Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe nr 1/11/2022- dot. I/RPO/EFRR/2022/15

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Praktyka Lekarska Karolina Rogowska

Wołuszewo 94C, 87-720 Wołuszewo

Miejsce realizacji projektu: ul. Sienkiewicza 20, 87-730 Nieszawa

NIP:  8882811577

 

Dane osoby do kontaktu w sprawie zamówienia:  Karolina Rogowska

nr telefonu:   609 772 917

Adres e-mail:  centrumrogowska@gmail.com

Zaprasza do złożenia ofert w związku z realizacją projektu grantowego nr I/RPO/EFRR/2022/15 pod nazwą: „Dywersyfikacja działalności  i uzyskanie wzrostu konkurencyjności Praktyki Lekarskiej Karolina Rogowska, dzięki wprowadzeniu do oferty nowej usługi”  dofinansowanego w ramach „Projekty grantowe Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej w ramach osi 7.” nr RPKP.07.01.00-04-0035/20 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

 

SEKCJA II: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Opis zamówienia:

Zakres projektu: Przedmiotem projektu jest zakup Aparatu USG w celu rozwoju działalności gospodarczej poprzez dywersyfikację i rozwój oferowanych usług i w celu uzyskania poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa.

  • Nazwa i nr nadana zamówieniu przez Zamawiającego                                                                 (zgodna z harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu):

Zadanie nr 1. Dostawa Aparatu USG- 1 szt.

1.2 Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest dostawa środka trwałego dla Praktyka Lekarska Karolina Rogowska, z siedzibą Wołuszewo 94C, 87-720 Wołuszewo, przy czym miejsce dostawy i miejsce realizacji projektu to siedziba przychodni przy ul. Sienkiewicza 20, 87-730 Nieszawa w poniższym zakresie:

 1.3 Przedmiot zamówienia i skrócony opis przedmiotu zamówienia:

ZADANIE NR 1.

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Aparatu USG- 1 szt.

Parametry techniczno-funkcjonalne nie gorsze niż:

  • 4 aktywne porty do podłączenia głowic ultrasonograficznych
  • 21” monitor
  • Tryby obrazowania: B-mode, M-mode , Color M-mode, Doppler pulsac. (PWD), Color Doppler (CD), Power Doppler (PD), Doppler Ciągły (CW) sterowany pod kontrolą głowic sektorowych, DCPA Power Doppler z oznaczeniem kierunku przepływu, Doppler Tkankowy Kolorowy oraz Spektralny, Tryb duplex (B + PWD), Tryb Triplex (B + CD/PD + PWD)

 - Wymagana jest zgodność Oferty z wymaganiami techniczno-funkcjonalnymi wskazanymi w Specyfikacji technicznej- Załącznik nr 3

1.4 Kod CPV:

  • Kod CPV: 33112200-0  Aparaty ultrasonograficzne

 

1.5 Harmonogram realizacji zamówienia:

  1. Po dokonaniu wyboru Dostawcy nastąpi podpisanie umowy na realizację dostawy.
  2. Realizacja dostawy powinna być zgodna z treścią składanej oferty.
  3. Zamawiający przekaże Dostawcy zamówienie w formie elektronicznej lub pisemnej na wskazany adres email w terminie do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
  4. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni od daty przekazania zamówienia.
  5. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia - zakończenie danego zadania ustala się do 20.12.2022 od dnia złożenia zamówienia (potwierdzenie zakończenia zadania protokołem odbiorczym). Termin jest możliwy do przesunięcia jedynie na podstawie uzyskanej zgody z Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej” w zakresie wydłużenia realizacji projektu. Na podstawie nowego terminu realizacji projektu jest możliwe wydłużenie realizacji zadania w przypadku uzasadnionej zmiany złożonej pisemnie (w tym poprzez email) przez Dostawcę. Wydłużenie okresu realizacji zadania Dostawcy zawartej w treści umowy i zmiany umowy nastąpi poprzez aneks do umowy uwzględniający nowy termin zakończenia realizacji zadania.
    • Rodzaj zamówienia- Tryb postępowania: Postępowanie w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi udzielania zamówień w ramach „Projekty grantowe Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej w ramach osi 7.” nr RPKP.07.01.00-04-0035/20 - Wybór ofert zgodnie z zasadą konkurencyjności -termin złożenia ofert min. 7 dni

SEKCJA III:

POZOSTAŁE INFORMACJE (w szczególności o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym):

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    • Zaproszenie do składania ofert dotyczy potencjalnych Dostawców, spełniających warunki udziału określone w oświadczeniu- Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do zapytania.
    • Z postępowania wykluczeni są Oferenci powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
      z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Dostawcy, a Dostawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
    • Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), w związku z tym na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni są Oferenci:

- wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

- dostawcy oraz uczestnicy konkursu, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

- dostawcy oraz uczestnicy konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Do oferty należy załączyć oświadczenie dot. niepodlegania wykluczeniom z tego tytułu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

  • Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (pod rygorem wykluczenia Dostawcy z postępowania). Dokumentacja do prawidłowego złożenia Oferty to:
  • Formularz ofertowy- załącznik nr 1,
    • Oświadczenie o spełnieniu warunków i braku powiązań – załącznik nr 2,
    • Specyfikacja techniczna – załącznik nr 3
      • Do udziału w postępowaniu nie zostaną dopuszczone oferty częściowe od Oferentów dotyczące Zadania
    1. Kryterium oceny ofert: (informacja o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty) - Kryterium WAGA (%)
  • Zamawiający dokona oceny złożonych ofert wyłącznie przy wykorzystaniu kryterium ceny (100%). Oferta z najniższą łączną ceną netto za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.

    1. Cena oferty (100%)
    1. Sposób oceny ofert:

    W celu porównania ofert punkty za będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem do danego zadania zapytania ofertowego.

    OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI:

    Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

    Kryterium – Cena (analiza w cenie brutto)

    P1=Cn/Cob x [100]

     

    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów według kryterium:

    • Kryterium – Cena brutto oferty

    gdzie:

    P1 – liczba punktów przyznanych w Kryterium nr 1 tj. Cena brutto przyznawanych rozpatrywanej ofercie

    Cn – najniższa zaoferowana cena brutto w postępowaniu

    Cob – cena brutto zaoferowana w badanej ofercie

     100- waga kryterium

    Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów, przy czym maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w zakresie danego zadania: 100pkt

    Poprawianie omyłek w treści oferty

    Zamawiający poprawi w złożonych ofertach:

    -oczywiste omyłki pisarskie,

    -oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

    -inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Dostawcę, którego oferta została poprawiona.

    Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do Dostawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny oferty z Dostawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy zaoferowana cena przewyższa możliwości finansowe przewidziane w budżecie Projektu.

    1. 4. Sposób wykonania i odbioru prac:
      • Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie protokołu odbiorczego, podpisanego między Zamawiającym oraz Dostawcą.

    4.2.  Płatności związane z realizacją przedmiotu zamówienia mogą być finansowane na podstawie wystawionej faktury zaliczki (według indywidualnych ustaleń i zapisów umowy) lub na podstawie faktury VAT z terminem maksymalnym 14 dni od daty wystawienia faktury na podstawie kompletnego, zaakceptowanego przez Zamawiającego, protokołu odbiorczego.

    4.3. Dostawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji na potrzeby niniejszego zamówienia zgodnie z wymaganiami, tj. zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji
    i oznakowania projektów w „Projekty grantowe Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie ,,Partnerstwo dla Ziemi Kujawskiej w ramach osi 7.” nr RPKP.07.01.00-04-0035/20 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność Działania 7.1. Rozwój Lokalny kierowany przez społeczność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, dostępnych na stronie www.mojregion.eu lub na podstawie informacji i wskazówek przekazanych przez Zamawiającego.

    1. Inne istotne warunki:
      • Złożona oferta wiąże Dostawcę przez min. 60 dni licząc od dnia wskazanego w niniejszym Zapytaniu Ofertowym jako termin składania ofert.
      •  Z Dostawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta na wstępie umowa (wg. wzoru załącznik nr 4).  Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty. W umowie przy jej zawieraniu zostaną zawarte zadeklarowane przez Dostawcę w wybranej ofercie: cena oraz warunki realizacji.  Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie wykonaną dostawę, zgodną ze specyfikacją  zawartą w ofercie.
      • Ewentualne zamówienia dodatkowe realizowane będą na dodatkowe zamówienie Zamawiającego
      • 6. Sposób przygotowania ofert, termin i miejsce złożenia oferty:
        • Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz Ofertowy” (załącznik nr 1). Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie
          z zasadami reprezentacji danego Dostawcy.
        • Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami można przesłać pocztą lub kurierem na adres siedziby Zamawiającego: Praktyka Lekarska Karolina Rogowska Wołuszewo 94C, 87-720 Wołuszewo lub na adres Miejsca realizacji projektu tj. ul. Sienkiewicza 20, 87-730 Nieszawa lub złożyć osobiście w Miejscu realizacji projektu Zamawiającego, (z tym, że oferty składane osobiście przyjmowane będą w godzinach pracy Zamawiającego  : od 8:00 do 14:00 w dni tygodnia od poniedziałku do piątku)  lub poprzez adres e-mail:  centrumrogowska@gmail.com z adnotacją, dotyczy Zapytania ofertowego nr 1/11/2022.
        • Wszelkie pytania prosimy przesyłać na adres e-mail: centrumrogowska@gmail.com.
        • Termin składania ofert: 7 dni od upublicznienia ogłoszenia tj. do dnia 30.11.2022 r.
      • Oferty złożone po terminie ich składania nie zostaną przyjęte do analizy ofert. 

