Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe nr 01/2022

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Zapytanie ofertowe zmienione w dniu 08.02.2022 ze względu na pytania skierowane do Zamawiającego. Pytania wraz z odpowiedziami zostały dołączone do postępowania, a termin składania ofert zmieniony został na 09.02.2022 godz. 12:00.

 

W związku z realizacją projektu pn. Ekspansja na rynki zagraniczne przedsiębiorstwa NECU SP. Z O.O., w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, Regionalny  Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. NECU SP. Z O.O. działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup usług projektowania kampanii marketingowych i reklamowych na rynkach docelowych: niemieckim i holenderskim oraz usług analizy rynków docelowych pod kątem przygotowania wzornictwa.

Zamówienie udzielane jest z zachowaniem zasad określonych w obowiązujących na dzień wszczęcia postępowania Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego oraz zapisami dotyczącymi kwalifikowalności wydatków określonymi w Regulaminie konkursu.

W zakresie nieuregulowanym w Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowegooraz w Regulaminie konkursu, przyjmuje się zapisy „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.

Zamówienie podzielone zostało na części.

I tak, przedmiotem zamówienia jest zakup następujących usług:

Cz. I – Zakup usług zaprojektowania kampanii marketingowych i reklamowych na rynku niemieckim

W ramach cz. I zamówienia planowane jest opracowanie strategii marketingowej marki NECU na rynek niemiecki. Działania będą bezpośrednio związane z udziałem Firmy w wydarzeniach branżowych i wpłyną pozytywnie na rozpoznawalność Marki. W ramach usługi przewidziane jest stworzenie następujących elementów:

  • Business Identity oraz Visual Identity Firmy - dopasowane do wymagań rynku docelowego,
  • strategia komunikacji marki – umożliwi łatwiejsze oraz skuteczniejsze docieranie od potencjalnych odbiorców.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu usługę w postaci pliku tekstowego (wersja elektroniczna) opisującego powyższe zagadnienia w języku polskim, w postaci raportu. Każde z zagadnień powinno być opisane w sposób klarowny i wyczerpujący. W przypadku podawania danych liczbowych należy wskazać źródło pozyskania danych. Wykonawca przedstawia (drogą mailową) Zamawiającemu draft analizy na minimum 5 dni roboczych przed upłynięciem terminu realizacji danej części zamówienia. W przypadku wątpliwości dot. danych zagadnień Zamawiający przedstawia (drogą mailową) Wykonawcy dodatkowe pytania w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania draftu analizy, a Wykonawca uzupełnia analizę o odpowiedzi dotyczące tych pytań.

Cz. II – Zakup usług zaprojektowania kampanii marketingowych i reklamowych na rynku holenderskim

W ramach cz. I zamówienia planowane jest opracowanie strategii marketingowej marki NECU na rynek holenderski. Działania będą bezpośrednio związane z udziałem Firmy w wydarzeniach branżowych i wpłyną pozytywnie na rozpoznawalność Marki. W ramach usługi przewidziane jest stworzenie następujących elementów:

  • Business Identity oraz Visual Identity Firmy - dopasowane do wymagań rynku docelowego,
  • strategia komunikacji marki – umożliwi łatwiejsze oraz skuteczniejsze docieranie od potencjalnych odbiorców.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu usługę w postaci pliku tekstowego (wersja elektroniczna) opisującego powyższe zagadnienia w języku polskim, w postaci raportu. Każde z zagadnień powinno być opisane w sposób klarowny i wyczerpujący. W przypadku podawania danych liczbowych należy wskazać źródło pozyskania danych. Wykonawca przedstawia (drogą mailową) Zamawiającemu draft analizy na minimum 5 dni roboczych przed upłynięciem terminu realizacji danej części zamówienia. W przypadku wątpliwości dot. danych zagadnień Zamawiający przedstawia (drogą mailową) Wykonawcy dodatkowe pytania w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania draftu analizy, a Wykonawca uzupełnia analizę o odpowiedzi dotyczące tych pytań.

 

Część III. Zakup usługi dotyczącej analizy rynków docelowych pod kątem przygotowania wzornictwa na rynku niemieckim

 

W ramach cz. III należy wykonać analizę rynku niemieckiego w kontekście ekspansji na nowe rynki zagraniczne, w związku z koniecznością dopasowania produktów Spółki do potrzeb rynku niemieckiego.

