Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGĘ: ZAPROJEKTOWANIA BROSZURY FIRMOWEJ

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

ZAPYTANIE OFERTOWE NA USŁUGĘ: ZAPROJEKTOWANIA BROSZURY FIRMOWEJ

OZNACZENIE SPRAWY: NT/TARR/BROSZURA


w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu

Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw

Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Nr Konkursu: 2/G/2020

Tytuł projektu: Promocja usług i produktów turystycznych NEW TRAVEL na rynkach USA, Indii, Niemiec, Hiszpanii i WB

Przedmiotowa procedura prowadzona jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

Miejsce i sposób składania ofert:

Miejsce składania ofert: NEW TRAVEL Tomasz Lipiński, 87-100 Toruń, ul. Wiśniowieckiego 50

Oferta powinna zostać złożona pocztą elektroniczną na adres e-mail: tomek@dolomiti-adventure.pl

W tytule wiadomości należy wpisać „Zapytanie ofertowe NT/TARR/BROSZURA, a dokument z wymaganymi załącznikami musi być przesłany w formie skanu podpisanej oferty (pdf).

 

Forma oferty:

Złożona oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania i zawierać co najmniej:

- nazwę i adres Wykonawcy oraz imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu;

- datę sporządzenia;

- opis przedmiotu zamówienia nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w Zapytaniu;

- w przypadku zaoferowania rozwiązań, które w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu, Wykonawca musi w ofercie udowodnić i uzasadnić równoważność,

- wartość oferty wyrażoną w PLN (cena netto oraz brutto) lub w walucie obcej z podaniem nazwy waluty (w przypadku złożenia oferty w walucie obcej jej wartość w celu porównania ofert zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wyboru Wykonawcy);

- termin ważności oferty (min. 30 dni);

- podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym lub stosownym pełnomocnictwem,

Oferta musi zawierać wszystkie informacje, które podlegają ocenie w ramach warunków i kryteriów oceny.

 

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

tomek@dolomiti-adventure.pl

 

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tomasz Lipiński

 

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

609 288 111

 

Kategoria ogłoszenia
Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

Miejsce realizacji
Siedziba Wykonawcy.

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu broszury firmowej w języku angielskim, hiszpańskim i niemieckim w tym:

- zaproponowanie kilku wariantów graficznych, w tym formatu,
- wybór i zakup zdjęć zgodnych z tematyką broszury
- nanoszenie zmian i poprawek do przygotowanych projektów przesyłanych do Zamawiającego, aż do uzyskania akceptacji
- projekt końcowy z przygotwaniem do druku oraz w formie elektronicznej (pdf).
- liczba stron 40-60 (w zależności od zapropnowanego formatu).

Przedmiotowa procedura prowadzona jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

Kody CPV

Numer kodu Nazwa
kod CPV: 79822500-7 Usługi projektów graficznych
kod CPV: 79340000-9 Usługi reklamowe i marketingowe
kod CPV: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji

 

HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji: 29 października 2021


Dopuszcza się unieważnienie/anulowanie zamówienia w przypadku odwołania przez organizatora targów w związku z epidemią COVID-19.


WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający następujące warunki:

1. Nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Na dowód spełniania powyższego warunku oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

2. Nie zachodzą wobec oferenta przesłanki uprawniające do wszczęcia postępowania upadłościowego.

3. Oferent nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Grantodawcę,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Na dowód spełniania powyższego warunku oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.

 

4. O realizację zamówienia może ubiegać się oferent, który posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług objętych zamówienia a w szczególności:

a) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wskazanego w zapytaniu

b) Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia wskazanego w zapytaniu,

c) Posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w branży projektowania broszur i katalogów oraz obsługiwał duże firmy, które zajmują się organizacją wyjazdów turystycznych (touroperatorów, biura podróży, itp).

 

5. W przypadku składania w postępowaniu kopii dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez oferenta lub osobę upoważnioną (w tym przypadku wymagane pełnomocnictwo lub upoważnienie). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez oferentów dokumentów.

 

DODATKOWE WARUNKI

1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty rozumie się dzień wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub jej otrzymania na adres poczty elektronicznej wskazany w niniejszym Zapytaniu.

2. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy;

3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i ofert wariantowych;

4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę;

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwracać się do Wykonawców w celu złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedłożenia dokumentów, potwierdzających prawdziwość informacji podanych w oświadczeniach;

6. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności oferty, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego przedłużenie,

7. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania ofertowego bez podawania przyczyn na każdym etapie;

8. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu nadsyłania ofert. O tym fakcie każdorazowo powiadomi wszystkich Wykonawców, zamieszczając stosowną informację na stronie upublicznienia zapytania;

9. Wykonawca poprzez złożenie oferty, akceptuje wszystkie warunki postępowania wskazane w niniejszym Zapytaniu.

10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

11. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy wskazane w umowie.

 

Warunki zmiany umowy

Jest możliwe dokonywanie zmian Umowy oraz dokonywanie istotnych zmian postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku wystąpienia:

- siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy;

- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy;

- innych zdarzeń zewnętrznych lub sytuacji, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć, ani im zapobiec, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu dostawy zgodnie z umową.

Dopuszcza się unieważnienie/anulowanie zamówienia w przypadku odwołania przez organizatora targów w związku z epidemią COVID-19.

 

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Dokumenty obligatoryjne wymagane od Wykonawcy:

1. Formularz oferty (załącznik nr 1),

2. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem należności skarbowych (załącznik nr 2)

3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych (załącznik nr 3),

4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 4).

