Cielęta, dnia 19.08.2021 r.
STOLWIT Joanna Stolarczyk-Witkowska
Cielęta, ul. Klonowa 18
87-300 Brodnica
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę fabrycznie nowego sprzętu: stacji do serwisowania klimatyzacji w pojazdach oraz myjki ultradźwiękowej
(zamieszczone na stronie: zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie)
W związku z realizacją projektu „Zróżnicowanie świadczonych usług poprzez zakup myjki ultradźwiękowej oraz stacji serwisowania klimatyzacji samochodowych” w ramach realizacji strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność Lokalna Grupa Działania Pojezierze Brodnickie w części finansowanej ze środków EFRR z osi 7 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Dane zamawiającego:
STOLWIT Joanna Stolarczyk-Witkowska
Cielęta, ul. Klonowa 18
87-300 Brodnica
NIP: 8741063587
Regon: 385778988
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu:
- Stacja do serwisowania klimatyzacji w pojazdach
Minimalne parametry:
- identyfikator gazu
- butle na czynnik - 2x12 kg,
- pompa próżniowa – dwufazowa o przepustowości 100l/min
- wtrysk oleju i barwnika UV
- termiczna drukarka
kod CPV
kod główny - 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
kod szczegółowy - 38420000-5 Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
- Myjka ultradźwiękowa
Minimalne parametry:
- częstotliwość ultradźwięków 28/40 kHz
- zasilanie 380-400V
- moc grzałki min. 2 kW
- minimalna pojemność 170 litrów
kod CPV
kod główny - 43800000-1 Urządzenia warsztatowe
kod szczegółowy - 42924720-2 Urządzenia do usuwania zanieczyszczeń
- Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Gwarancja na oferowany sprzęt, minimum 24 miesiące.
- Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotu zamówienia.
- Dostawa zamówienia nastąpi w terminie nie później niż do 22 września 2021 r.
- Dostawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. STOLWIT Joanna Stolarczyk-Witkowska, Cielęta, ul. Klonowa 18, 87-300 Brodnica, na własny koszt i ryzyko.
- Zamawiający dokona płatności za dostarczony sprzęt w terminie do 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru i otrzymania faktury VAT.
- Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków udziału w postępowaniu.
- Kryteria oceny ofert
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest: Cena netto (bez VAT) - waga kryterium- 100 % za dany rodzaj sprzętu.
Oferent może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Punkty zostaną wyliczone według poniższego wzoru:
Cena oferty najtańszej
----------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena oferty badanej
- Termin składania ofert:
Oferty należy przesyłać na adres e-mail: joanna.stolwit@onet.eu nie później niż do dnia 01 września 2021 r. Liczy się fizyczne wpłynięcie oferty.
2. Dostawca powinien złożyć ofertę wg. załączonego wzoru (załącznik nr 1 do zapytania) , oświadczenie o braku powiazań (załącznik nr 2 do zapytania) oraz zaparafowaną umowę (załącznik nr 3 do zapytania).
- Termin realizacji umowy:
Po wyborze oferty i podpisaniu umowy, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przedmiotu niniejszego zapytania określonego w pkt. II w terminie do 22 września 2021r.
- Informacja nt. zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Określenie warunków istotnych zmian umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy zaistnieje okoliczność, która nie była znana i nie można było jej przewidzieć na etapie podpisywania umowy w szczególności zakazy i nakazy wynikające z decyzji innych organów lub osób.
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie o konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
3. Zmiany warunków umowy może zostać dokonana wyłącznie za zgoda stron z zachowaniem formy pisemnej.
- Zamiana treści zapytania ofertowego:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści niniejszego zapytania i wydłużenia terminu składania ofert.
- Oferty częściowe:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
- Zamówienia dodatkowe lub uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających.
- Możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty:
Zamawiający zastrzega, że postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia może zostać zakończone bez wyboru oferty bez podania przyczyny.
- Forma korespondencji:
Zamawiający dopuszcza korespondencję w formie elektronicznej. Zapytania oraz oferty powinny być kierowane wyłącznie na adres e-mail: stolwit@onet.eu
Zamawiający
Joanna Stolarczyk-Witkowska