Część IV. Zakup usługi dotyczącej analizy rynków docelowych pod kątem przygotowania wzornictwa na rynku holenderskim

 

W ramach cz. IV należy wykonać analizę rynku niemieckiego w kontekście ekspansji na nowe rynki zagraniczne, w związku z koniecznością dopasowania produktów Spółki do potrzeb rynku holenderskiego.

Część V. Zakup usługi dostosowania wzornictwa do warunków panujących na rynku niemieckim

- Opracowanie dostosowania wzornictwa

Część V. Zamówienia obejmuje stworzenie pełnej dokumentacji technicznej wszystkich internacjonalizowanych produktów Spółki NECU wraz z przystosowaniem wspomnianej dokumentacji do potrzeb odbiorców z rynku niemieckiego, np. w zakresie tłumaczenia.

 

Część VI. Zakup usługi dostosowania wzornictwa do warunków panujących na rynku niemieckim

- Opracowanie dostosowania wzornictwa

Część VI. Zamówienia obejmuje stworzenie pełnej dokumentacji technicznej wszystkich internacjonalizowanych produktów Spółki NECU wraz z przystosowaniem wspomnianej dokumentacji do potrzeb odbiorców z rynku holenderskiego, np. w zakresie tłumaczenia.

 

Cz. VII – Zakup usług prawnych związanych z ekspansją na rynki docelowe: niemiecki oraz holenderski

Pomoc prawna w kwestiach związanych z ekspansją na rynki docelowe

W ramach wdrażania produktów Marki na nowe rynki zbytu, a co za tym idzie, zakładanej współpracy z różnymi klientami, również B2B, konieczne będzie w ramach części VII przygotowanie wzorów umów zawieranych między Firmą a kontrahentami, jak również dokumentów wspierających proces negocjacji oraz zawierania kontraktów.

Usługa świadczona ma być poprzez realizację 35 godzin pracy kancelarii, w tym 20 godzin radcy prawnego i 15 godzin przeznaczonych na pozyskanie informacji i końcową walidację.

Cz. VIII – Zakup usługi przygotowania dokumentacji technicznej do panujących warunków na rynku niemieckim

Cz. VIII zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentacji technicznej dla wszystkich donic zgodnie z normami i warunkami panującymi na docelowym rynku niemieckim.

Cz. IX – Zakup usługi przygotowania dokumentacji technicznej do panujących warunków na rynku holenderskim

Cz. IX zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentacji technicznej dla wszystkich donic zgodnie z normami i warunkami panującymi na docelowym rynku holenderskim.

Zamawiający wymaga, aby efektem każdej z części był dokument tekstowy w formie elektronicznej, natomiast w przypadku części VII – dodatkowo wzory umów zawieranych między Firmą a kontrahentami, jak również dokumentów wspierających proces negocjacji oraz zawierania kontraktów.

 

Istnieje możliwość składania ofert częściowych – tzn. każdy z potencjalnych oferentów może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zapytania ofertowego, zgodnie z podziałem według poniżej wskazanego schematu. Każda z części zapytania tj. I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX rozpatrywana będzie osobno zgodnie z opisanymi w pkt. 8 zapytania ofertowego kryteriami wyboru oferty. W każdej części zapytania ofertowego wybrany zostanie oferent, który uzyskał największą ilość punktów w danej części.

UWAGA: Oferenci, którzy złożyli ofertę na więcej niż jedną części zapytania ofertowego nie będą z tego względu faworyzowani.

UWAGA! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub innej części zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i rozwiązań niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem w zakresie zapytania ofertowego. Pytania należy kierować na adres e-mail: marek@cortena.pl

Oferenci mogą zadawać pytania od 01.02.2022 r. do 07.02.2022 r. do godz. 12.00.

Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ bez wskazania źródła zapytania, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane przed upływem ww. wyznaczonego terminu na składanie pytań.

Kod CPV zamówienia:

Kody CPV dotyczące cz. I

79342000-3 - Usługi marketingowe

Kody CPV dotyczące cz. II

79342000-3 - Usługi marketingowe

Kody CPV dotyczące cz. III

79342000-0 - Usługi badania rynku

 

Kody CPV dotyczące cz. IV

79342000-0 - Usługi badania rynku

 

Kody CPV dotyczące cz. V

79342000-3 - Usługi marketingowe

Kody CPV dotyczące cz. VI

79342000-3 - Usługi marketingowe

Kody CPV dotyczące cz. VII

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

 

Kody CPV dotyczące cz. VIII

79342000-3 - Usługi marketingowe

 

Kody CPV dotyczące cz. IX

79342000-3 - Usługi marketingowe

Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia:

  • I - 21.02.2022 r.
  • II - 21.02.2022 r.
  • III – 21.02.2022 r.
  • IV - 21.02.2022 r.
  • V – 21.02.2022 r.
  • VI – 21.02.2022 r.
  • VII – 21.02.2022 r.
  • VIII – 21.02.2022 r.
  • IX - 21.02.2022 r.

Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia wcześniej niż we wskazanym terminie.

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu części I zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu dla części II:

 

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu części II zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 

  • Warunki udziału w postępowaniu dla części III:

 

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu tej części zamówienia oraz dysponują profesjonalistami z zakresu projektowania i aranżacji przestrzeni, w tym np. architektami w przypadku opracowania wzornictwa.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu dla części IV:

 

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu tej części zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu dla części V:

 

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu tej części zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu dla części VI:

 

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu tej części zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu dla części VII:

 

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu tej części zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu dla części VIII:

 

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu tej części zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu dla części IX:

 

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadają potencjał techniczny i osobowy umożliwiający należytą realizację zamówienia;
  3. są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej należytą realizację zamówienia;
  4. wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia;
  5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 1 usługę o charakterze podobnym do przedmiotu tej części zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu:

  • w odniesieniu do pkt. a), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. b), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. c), o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. d) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  • w odniesieniu do pkt. e) o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym oraz w zakresie wykluczeń
  • Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia z linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty, które wpisane są do KRD lub innego rejestru długów lub są w stanie likwidacji lub upadłości.

Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Kryteria oceny oferty:

  1. Cena netto (łącznie) – 70 %
  2. Termin realizacji – 30 %

Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:

Cena: 70% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 70 pkt.) wyliczona według wzoru:

 najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert

---------------------------------------------------------------  x 70 pkt.

        cena netto wskazana w badanej ofercie

Proponowaną cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 Formularz ofertowy).

Cena musi stanowić ostateczną cenę usługi. W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.

Cena oferowana musi być skumulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniając wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone w zapytaniu ofertowym.

Termin realizacji (w tygodniach) – 30% - wartość punktowa kryterium „termin dostawy” (max 30 pkt.) wyliczona według wzoru:

   najkrótszy termin realizacji (w tygodniach)

----------------------------------------------------------------------  x 30 pkt.

    termin realizacji w badanej ofercie (w tygodniach)

Termin realizacji zamówienia liczony jest w tygodniach od momentu podpisania umowy między Zamawiającym a Wykonawcą do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia.

Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia najpóźniej do 21.02.2022 r.

Uwaga: Przy ocenie ofert każda z części rozpatrywana będzie osobno w oparciu o opisane wyżej kryteria.

Sposób wyboru oferenta:

Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:

P= C + T

Gdzie:

P – łączna liczba punktów oferty ocenianej

C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji”

Zamówienie zostanie udzielone podmiotowi, który otrzyma największą liczbę punktów oferty.

Wyniki dokonywanych obliczeń podlegać będą zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w każdej z części: 100 pkt.

 

  • Oferty należy składać w formie elektronicznej (oferta wraz z załącznikami powinna stanowić skan podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu Oferenta) na adres e-mail: marek@cortena.pl

W tytule e-mail należy wpisać „Zapytanie ofertowe nr 01/2022”. Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego.

