Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe na zorganizowanie udziału w targach w charakterze wystawcy oraz realizacja działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w targach w charakterze wystawcy

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Niniejszym informujemy, iż w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w charakterze wystawcy oraz realizacji działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w targach w charakterze wystawcy - Zapytanie Ofertowe z dnia 15.09.2021r. dokonano wyboru oferty przedstawionej przez:

 

Dla części I

TARGI DLA CIEBIE PIOTR JÓZEFOWSKI

ul. Jaskółcza 29/4

85-308 Bydgoszcz

NIP: 6961390175

Wartość oferty netto: 65 000,00 zł

Wartość oferty brutto: 79 950,00 zł

Termin wpływu oferty: 22.09.2021 godz. 09:43

Powyższa oferta spełniła wymogi formalne i merytoryczne stawiane w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższą ilość punktów w ramach kryteriów wyboru ofert przedstawionych w wyżej wymienionym zapytaniu ofertowym. 

 

Dla części II

TARGI DLA CIEBIE PIOTR JÓZEFOWSKI

ul. Jaskółcza 29/4

85-308 Bydgoszcz

NIP: 6961390175

Wartość oferty netto: 80 890,00 zł

Wartość oferty brutto: 99 494,70 zł

Termin wpływu oferty: 22.09.2021 godz. 09:43

Powyższa oferta spełniła wymogi formalne i merytoryczne stawiane w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższą ilość punktów w ramach kryteriów wyboru ofert przedstawionych w wyżej wymienionym zapytaniu ofertowym. 

 

Oferty, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 15.09.2021r.

1.TARGI DLA CIEBIE PIOTR JÓZEFOWSKI (ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz) NIP: 6961390175

 

 

I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Nazwa i adres Zamawiającego

NETFIRE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

ul. Brandta 7B, 85-306 Bydgoszcz

NIP 9532688786, REGON 365870913

Tel. 608 378 695

e-mail wyceny@playmaty.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia: postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zachowaniem zasad wynikających z rozdziału 6.5 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020, w tym w szczególności dotyczących rozeznania rynku i zasady konkurencyjności.

3. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę na część 1, część 2 lub obydwie części łącznie.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

6. Zamawiający informuje, że przez sformułowanie „Wykonawca” rozumie osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia będącego wynikiem Postępowania, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia będącego wynikiem Postępowania.

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Nazwa i kod zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

  • 79950000-8 Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
  • 60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
  • 63520000-0 Usługi agencji transportowych
  • 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne
  • 79550000-4 Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
  • 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane
  • 79530000-8 Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
  • 79341000-6 Usługi reklamowe
  • 22462000-6 Materiały reklamowe
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach w charakterze wystawcy oraz realizacja działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w targach w charakterze wystawcy w ramach wydatków kwalifikowanych przedsięwzięcia pt. „Ekspansja produktowa Netfire Group sp. z o.o. sp. k. na nowych rynkach światowych poprzez targi Essen”.

 CZĘŚĆ I

Organizacja udziału Zamawiającego w charakterze wystawcy w targach Essen Spiel, Niemcy,  w Niemczech, 5 dni, październik 2021

a) Wynajem i zabudowa powierzchni wystawienniczej

  • zindywidualizowany, modularny system zabudowy stoiska wraz ze ściankami świetlnymi LED, ladami, ekranem LCD wyświetlającym treści marketingowe, meblami targowymi oraz tapicerką podłogową.

Opis zabudowy stoiska:

Stoisko o wielkości 10x5 m. Powinno zawierać w prawym górnym rogu pomieszczenie 3x3 m zbudowane ze ścianek graficznych (naciągane tkaniny), które można podświetlić LED. Na stoisku powinien być ekran – telewizor – 65 cali na którym będą odtwarzane treści marketingowe, a także laptop który będzie te treści odtwarzał (procesor i5, min. 14 cali, 8 gb ramu, karta graficzna mogąca obsłużyć nieskompresowany obraz video wysokiej jakości + kabel HDMI podłączający do telewizora). Obok pomieszczenia powinna być przestrzeń otoczona gablotkami z plexi na których będą prezentowane próbniki. Gablotka o wysokości 140-150 cm, szerokości 30-40 cm. Pośrodku przestrzeni otoczonej gablotkami – stolik i 3 krzesła, tapicerka podłogowa w kolorze szarym, przestrzeń ta dodatkowo odizolowana ścianką akustyczną. Ekspres do kawy, komplet 24 brandowanych kubków dla gości, czajnik na wodę celem zaparzania herbaty – model o zmniejszonym ryzyko rozlania. Stolik pod ekspres i czajnik.

Wokoło stoiska w części niezabudowanej stoły prezentacyjno sprzedażowe dla wielkich podkładek pod myszkę, z możliwością łatwego złożenia – o wysokości 80 cm, szerokości 95 cm. Pośrodku stoiska komplet 4 regałów o wysokości 180 cm, łatwych w transporcie i demontażu, trwałych.

