Gorczenica 14.02.2022 r.
Marek Szulc
Zapytanie ofertowe na dostawę:
1 minikoparki, 1 ładowarki, 1 podnośnika i 2 lamp solarnych.
(zamieszczone na stronie: zamówieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl)
- Zamawiający:
Marek Szulc
Gorczenica 91A
87-300 Brodnica
NIP: 8921383661
REGON: 340565316
- Przedmiotem zapytania jest dostawa fabrycznie nowych:
Minikoparka: Parametry nie gorsze niż:
- moc min. 13 KM
- ciężar roboczy min. 900 KG
- głębokość kopania min 1500 mm
CPV- 43261000-0
B)Ładowarka
Parametry nie gorsze niż:
- szerokość łyżki min 1200 mm
- ładowność min 900 KG
- masa maszyny min 2700 KG
CPV - 34144710-8
- c) Podnośnik
Parametry nie gorsze niż:
- wysokość podnoszenia min 8m
- czas narastania max 100 sekund
- masa maszyny min 1150 KG
CPV 42410000-3
- d) 2 lampy solarne
Parametry nie gorsze niż:
- moc min. 60 W
- czas pracy min 8h
- posiada panel słoneczny
CPV- 31520000-7
- Wymagania dotyczące przedmiotu zapytania:
- Gwarancja na oferowane co najmniej 12 miesięcy bez limitu czasu pracy.
- Dostawa do 31.03.2022 r.
- Dostawca jest zobowiązany zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny opisanych wyżej maszyn i urządzeń.
- Dostawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt na własny koszt i ryzyko.
- Zamawiający dokona płatności za dostarczone maszyny i urządzenia w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru i otrzymania faktury VAT.
- Dostawca jest zobowiązany dostarczyć fakturę w terminie 3 dni roboczych od dostawy sprzętu i podpisania protokołu odbioru.
- Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.
- Kryteria oceny ofert
- Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są: Cena netto (bez VAT) - znaczenie kryterium - 90 %.
- Odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego - znaczenie kryterium - 10 %.
- Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
- Cena = [Cmin: Cb] x waga kryterium ( 90 pkt. )
Gdzie:
Cmin—cena oferty najniższej
Cb cena oferty badanej
- Odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawijacego, wyznaczona po drogach publicznych - utwardzonych.
Odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego, wyznaczona po drogach publicznych utwardzonych
|
0 do 80 km (włącznie)
|
10 pkt.
|
81do 160 km (włącznie)
|
5 pkt.
\10 pkt
|
161 km i więcej
|
0 pkt.
|
Ocena łączna = Cena + odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego powyżej.
- Termin składania ofert:
- Oferty należy przesyłać na adres e-mail marek-szuil@wp.pl do dnia 28.02.2022 r. do godziny 12:00.
- Dostawca powinien złożyć ofertę wg. załączonego wzoru (załącznik nr 1 do zapytania).
VII. Termin realizacji umowy:
Po wyborze oferty i podpisaniu umowy, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przedmiotu niniejszego zapytania określonego w pkt. II w terminie do 31 marca 2022r..
VIII. Informacja nt. zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Określenie warunków istotnych zmian umowy:
- Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób.
- Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie o konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
- Zamiany warunków umowy może zostać dokonana wyłącznie za zgoda stron z zachowaniem formy pisemnej
- Zamiana treści zapytania ofertowego:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści niniejszego zapytania i wydłużenia terminu składania ofert.
XI . Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
XII. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
XIII. Zamówienia dodatkowe lub uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających.
XIV. Możliwość zakończenia postepowania bez wyboru oferty:
Zamawiający zastrzega, że postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia może zostać zakończone bez wyboru oferty.
- XV. Forma korespondencji:
Zamawiający dopuszcza korespondencję w formie elektronicznej.
Zapytania oraz oferty powinny być kierowane na e-mail: marek-szuli@wp.pl
Zamawiający
Marek Szulc
Załączniki:
- Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1,
- Wzór umowy – załącznik nr 2.