Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Aktualizacja z dnia: 17.12.2021r.
W związku z odwołaniem targów w których Zamawiający planował wziąć udział, postępowanie zostaje anulowane.
Lubicz Górny, dnia 9.12.2021r.
Zapytanie ofertowe nr 03/FE/2021
W związku z realizacją projektu pn. „Eksport usług firmy K-VISION Krzysztof Janowski na wybrane rynki Unii Europejskiej”, w ramach FUNDUSZU EKSPORTOWEGO – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1: Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrożenie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, K-VISION Krzysztof Janowski, zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zasady konkurencyjności na realizację zadań w zakresie kompleksowej organizacji udziału w targach Best of Events w Dortmundzie w charakterze wystawcy oraz doradztwa w zakresie zaprojektowania kampanii marketingowej na rynek włoski i rynek francuski.
K-VISION Krzysztof Janowski
ul. Nad Strugą 7; 87-162 Lubicz Górny
NIP: 854-224-90-94
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Monika Burmistrzak
tel. 535-878-555
e-mail: monika.burmistrzak@k-vision.pl
Zamówienie będzie udzielone z zachowaniem zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania oferentów oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech usług:
Zadanie 1 - Zakup kompleksowej usługi w zakresie organizacji udziału w targach Best of Events 2022 w Dortmundzie w charakterze wystawcy.
Usługa polega na kompleksowym zorganizowaniu udziału w targach Best of Events (w skrócie BOE) w charakterze wystawcy w terminie 19-20 stycznia 2022r. W skład usługi wchodzi:
Wykonawca zaprojektuje i zbuduje stoisko o powierzchni 70m2 (7m x 10m) w formie wyspy, prezentując w jak najlepszy sposób produkty i usługi Zamawiającego. Zabudowa stoiska niesystemowa (zabudowa indywidualna) wraz z niezbędnym wyposażeniem w ekrany LED, oświetlenie, nagłośnienie, lady z krzesłami bądź fotelami, ekspres do kawy itp.
Założenia podstawowe:
- Stoisko samodzielne wyspowe o powierzchni 70m2 (7m x 10m)
- zabudowa stoiska niesystemowa- indywidualna – z materiałów takich jak płyta MDF, płyta wiórowa, plexi, konstrukcje aluminiowe, drewno itp.
- stoisko o wysokości powyżej 2,5m.
- elementy podwieszane
- stoisko multimedialne
- ogólna kolorystyka czarno – białe z możliwymi elementami niebieskiego
Prace nad projektem będą na bieżąco konsultowane z Zamawiającym, który ma prawo wnosić do niego stosowne poprawki. Efekt końcowy podlega akceptacji Zamawiającego. Wykonawca wykona/zakupi wszystkie elementy zabudowy, które następnie dostarczy i zmontuje na miejscu wystawowym Zamawiającego. Po zakończeniu Targów, Wykonawca zdemontuje zabudowę.
Opis szczegółowy:
Głównym elementem stoiska, zajmującym około połowę przestrzeni całego stoiska, będzie podwieszona instalacja TimeBusters dla której tło ma stanowić ekran led o rozdzielczości nie gorszej niż P2, o wielkości nie mniejszej niż 7 m x 3m, ustawiony w łuku. Elementy montażowe systemu TimeBusters zapewnia Zamawiający, po stronie Wykonawcy pozostaje zabudowanie elementów konstrukcyjnych systemu.
W drugiej części stoiska przeznaczona będzie na spotkania i rozmowy z potencjalnymi klientami. Przestrzeń ta ma być wyposażona w dwie lady o wysokości nie mniej niż 1m, szerokości nie mniej niż 1,8m i głębokości nie mniej niż 0,7m. Przy każdej z lad muszą znajdować się po 2 krzesła barowe. W tej części powinien znaleźć się także drugi ekran LED o rozdzielczości nie gorszej niż P3 i wielkości nie mniejszej niż 7m x 3m ustawiony w kreatywnej konfiguracji (np. łuk).
Podłoga stoiska powinna być podwyższona o 5-10 cm w odniesieniu do poziomu podłogi hali, a pod zawieszoną instalacją TimeBusters dodatkowo musi być okrgły podest o wysokości ok. 10cm. Podłoga wykonana z
Ponad stoiskiem ma znaleźć się podwieszony multimedialna banda zbudowana z ekranu LED w formie okręgu, prostokąta lub innej niestandardowej konfiguracji pozwalająca swobodnie wyświetlać logotyp firmy i hasła reklamowe. Banda zbudowana z ekranu LED o rozdzielczości nie gorszej niż P3 o łącznej powierzchni do emisji nie mniejszej niż 18m2
Dodatkowo, stoisko powinno być wyposażone w niezbędne oświetlenie i nagłośnienie niezakłócające funkcjonowania sąsiednich stoisk.