Stoisko 50 metrów kwadratowych w pełni zindywidualizowane oraz nowocześnie zaprojektowane powinno być łatwe w transporcie, montażu i demontażu. Stoliki powinny mieć osłonę od przodu żeby nie było widać podłogi na stoisku.

b) Transport eksponatów stoiska

  • Transport elementów stoiska na teren targów i z powrotem (z Bydgoszczy do Essen).

Termin realizacji targów: 14-17.10.2021

CZĘŚĆ II

Działania promocyjne związane bezpośrednio z planowanym udziałem w targach w charakterze wystawcy

a) Opracowanie (koncepty graficzne, skład) oraz wytworzenie materiałów marketingowych w postaci:

* wizytówki

- Ilość: 5 000 sztuk

- Format 90x50mm

- Papier min. 300g, kreda

* Ulotki

- Format: A5

- Ilość: 5 000 sztuk

- Gramatura min. 200g

- Nadruk 4+4

*katalogi produktowe

- Format: A4

-  Ilość: 5 000 sztuk

- Ilość stron: 8

- Gramatura minimum 200g

* filmy reklamowe

- Ilość: 2 filmy

- Jakość full hd

- Jeden film krótki, reklamowy (długość 10-20s), drugi dłuższy, ze wskazaniem cech produktu (40s-120s).

* Gadżety reklamowe – smycze

- Ilość: 10 000 szt.

- Szerokość smyczy – 30 mm

- Długość smyczy – 90 cm

* Flagi reklamowe

- Ilość: 2 szt.

- Flagi o wysokości min. 310 cm

- Wysokiej jakości trwałe wykończenie

- Stabilna podstawa stabilizująca pionowy układ masztu

* Namioty Reklamowe

- Ilość: 2 szt.

- Wzmocniona konstrukcja

- 3x3 m

- Poszycie z trudnopalnej tkaniny

- Wodoszczelna i mrozoodporna tkanina

- Łatwe rozkładanie i składanie

Wszystkie powyższe materiały marketingowe w języku angielskim.

Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu :

  • opracowanie (koncepty graficzne, skład) w terminie do 10 dni od podpisania umowy
  • wytworzone materiały marketingowe w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.10.2021
  • b) Przeprowadzenie dodatkowych działań promocyjnych bezpośrednio związanych z planowanym udziałem w zagranicznych targach międzynarodowych w charakterze wystawców – działania internetowe
  • Reklamy na portalach społecznościowych (Facebook)
  • Reklamy w systemie reklamowym Google

Reklamy zamieszczone przez okres dwóch miesięcy po zakończeniu imprezy targowej, celem zwiększenia zasięgu po odbytych targach. Działanie obejmuje opracowanie graficzne kampanii, analiza prowadzonych działań w siedzibie firmy oraz raport końcowy kampanii. Kampania powinna być spójna ze strategią i trafić do minimum 500 użytkowników.

Termin realizacji: przez okres 2 miesięcy od zakończenia udziału w targach.  

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w części II, pkt. b) (tj. przeprowadzenie dodatkowych działań promocyjnych bezpośrednio związanych z planowanym udziałem w zagranicznych targach międzynarodowych w charakterze wystawców – działania internetowe), po wcześniejszym uzyskaniu zgody z Instytucji Pośredniczącej, tj. Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.
  2. Miejsce realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się na dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
  3. Wszelkie koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 

    III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie w Formularzu oferty oraz wydruk/kserokopia dokumentu rejestrowego (CEiDG, KRS, itp.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
  3. Nie znajdują się w stanie likwidacji bądź upadłości oraz nie jest prowadzone wobec nich postępowanie naprawcze – ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty;
  4. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia – ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w Formularzu oferty.
  5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły: spełnia – nie spełnia.
  6. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków udziału, zostaną odrzuceni z postępowania.

    IV. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający nie może udzielić zamówienia Wykonawcy, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania wyżej wymienionych powiązań (według wzoru z załącznika nr 2).  Oferta bez załącznika nr 2 zostanie odrzucona.

             V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny w języku polskim. Wszystkie strony oferty i załączników muszą być ponumerowane i parafowane. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Kopie dokumentacji przedkładanej przez Wykonawcę powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione.
  2. Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
  3. Załącznik nr 1 – Formularz oferty,
  4. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

Oferta bez załącznika nr 2 zostanie odrzucona.