        • Oferty przygotowywane i składane są na koszt Dostawcy.
        • Szacowany termin oceny ofert: maksymalnie 14 dni licząc od terminu składania ofert.
        • Niniejsze Zapytanie Ofertowe upubliczniono na stronie internetowej:  https://zamowieniarpo.kujawskopomorskie.pl/
        • W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego Zapytania Ofertowego, do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z danym Dostawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wszelkie oświadczenia, zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia (z wyjątkiem oferty i umowy) Zamawiającego lub Dostawców mogą być przekazywane drogą elektroniczną, chyba, że Zamawiający w danym konkretnym przypadku będzie wymagał zachowania innej formy komunikacji. Adres e-mail oraz telefon do komunikacji z Zamawiającym -  osoba do kontaktu podana w Sekcji I Zapytania Ofertowego nr 1/11/2022.
        • Dostawca adres e-mail do komunikacji wskazuje w składanej przez siebie Ofercie.
        Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym lub odwołania, anulowania postępowania, o czym zawiadomi poprzez stronę internetową, na której umieszczone jest zapytanie. W przypadku wprowadzenia takich zmian, Zamawiający może oznaczyć inny termin składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania o udzielenie

     

    • zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.
    • Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych
      od rozstrzygnięcia Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
    1. 7. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Dostawców oraz innych dokumentów

     

    • Zamawiający wymaga od Dostawcy przedstawienia następujących dokumentów:
    • Formularz oferty – ad. załącznik nr 1
    • Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków i braku powiązań osobowych i kapitałowych oraz braku wykluczeń – ad. załącznik nr 2.
    • Specyfikacji technicznej- ad. załącznik nr 3
      • Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:

    Kopię pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Dostawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych,  należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.

    Pozostałe załączane dokumenty powinny być również poświadczone za zgodność z oryginałem przez Dostawcę.

    1. Zmiany warunków umowy

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie z Dostawcą w stosunku do treści złożonej przez niego oferty:

    1. a) gdy zaistnieje okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna niemożliwa do przewidzenia w dniu podpisania umowy, skutkująca brakiem możliwości należytej realizacji umowy,
    2. b) z powodu okoliczności działania siły wyższej,
    3. c) z powodu zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych „RPO WK-P na lata 2014–2020”
    4. d) z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Dostawcy skutkujących niemożliwością realizacji zamówienia,
    5. e) z powodu zmiany terminu płatności faktury,
    6. f) z powodu zmiany ceny (zmiany urzędowej stawki podatku VAT).
    7. g) z powodu zmian w zakresie lub sposobie wykonania zamówienia za zgodą Stron..

    Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian treści umowy w sprawie zamówienia w przypadkach dozwolonych zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

    Zmiany będą dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Dostawcy, za zgodą obu stron, w formie aneksu do umowy w sprawie zamówienia sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.

    Załączniki:

    - Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy - wzór,

    - Załącznik nr 2 – Oświadczenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku powiązań kapitałowo-osobowych oraz braku wykluczeń – wzór

    - Załącznik nr 3- Specyfikacja techniczna-wzór

    - Załącznik nr 4- Umowa -wzór

  • W związku z zapytaniem Zamawiający wyraził zgodę na wniosek potencjalnego Oferenta dot. Pytania nr 1 dot. Załącznik nr 3 pkt 13 i informuje, iż uzna za spełniony parametr jeśli aparat USG będzie wyposażony  w 12,1'' panel dotykowy o rozdzielczości 1280x800 pikseli, posiadający możliwość regulacji parametrów wyświetlania obrazu, bez możliwości regulacji kąta pochylenia

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Praktyka Lekarska Karolina Rogowska
Data zamieszczenia 2022-11-22
Data składania ofert 2022-11-30
Rodzaj zamówienia dostawy inne
Powiat Powiat aleksandrowski
Gmina Aleksandrów Kujawski gmina wiejska
Miejscowość Wołuszewo

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2545
Wyświetlony: 922
Wygasa: 2025-08-17

Strona korzysta z plików cookie