.
Informacja będzie zawierała dane: nazwę i adres wyłonionego Wykonawcy, datę wpłynięcia oferty oraz jej cenę brutto.
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wykonawcę drogą mailową/telefoniczną/pocztową.
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej,
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się/nie przewiduje się istotne/istotnych zmiany/zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (jeśli przewiduje się zmiany należy precyzyjnie wskazać ich zakres mając na uwadze, że nie może on prowadzić do istotnej modyfikacji warunków realizacji przedmiotu zamówienia, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji)
INFORMACJE POZOSTAŁE
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie, na innym druku, niekompletne lub niespełniające stawianych wymagań nie będą rozpatrywane.
Zamawiający - w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania - nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych..
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wymagać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania modyfikacji do zapytania.
O każdej zmianie poinformuje na stronie Internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl Dodatkowo informację o dokonanej modyfikacji przekaże również drogą mailową wszystkim oferentom, którzy złożą ofertę przed dokonaniem zmiany.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Niniejsze zapytanie o cenę nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności/z Zasadą rozeznania rynku.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego ws. niniejszego zapytania: Bartosz Cyprian Bednarski , tel 664611344, e-mail: cyprian.bednarski@gmail.com
. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
30 dni
MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem na formularzu ofertowym załączonym do zapytania.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
Ofertę należy złożyć :
przesłać pocztą elektroniczną w formie skanu na adres: cyprian.bednarscy@gmail.com.lub
w terminie do dnia 17.11,.2021 do godz, 23:00
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
…………………………………………………
(data i podpis Zamawiającego)
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych
Załącznik nr ….. (np. projekt umowy, inne wzory oświadczeń, dokumentów wymaganych od oferentów)
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kod CPV: 42341000-8 Piece przemysłowe
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pieca elektrycznego do fusingu szkła .
2.2 Charakterystyka techniczna:
- piec do fusingu szkła o niskiej energochłonności, , wykonany z zastosowaniem izolacji termicznej wysokiej jakości materiałów włóknistych.
-precyzyjna regulacja ytemperatury i pracy pieca, oparta o mikroprocesorowy program.
- obudowa pieca wykonana z profili zamkniętych , blachy nierdzewnej .
- elementy grzejne w postaci skrętki z drutu elektrooporowego <
Strona korzysta z plików cookie