Na stoisku powinna być przewidziana przestrzeń magazynowa o powierzchni nie mniejszej niż 2m2 pozwalająca na swobodne przechowywanie i dostęp materiałów reklamowych oraz artykułów pierwszej potrzeby zespołu Wystawcy.
Wykonawca stoiska zapewni także ekspres do kawy z 1000 szt. papierowych jednorazowych kubków do kawy z mieszadełkiem.
Wykonawca zapewni transport eksponatów i materiałów reklamowo – promocyjnych Zamawiającego z siedziby Zamawiającego na stoisko targowe w Dortmundzie i z powrotem.
Potrzebna przestrzeń załadunkowa nie mniej niż 15m3, łączna waga załadunku nie mniej niż 2000 kg.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC które obejmie ochroną przewożone towary. Łączna wartość towarów 200 000,00 złotych.
Wykonawca zapewni zakwaterowanie dla przedstawicieli Zamawiającego tj. łącznie dla 9 osób (44 osobo-doby) w poniższym wymiarze
- w terminie 17-21.01.2022 nocleg dla 5 osób
- w terminie 15-21.01.2022 nocleg dla 4 osób
Zakwaterowanie powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym, położonym w odległości pozwalającej na dojazd autem do lokalizacji targów w czasie nie dłuższym niż
30 minut. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3*. Pokoje maksymalnie 2-osobowe.
Wykonawca:
Wykonawca zaprojektuje i przeprowadzi kampanię marketingową w Internecie co najmniej przez tydzień przed i tydzień po zakończeniu targów w celu zbudowania i podtrzymania zainteresowania. Kampania dedykowana pod potencjalnych zwiedzających i uczestników wydarzenia oparta na działaniach Google AdWords oraz FacebookAds.
Zadanie 2 – Zakup usługi doradczej w zakresie zaprojektowania kampanii marketingowej na rynek francuski.
Usługa obejmuje doradztwo w dostosowaniu wizerunku marki na rynku zagranicznym, strony wizualnej marki oraz głównych elementów przekazu marketingowego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stworzyć z Zamawiającym plan kampanii marketingowej na rynku docelowym wraz z opisem działań w formie dokumentu stanowiącego przejrzysty „przewodnik” sposobu budowy wizerunku i świadomości marki na w/w rynku.
Zaprojektowany plan powinien uwzględniać co najmniej:
- Cel kampanii;
- Grupę docelową;
- Czas trwania kampanii;
- Kanały i narzędzia komunikacji
- Strony docelowe kampanii;
- szacunkowy budżet kampanii;
- ramowy plan kampanii;
Zadanie 3 – Zakup usługi doradczej w zakresie zaprojektowania kampanii marketingowej na rynek włoski.
Usługa obejmuje doradztwo w dostosowaniu wizerunku marki na rynku zagranicznym, strony wizualnej marki oraz głównych elementów przekazu marketingowego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stworzyć z Zamawiającym plan kampanii marketingowej na rynku docelowym wraz z opisem działań w formie dokumentu stanowiącego przejrzysty „przewodnik” sposobu budowy wizerunku i świadomości marki na w/w rynku.
Zaprojektowany plan powinien uwzględniać co najmniej:
- Cel kampanii;
- Grupę docelową;
- Czas trwania kampanii;
- Kanały i narzędzia komunikacji
- określenie kluczowych komunikatów
- szacunkowy budżet kampanii;
- ramowy plan kampanii;
Kody CPV zamówień przewidzianych w niniejszym postępowaniu:
- 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
- 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
- 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
- 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
- 60000000-8 - Usługi transportowe
- 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
- 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
- 22462000-6 - Materiały reklamowe
- 79342000-3 - Usługi marketingowe
- 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
- 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
- 79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zapytania.
Dla zadania 1 ustala się termin realizacji do dnia 18.01.2022r.
Dla zadań 2-3 ustala się termin realizacji do dnia 9.01.2022r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Cena oferty = 100% (100 pkt)
Liczba punktów w kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
Cena oferty najtańszej
----------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena oferty badanej
- łączna cena netto najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
- pandemia Covid-19 uniemożliwi lub znacznie utrudni udział Zamawiającego w targach.
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa,
- jest niekompletna (np. brak załączników, brak podpisów na załącznikach).
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
w przypadku:
w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.” pkt. 6.5.2 ppkt. 20.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań
Strona korzysta z plików cookie