  1. Do oferty należy dołączyć aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert) odpis lub wydruk z właściwego rejestru/centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeśli dotyczy) i upoważnienie do reprezentowania firmy dla osoby podpisującej ofertę (jeżeli ofertę podpisuje osoba inna niż upoważniona do reprezentowania firmy, zgodnie z dokumentem rejestrowym). Załączone do oferty kopie dokumentów/wydruki powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  2. Cenę określoną w formularzu oferty należy podać w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    VI. WADIUM
    1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium: część 1 oferty: w wysokości 1.000 zł (słownie jeden tysiąc złotych); część 2 oferty: w wysokości 1.000 zł (słownie jeden tysiąc złotych) lub w przypadku realizacji wszystkich części oferty przez jednego Wykonawcę, w łącznej wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwóch tysięcy złotych 00/100).
    2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
    5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
  • pieniądzu;
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
  • gwarancjach bankowych;
  • gwarancjach ubezpieczeniowych.
  1. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr: 60 1050 1139 1000 0090 8127 4434 ING Bank Śląski.
  2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: Netfire Group Sp. z o.o. Sp. k.
  3. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
  • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
  • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
  • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

    VII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
  1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarciu umowy, w wysokości 2% wartości umowy netto.
  2. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
  • pieniądzu,
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
  • gwarancjach bankowych,
  • gwarancjach ubezpieczeniowych.
  1. Za zgodą Zamawiającego zabezpieczenie może być wnoszone również:
  • w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
  • przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
  • przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
  1. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
  2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  3. Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Umowie.

    VII. KRYTERIA OCENY OFERT WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENAI – OPIS SPOSOBU OCENY OFERT

Jako kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty w części 1 przedmiotu zamówienia oraz w części 2 przedmiotu zamówienia przyjmuje się w niniejszym postępowaniu liczbę punktów przyznanych w oparciu o kryterium „cena” – maks. 100 pkt (waga 100%).

Cenę brutto należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia.

Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone według wzoru:

C = (Cmin : Cof) x 100 pkt x 100%

gdzie:

C – liczba punktów przyznana danej ofercie,

Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,

Cof – cena badanej oferty.

Oferty będą rozpatrywane w odniesieniu do każdej z wymienionych w pkt. II, ust. 2 części zamówienia.

Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferty należy składać do dnia 09.2021 r. do godziny 23:59:59
  • pocztą elektroniczną (zeskanowana podpisana oferta) na adres wyceny@playmaty.pl,
  • lub osobiście, przesłane pocztą lub kurierem (w formie pisemnej) w zamkniętej kopercie na adres Zamawiającego: NETFIRE GROUP Sp. z o.o., Sp. k., ul. Brandta 7B, 85-306 Bydgoszcz
  1. Oferty przesłane drogą elektroniczną muszą być podpisane i przesłane w formie skanu.
  2. Oferta składana w formie pisemnej osobiście lub listownie powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta - targi”. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną wiadomość powinna być zatytułowana: ,, Oferta - targi”.
  3. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
  4. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
  5. Biuro Projektu czynne jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
  6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego postępowania.
  7. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu powinno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  8. Koszt przygotowania i dostarczenia oferty pokrywa Oferent

    X. WYBÓR OFERTY ORAZ INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
    1. Informację o wynikach postępowania Zamawiający przekaże każdemu Wykonawcy, który złożył ofertę.
    2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu podpisania umowy.
    3. W wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę. Termin podpisania umowy: w ciągu 7 dni od dnia rozstrzygnięcia wyboru wykonawcy.
    4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość naliczania kar umownych za odstąpienie od realizacji umowy oraz za realizację usługi niezgodnie z postanowieniami umowy.
    5. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

    XI. OPIS WARUNKÓW ZMIANY UMOWY
    1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z powodu:
    a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
    b) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Zamawiającego,
    c) zmiany zakresu niezbędnych prac do realizacji zamówienia,
    2. Dopuszcza się możliwość udzielenia wyłonionemu wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia, co wskazane zostanie w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szczegóły reguluje pkt. 6.5.2 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
    3. O zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych poprzedzających kolejny miesiąc świadczenia usługi.
    4. Zamawiający zastrzega, że w umowie na realizację usługi określone zostaną kary umowne za niewłaściwą i nieterminową realizację usługi.
    XII. DODATKOWE INFORMACJE
  1. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom przez cały okres trwania umowy.
  2. Jeżeli cena złożonej oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do podmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej ceny wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów mających wpływ na wysokość ceny.
  3. Okres związania ofertą wynosi 60 dni od dnia wyznaczonego na ostatni dzień składania ofert.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Wykonawcą, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego, w szczególności kiedy:
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;
  • w przypadku gdy nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
  • dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji projektu lub przedmiotu zapytania;
  • cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  1. Z tytułu unieważnienia Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
  2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
  • jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
  • zostanie złożona po terminie składania ofert,
  • będzie zawierała rażąco niską cenę, a przedłożona kalkulacja będzie niekompletna (szczegółowe informacje dotyczące rażąco niskiej ceny znajdują się w rozdziale X pkt. 2)
  • będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
  • wystąpią powiązania kapitałowe lub osobowe pomiędzy Oferentem a Zamawiającym.
  1. Osoba do kontaktu:
  1. Załącznik nr 1 Formularz oferty
  2. Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej NETFIRE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Data zamieszczenia 2021-09-15
Data składania ofert 2021-09-22
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1838
Wyświetlony: 458
Wygasa: 2024-06-10

Pliki

Strona korzysta z plików cookie