 

 

 

OCENA OFERTY

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Warunkiem oceny oferty pod kątem kryteriów jest:

- Odniesienie się w ofercie do wszystkich parametrów i zakresu Zamówienia wskazanych w zapytaniu ofertowym;

Kryteria oceny ofert:

CENA - ocenie podlega cena całkowita brutto 80%.
A. Cena brutto - waga punktowa 80 pkt. (80%). Liczba punktów w kryterium „Cena brutto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert
------------------------------------------------------- x 80
Wartość brutto wskazana w badanej ofercie

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 80 punktów. Weryfikacja
kryterium nastąpi na podstawie formularza ofertowego danego Wykonawcy.


B. Termin wykonania zamówienia w dniach przy uwzględnieniu terminu realizacji umowy wskazanego w dziale 9,
niniejszego zamówienia - waga punktowa 20 pkt. (20%).
Kryterium zostanie ocenione według poniższego wzoru:

Najniższa liczba dni wśród wszystkich otrzymanych ofert
------------------------------------------------------- x 20
Liczba dni wskazana w badanej ofercie

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A i Kryterium B zostaną dodane do siebie i na tej
podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100
punktów.

 

 

 

Wykluczenia

Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,

5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności.

 

Inne źródła finansowania

Zamówienie dotyczy realizowanego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-

2020 według umowy nr WP-II-D.433.1.31.2018 o dofinansowanie projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego”

Tytuł projektu: ,,Promocja usług i produktów turystycznych NEW TRAVEL na rynkach USA, Indii, Niemiec, Hiszpanii i WB”. Grantodawca: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

 

Załącznik nr 1

do zapytania ofertowego NT/TARR/BROSZURA

 

FORMULARZ OFERTY

…………………………………….

Nazwa Oferenta

……………………………………..

……………………………………..

Adres siedziby Oferenta

…………………………………….

……………………………………..

……………………………………..

NIP/REGON/KRS

 

Oferuję wykonanie usługi polegającej na zaprojektowaniu broszury firmowej, zgodnie z przedstawionym w zapytaniu opisie przedmiotu zamówienia.

Oferuję wykonanie usługi w cenie:

 

Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia ……………………………….…… (PLN)

(słownie:..……………………………………………………………..………………………)

Cena netto za realizację przedmiotu zamówienia: …..………………..………………(PLN)

(słownie:………………………………………………………………………………………)

 

 

Osoba do kontaktu:

Imię i nazwisko …………………………………………………………………………….…

tel………………………………………………………………………………………………

e-mail. …………………………………………………………...…………………………….

Formularz wraz z załącznikami zawiera ……………….. stron.

…………………………………………………………...

Data i podpis Oferenta

(podpis osoby upoważnionej do reprezentacji Oferenta)

 

 

DODATKOWE OŚWIADCZENIA

Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zamówienia i nie wnoszę do nich zastrzeżeń.

Zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie z treścią zapytania ofertowego.

Oświadczam, że spełniam wymagania zawarte w ogłoszeniu.

Oświadczam, że nie jestem powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.

Oświadczam, że jestem związany niniejszą ofertą przez okres …………… dni.

Oświadczam, że w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuje się do podpisania umowy bez wnoszenia zastrzeżeń, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

…………………………………………………………...

Data i podpis Oferenta

(podpis osoby upoważnionej do reprezentacji Oferenta)

 

 

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego NT/TARR/BROSZURA

 

OŚWIADCZENIE o niezaleganiu z opłacaniem należności skarbowych

Przystępując do udziału w postępowaniu ofertowym na usługę dot. „ ZAPROJEKTOWANIA BROSZURY FIRMOWEJ.” oświadczam(y), że:

- aktualnie nie zalegam/ zalegam* z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym z tytułu prowadzenia działalności,

- aktualnie nie zalegam/ zalegam* z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

……………………………………………….

(data i czytelny podpis składającego oświadczenie/ Oferenta)

 

 

Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego NT/TARR/BROSZURA

 

OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH

OŚWIADCZAM O BRAKU POWIĄZAŃ KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH Z

ZAMAWIAJĄCYM:

................................................................................................................................................................

.............................…………………………………………………... ………………………………...

(pełna nazwa podmiotu, adres, NIP)

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,e)pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności.

Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia

...........................................................…

(podpis osoby upoważnionej)

 

 

Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego NT/TARR/BROSZURA

 

OŚWIADCZENIE dot. przetwarzania danych osobowych

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym formularzu oferty oraz pozostałych załącznikach udostępnionych na potrzeby wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym prowadzonym przez firmę NEW TRAVEL Tomasz Lipiński, w związku z realizacja projektu pn. „Promocja usług i produktów turystycznych NEW TRAVEL na rynkach USA, Indii, Niemiec, Hiszpanii i WB” prowadzonym w ramach naboru 2/G/2020, współfinansowanym ze środków unijnych.

Niniejsze oświadczenie składane jest zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych, inaczej RODO) - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 oraz przepisami krajowymi w zakresie ochrony danych osobowych. Wiem, że mam prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem.

……………………………………………….

(data i czytelny podpis składającego oświadczenie/ Oferenta)

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej NEW TRAVEL - Tomasz Lipiński
Data zamieszczenia 2021-10-11
Data składania ofert 2021-10-20
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Toruń
Gmina Toruń
Miejscowość Toruń

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1871
Wyświetlony: 472
Wygasa: 2024-07-06

Strona korzysta z plików cookie