Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę fabrycznie nowego sprzętu: stacji do serwisowania klimatyzacji w pojazdach oraz myjki ultradźwiękowej

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Cielęta, dnia 19.08.2021 r.

 

STOLWIT Joanna Stolarczyk-Witkowska
Cielęta, ul. Klonowa 18
87-300 Brodnica

ZAPYTANIE OFERTOWE

na dostawę fabrycznie nowego sprzętu: stacji do serwisowania klimatyzacji w pojazdach oraz myjki ultradźwiękowej
(zamieszczone na stronie: zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie)

W związku z realizacją projektu „Zróżnicowanie świadczonych usług poprzez zakup myjki ultradźwiękowej oraz stacji serwisowania klimatyzacji samochodowych” w ramach realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Lokalna Grupa Działania Pojezierze Brodnickie w części finansowanej ze środków EFRR z osi 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

  1. Dane zamawiającego:

STOLWIT Joanna Stolarczyk-Witkowska

Cielęta, ul. Klonowa 18

87-300 Brodnica

NIP: 8741063587
Regon: 385778988

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu:

  1. Stacja do serwisowania klimatyzacji w pojazdach

 

Minimalne  parametry:

- identyfikator gazu

- butle na czynnik - 2x12 kg,

- pompa próżniowa – dwufazowa o przepustowości 100l/min

- wtrysk oleju i barwnika UV

- termiczna drukarka

kod CPV

kod główny - 43800000-1 Urządzenia warsztatowe

kod szczegółowy - 38420000-5 Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów

  1. Myjka ultradźwiękowa

Minimalne parametry:

 - częstotliwość ultradźwięków 28/40 kHz

- zasilanie 380-400V

- moc grzałki min. 2 kW

- minimalna pojemność 170 litrów

kod CPV

kod główny - 43800000-1 Urządzenia warsztatowe

kod szczegółowy  - 42924720-2 Urządzenia do usuwania zanieczyszczeń

  • Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
  1. Gwarancja na oferowany sprzęt, minimum 24 miesiące.
  2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotu zamówienia.
  3. Dostawa zamówienia nastąpi w terminie nie później niż do 22 września 2021 r.
  4. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. STOLWIT Joanna Stolarczyk-Witkowska, Cielęta, ul. Klonowa 18, 87-300 Brodnica, na własny koszt i ryzyko.
  5. Zamawiający dokona płatności za dostarczony sprzęt w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru i otrzymania faktury VAT.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:
    Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. Kryteria oceny ofert
    Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest: Cena netto (bez VAT) - waga kryterium- 100 % za dany rodzaj sprzętu.

    Oferent może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Punkty zostaną wyliczone według poniższego wzoru:

 

Cena oferty najtańszej

-----------------------------------------------------  x 100 = ilość punktów

Cena oferty badanej

 

  1. Termin składania ofert:
    Oferty należy przesyłać na adres e-mail: joanna.stolwit@onet.eu nie później niż do dnia 01 września 2021 r. Liczy się fizyczne wpłynięcie oferty.
    2. Dostawca powinien złożyć ofertę wg. załączonego wzoru (załącznik nr 1 do zapytania) , oświadczenie o braku powiazań (załącznik nr 2 do zapytania) oraz zaparafowaną umowę (załącznik nr 3 do zapytania).

 

  • Termin realizacji umowy:
    Po wyborze oferty i podpisaniu umowy, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przedmiotu niniejszego zapytania określonego w pkt. II w terminie do 22 września 2021r.

 

  • Informacja nt. zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
    Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    b) posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
    c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

  1. Określenie warunków istotnych zmian umowy:
    Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób.
    2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie o konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
    3. Zmiany warunków umowy może zostać dokonana wyłącznie za zgoda stron z zachowaniem formy pisemnej.

 

  1. Zamiana treści zapytania ofertowego:
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści niniejszego zapytania i wydłużenia terminu składania ofert.

 

  1. Oferty częściowe:
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

  • Oferty wariantowe:
    Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.

 

  • Zamówienia dodatkowe lub uzupełniające:
    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających.

 

  • Możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty:
    Zamawiający zastrzega, że postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia może zostać zakończone bez wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

  1. Forma korespondencji:
    Zamawiający dopuszcza korespondencję w formie elektronicznej. Zapytania oraz oferty powinny być kierowane wyłącznie na adres e-mail: stolwit@onet.eu

 

                                                                                                                                 Zamawiający

                                                                                                                             Joanna Stolarczyk-Witkowska

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej STOLWIT Joanna Stolarczyk-Witkowska
Data zamieszczenia 2021-08-19
Data składania ofert 2021-09-01
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat brodnicki
Gmina Brodnica gmina wiejska
Miejscowość Cielęta

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1775
Wyświetlony: 505
Wygasa: 2024-05-14

Strona korzysta z plików cookie