  • Oferty można również składać w formie papierowej osobiście albo za pośrednictwem poczty, poczty kurierskiej, na adres: ul. Smoleńska 41, 85-830 Bydgoszcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 01/2022”, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę dostarczenia oferty do Zamawiającego,
  • Termin składania ofert upływa dnia 09.02.2022 r. do godziny 12:00 strefy czasowej, w której funkcjonuje Zamawiający. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
  • Oferta wraz z wszystkim załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wnioskodawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisywania ofert. W przypadku oferty podpisanej przez pełnomocnika konieczne jest dołączenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
  • W treści oferty powinny zostać ujęte informacje pozwalające na dokonanie ich porównania w oparciu o opisane w pkt. 8 kryteria wyboru. Jeśli w treści oferty zabraknie ww. informacji lub będzie niejasna dla Zamawiającego, ten ma prawo pisemnie/e-mailowo zwrócić się do Oferenta w celu uzupełnienia oferty lub udzielenia dodatkowych wyjaśnień.
  • Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie.
  • Do formularza oferty - Załącznik nr 1 należy dołączyć:
  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2,
  2. Oświadczenie potwierdzające doświadczenie i wiedzę - Załącznik nr 3 wraz z załącznikami,
  3. Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłości - Załącznik nr 4,
  4. W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
  • Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty do każdej części zamówienia, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
  • Oferta powinna być kompletna tzn. do oferty (Załącznik nr 1) powinny być załączone Zał. nr 2, Zał. nr 3 wraz z załącznikami, Zał. nr 4, W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika – pełnomocnictwo w oryginale lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
  • Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
  • jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • Oferent nie załączy Załącznika nr 1 – Formularz ofertowy.
  • Złożona zostanie po terminie składania ofert.
  • Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do podmiotów składających Ofertę o uzupełnienie dokumentacji ofertowej, jeśli ta zawiera oczywiste omyłki pisarskie lub braki dokumentów będących załącznikami do Oferty.
  • Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
  • Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu nie będą rozpatrywane.
  • W treści oferty powinny zostać ujęte informacje pozwalające na dokonanie ich porównania w oparciu o opisane w pkt. 8 kryteria wyboru. Jeżeli w treści oferty zabraknie w/w informacji lub będzie niejasna dla Zamawiającego, ten ma prawo pisemnie / e-mailowo zwrócić się do Oferenta w celu uzupełnienia oferty lub udzielenia dodatkowych wyjaśnień.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż którykolwiek z elementów wyceny zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia tj. niższą o 30% od średniej wynikającej ze złożonych ofert. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie.
  • Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania całości lub poszczególnych części zapytania ofertowego na każdym etapie jego prowadzenia bez podania przyczyny, a w szczególności, gdy:
  • łączna cena netto najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na finansowanie części zamówienia,
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
  • Koszty, związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
  • Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Zamawiający nie dopuszcza płatności zaliczkowych.
  • Dokumenty księgowe (faktury) wystawione przez Wykonawcę muszą mieć minimum 30 dniowy termin płatności.

Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia się z Wykonawcą na podstawie jednej faktury obejmującej całość zamówienia (pkt. a i pkt. b), bądź na podstawie dwóch odrębnych faktur tj. osobno faktura dla pkt. a, osobno faktura dla pkt. b.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:

  1. zmiana terminu umowy – w przypadku gdy:
    1. niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej m.in. klęska żywiołowa, epidemia/pandemia, niepokoje społeczne, działania wojskowe. Ciężar udowodnienia wystąpienia siły wyższej spoczywać będzie na Wykonawcy lub Zamawiającym
    2. wystąpienia lub ciągłego oddziaływania stanu tzw. siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego lub wewnętrznego, którego wystąpienie lub ciągłe oddziaływanie oraz jego skutków było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy i któremu nie można zapobiec mimo dochowania należytej staranności.
    3. Wprowadzenia zmian w projekcie związanych z brakiem udziału w poszczególnych elementach projektu/zmian terminów organizacji poszczególnych elementów projektu/zmianą poszczególnych elementów projektu na inne
    4. Wydłużenia terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do jego rozlicznie w TARR S.A., w przypadku uzyskania przez Zamawiającego zgody TARR S.A. na wydłużenie terminu realizacji zadania obejmującego wszystkie części zamówienia.
  2. zmiana terminu i warunków płatności – w przypadku:
    1. ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych m.in. w sytuacja odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu.
    2. zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie ulegnie zmianie o tę wartość
    3. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, a także w treści złożonej oferty, które nie zostały skorygowane na etapie badania poprawności ofert
  3. zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty – przypadku:
    1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
    2. Jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
    3. niezależnych od Stron lub w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – na zasadach uzgodnionych odrębnie pomiędzy Stronami umowy
    4. Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
    5. Wystąpienia konieczności zmiany Umowy, która spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający lub Wykonawca, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
    6. Zmiana warunków płatności (ilość oraz wielkość rat płatności, termin płatności, etc.). Zmiana ta nie może wpłynąć na całkowitą wartość zamówienia.
    7. zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty – przypadku: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
  • Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadań (np. udziału w określonej imprezie targowej) w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie.
  • W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy lub zagranicznych wizyt studyjnych, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi/zagraniczne wizyty studyjne się odbędą.

Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia na etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej NECU SP. Z O.O.
Data zamieszczenia 2022-02-01
Data składania ofert 2022-02-09
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2016
Wyświetlony: 1071
Wygasa: 2024-10-27

Strona korzysta z plików cookie