Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
UWAGA! Ze względu na ograniczenia systemu, prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi załącznikami do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, KTÓRE ZOSTAŁY ZAMIESZCZONE W PLIKU pn. Zapytanie ofertowe z załącznikami - materiały promocyjne 07.01.2022 r.
Włocławek, dn.07.01.2022 r.
Zapytanie ofertowe na zakup działań promocyjnych związanych z udziałem w targach BUDMA 2022
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo
Handlowe „MISTRAL” – Robert Kwiatkowski
ul. Janusza Korczaka 34
87-800 Włocławek
Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: P. Jacek Wiśniewski
Tel.:608 507 622
e-mail: jacek.wisniewski@mistral.org.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Funduszu Eksportowego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zamówienie jest niezbędne do realizacji projektu pn. „Firma Mistral na rynkach Niemiec, Szwecji i Holandii” realizowanego w ramach działania 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych – projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko- pomorskie.pl
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup usługi działań promocyjnych zgodnie z poniższą specyfikacją:
- Wydruk materiałów (oferty, katalogi, wizytówki), tj.:
i angielskim);
Wszystkie przygotowane działania promocyjne muszą zawierać zestawienie logotypów unijnych oraz logo Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy wymagane logotypy oraz logo Zamawiającego.
Wspólny słownik zamówień
Główny kod CPV dla zamówienia:
22462000-6: Materiały reklamowe
22000000-0 Druki i produkty podobne
39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
UWAGA! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub innej części zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i rozwiązań niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem w zakresie zapytania ofertowego. Pytania należy kierować na adres e-mail: jacek.wisniewski@mistral.org.pl
Oferenci mogą zadawać pytania od 07.01.2022 r. do 13.01.2022 r. do godz. 12.00.
Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ bez wskazania źródła zapytania, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane przed upływem wyżej wyznaczonego terminu na składanie pytań.
IV. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 26.01.2022 r.
Za termin realizacji wykonania umowy uważa się moment podpisania końcowego protokołu bez zastrzeżeń.
V. Okres związania ofertą
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny ich spełniania
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
W odniesieniu do pkt. 1,2, 3 i 4 Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Ocena dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca niespełniający określonych wyżej warunków będzie wykluczony
z postępowania, a jego oferta będzie podlegała odrzuceniu.
VII. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym oraz w zakresie wykluczeń
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie
o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
VIII. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach oraz opisem sposobu przyznawania punktacji w ramach kryteriów
Kryteria oceny oferty:
Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:
a) Cena: 100% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru:
najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert
--------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena netto wskazana w badanej ofercie
Proponowaną cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym (załącznik nr 1. Formularz ofertowy)
Cena musi stanowić ostateczną cenę. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny ofert i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
Cena oferowana musi być skumulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.
Wyniki dokonywanych obliczeń podlegać będą zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
IX. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
2. Oferta wraz z wszystkim załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wnioskodawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisywania ofert. W przypadku oferty podpisanej przez pełnomocnika konieczne jest dołączenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
3. Do oferty (załącznik nr 1) należy dołączyć:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2);
b) Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów
i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości (Załącznik nr 3).
c) w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Zamawiający może wezwać Oferentów do uzupełnienia brakujących dokumentów w zakresie zał. 2 i 3. Jeśli Oferent w ciągu dwóch dni roboczych od zawiadomienia nie dośle brakujących dokumentów/informacji jego oferta zostanie odrzucona i pozostawiona bez rozpatrzenia.
Uzupełnienia te nie mogą wpłynąć na treść/założenia przedstawione w pierwotnej Ofercie, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
X. Miejsce i termin złożenia oferty
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego.
b) w formie papierowej osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kuriera, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę dostarczenia oferty na adres korespondencyjny Zamawiającego :
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
„MISTRAL” – Robert Kwiatkowski
ul. Janusza Korczaka 34
87-800 Włocławek
2. Termin składania ofert upływa 14.01.2022 r. do godziny 23:59 strefy czasowej, w której funkcjonuje Zamawiający. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może wprowadzić zmiany do zapytania ofertowego. Zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone przez Zamawiającego na zapytania Wykonawców staja się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Wykonawców.
XI. Rozstrzygniecie zamówienia
XII. Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: zmiana terminu umowy – w przypadku, gdy:
1) zmiana terminu umowy – w przypadku, gdy:
a) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę i/lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. zmiana terminu targów, których dotyczą usługi określane niniejszym zapytaniem ofertowym, wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe. Ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy i/lub Zamawiającym,
b) wystąpienia i/lub ciągłego oddziaływania stanu tzw. siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego lub wewnętrznego, którego wystąpienie i/lub ciągłe oddziaływanie oraz jego skutków było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy i któremu nie można zapobiec mimo dochowania należytej staranności.
c) Wprowadzenia zmian w projekcie związanych z brakiem udziału w poszczególnych elementach projektu/zmian terminów organizacji poszczególnych elementów projektu/zmianą poszczególnych elementów projektu na inne.
d) W przypadku opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego dla Wykonawcy materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
2) zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty – w przypadku: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
3) zmiana terminu płatności i warunków płatności – konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności lub innych zmian będących następstwem zmian umowy o powierzenie grantu.
4) zmian mających na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie.
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą po akceptacji ich przez obie strony umowy, tj. Zamawiającego i Wykonawcę, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.
XIII. Pozostałe informacje
XIV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
10. Każdej osobie, której dane osobowe zostaną wskazane w niniejszym postępowaniu lub toku realizacji umowy nie przysługuje:
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
XV. Wykaz załączników
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości
Strona korzysta z plików cookie