Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe nr 1/2021 dotyczące obsługi targów oraz zaprojektowania kampanii marketingowo-reklamowej

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano następującego wykonawcę:

Krzysztof Najdowski Planea Consulting, ul. Brzozowa 13, 62-010 Pobiedziska

Cena zamówienia:

1. Organizacja udziału Zamawiającego w charakterze wystawcy w targach DREMA - Międzynarodowe Targi Maszyn, Narzędzi i Komponentów dla Przemysłu Drzewnego 14- 17.09.2021: 63 000,00 zł netto/77 490,00 zł brutto

2. Projektowanie kampanii marketingowych i reklamowych, w tym usługa tłumaczenia: 50 000,00 zł netto/61 500,00 zł brutto

Łączna cena za całość zamówienia: 113 000,00 zł netto/138 990,00 zł brutto

___________________________________________________________________________________________________________

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2021

W związku z realizacją projektu Wejście firmy Drew-Technika na nowe rynki zagraniczne”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Umowy nr UPG/2/G/2020/084/032 dla projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie usług polegających na:

  • zaprojektowaniu kampanii marketingowych i reklamowych, w tym usługa tłumaczenia;
  • zorganizowaniu udziału w targach DREMA - Międzynarodowe Targi Maszyn, Narzędzi i Komponentów dla Przemysłu Drzewnego 14-17.09.2021 w charakterze wystawcy;
  • realizacja działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w targach w charakterze wystawcy.

1. Nazwa i adres Zamawiającego

DREW-TECHNIKA Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmnie (oś. Wybudowanie 20, 86-200 Chełmno), NIP 8751522223, REGON 340524263, KRS 0000316450.

Osoba do kontaktów: Bartłomiej Matuła

Adres e-mail: biuro@drewtechnika.pl

Telefon: 52 32 00 777

 

2. Informacje ogólne

1. Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt.5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020

2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

 

3. Data ogłoszenia zapytania ofertowego

01.09.2021r.

 

4. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Termin składania ofert mija w dniu 08.09.2021 r. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

2. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: biuro@drewtechnika.pl.

 

5. Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

 

6. Warunki udziału w postępowaniu

1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy na wykonanie usług (projekt umowy stanowi załącznik nr 4), których opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.

2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

3. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.

4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem (załącznik nr 2) i innymi wymaganymi załącznikami.

5. Warunkiem udziału w postepowaniu jest przedstawienie kopii polisy OC oferenta na sumę ubezpieczenia min. 100 000 zł.

6. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.

7. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

8. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dodatkowych dokumentów, wyznaczając im odpowiedni termin na złożenie wyjaśnień/dokumentów. Brak złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty. Uzupełnienia oferty należy dokonać w jeden ze sposobów właściwych do złożenia oferty.

10. W przypadku odwołania lub zmiany terminu targów Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń wobec Zamawiającego z tego tytułu. Koszty związane z organizacją udziału w targach Wykonawca będzie ponosił na własne ryzyko.

 

7. Wymagania dotyczące wadium

1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- pieniądzu;

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
88 2490 0005 0000 4530 1986 0218 Alior Bank.

6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: DREW-TECHNIKA Sp. z o.o.

7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy.

9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

  • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
  • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

 

8. Termin realizacji przedmiotu oferty

Do 30.09.2021 r. W przypadku odwołania / przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być wydłużony.

 

9. Opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.

 

10. Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)

  • Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów - kod CPV 79950000-8
  • Artykuły informacyjne i promocyjne - kod CPV 39294100-0
  • Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej - kod CPV 79411100-9
  • Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych - kod CPV 79550000-4
  • Usługi drukowania i powiązane - kod CPV 79800000-2
  • Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych kod CPV 79530000-8
  • Usługi reklamowe - kod CPV 79341000-6
  • Materiały reklamowe – kod CPV 22462000-6
  • Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego – kod CPV 55000000-0

 

11. Kryteria wyboru oferty

1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:


Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów;

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane według następującego wzoru:

Cena netto oferty najniższej / Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.

2. Końcową ocenę stanowić będzie suma punktów przyznanych za ww. kryterium. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów. Wyniki dokonywanych obliczeń podlegać będą zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.

4. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

 

 

12. Opis sposobu przygotowania ofert

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2. Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3. Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.

4. Oferta powinna zawierać:

  • Datę przygotowania i termin ważności oferty;
  • Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;
  • Odniesienie do zamieszczonych w zapytaniu kryteriów wyboru oferty;
  • Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
  • Kopię polisy;
  • Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
  • Wstępną wizualizację zabudowy stoiska wystawienniczego.

 

13. Warunki zmiany umowy

1. W przypadku odwołania targów będących przedmiotem umowy, realizacja usługi obejmować będzie kolejną edycję odwołanych targów.

2. W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą. Dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy w tym przypadku.

3. W przypadku wyznaczenia do udziału w targach mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów będzie proporcjonalnie obniżana.

4. Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.

5. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.

6. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

 

14. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.

 

15. Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;

Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej DREW-TECHNIKA Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2021-09-01
Data składania ofert 2021-09-08
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat chełmiński
Gmina Chełmno gmina miejska
Miejscowość Chełmno

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1810
Wyświetlony: 519
Wygasa: 2024-05-27

Strona korzysta z plików cookie