Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Zapytanie ofertowe nr 1/2021 Zakup gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wraz z montażem i demontażem stoiska w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021
Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce składania ofert:
RADPAK Fabryka Maszyn Pakujących Sp. z o.o.
ul. Okrężna 2
87-800 Włocławek
Oferta powinna zostać złożona osobiście, przesyłką kurierską na adres wskazany powyżej lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: dotacje2019@radpak.pl
W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną w tytule wiadomości należy wpisać „Zapytanie ofertowe nr 1/2021”, a dokument z wymaganymi załącznikami musi być przesłany w formie skanu podpisanej oferty (pdf).
FORMA OFERTY:
Złożona oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, opatrzona czytelną pieczątką firmową i zawierać co najmniej:
- nazwę i adres Wykonawcy oraz imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu;
- datę sporządzenia;
- opis przedmiotu zamówienia nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w Zapytaniu;
- w przypadku zaoferowania rozwiązań, które w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu, Wykonawca musi w ofercie udowodnić i uzasadnić równoważność,
- wartość oferty wyrażoną w PLN (cena netto oraz brutto) lub w walucie obcej z podaniem nazwy waluty (w przypadku złożenia oferty w walucie obcej jej wartość w celu porównania ofert zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wyboru Wykonawcy);
- termin ważności oferty (sugeruje się termin nie krótszy niż 60 dni);
- podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym lub stosownym pełnomocnictwem,
Oferta musi zawierać wszystkie informacje, które podlegają ocenie w ramach warunków i kryteriów oceny.
Wskazane jest, by oferta zawierała także informacje dodatkowe, takie jak: warunki płatności i dostawy, możliwe do uzyskania upusty itd.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
dotacje2019@radpak.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dariusz Gniadzik, Katarzyna Olszewska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
54 412 55 13 p. Dariusz Gniadzik, 54 412 55 23 p. Katarzyna Olszewska
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wraz z montażem i demontażem stoiska w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021 w dniach 04.-06.10.2021 r. – Poznań, Polska
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: Włocławek Miejscowość: Włocławek
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest budowa, montaż oraz demontaż stoiska firmowego w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wraz z montażem i demontażem stoiska w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021.
Specyfikacja elementów stoiska (nie mniej niż/równoważne):
- wielkość powierzchni wystawienniczej: 120 mkw, położenie wyspowe
- konstrukcja bazowa zaplecza z profili aluminiowych o przekroju kwadratowym 80x80, w obrysie 300 x 330 cm, wysokość od 3,5 - 4m,
- 2 ściany bazy stoiska, naprzeciwległe w formie świecących ścian - grafiki podświetlane w całości (obszar grafiki ok. 3 m x 3,5 -4 m), grafiki drukowane na materiale tekstylnym, wykończone kedderem silikonowym, jednolita powierzchnia grafiki, bezszwowa. Zastosowanie do podświetleń oświetlenia ledowego (ledów szerokokątnych),
- 2 ściany bazy stoiska naprzeciwległe w formie ścian z zamontowanym telewizorem cienkoramkowym 65,
- ściana wejścia do części zapleczowo socjalnej: drzwi pełne, oklejone wydrukiem ploterowym laminowanym, zamykane na klucz,
- ściana frontowa – w ścianie umieszczone 2 gabloty produktowe, w każdej oświetlenie ledowe,
- półki szklane 2 lub 3, z regulowanym rozstawem półek, oświetlenie od frontu, witryny zamykane po zatowarowaniu.
- witryna wolnostojąca o wysokości 3m, głębokość 45-50 cm, z możliwością montażu 2 telewizorów w górnej części witryny, szklane półki (minimum 3), z regulowanym rozstawem – w zależności od asortymentu,
- wewnętrzne oświetlenie ledowe,
- część ekspozycyjna zamykana po zatowarowaniu,
- dopuszcza się modyfikację ilości witryn ekspozycyjnych.
- lada frontowa, długość 250 do 300 cm, wysokość 1m,
- poszycie z polistyrenu wysokoudarowego, blat z płyty meblowej,
- wewnątrz lady półka, drzwi przesuwne 2 lub 3 częściowe, na prowadniczkach.
- panel promocyjny stanowiący element stoiska wkomponowany zgodnie z wytycznymi https://funduszeksportowy.tarr.org.pl/strona-52-panel_promocyjny_dla_grantobiorcow.html.
Elementy zabudowy stoiska spełniające wymogi techniczne określone przez organizatora Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021.
Umeblowanie:
- stoły na metalowych stelażach, ze szklanym, szronionym blatem, fi minimum 90 – 110 cm
- krzesła transparentne typu Ghost
- minimum 5 kompletów: stół plus 4 krzesła
- 2 trybunki z lakierowanego mdf-u, owalne, z podświetlanym frontem ( wymienny panel graficzny), trybunki muszą posiadać półkę oraz być zamykane na kluczyk.
- pomieszczenie gospodarcze o wymiarach 2,5 – 3 m x 2,5 – 3 m x ( 3,5 -4 m wysokości ) pełniące jednocześnie rolę ekspozycyjną oraz reklamową zlokalizowane w centralnym punkcie stoiska lub w jednym z narożników. Zabudowa ma umożliwić swobodne przemieszczanie się zwiedzających między całym stoiskiem i maszynami posadowionymi na nim. Dodatkowo stoisko musi zostać tak zaprojektowane, aby było możliwe posadowienie maszyn ekspozycyjnych bez demontażu elementów stoiska.
Wyposażenie zaplecza:
- regały na konstrukcji aluminiowej, półki ze sklejki, wytrzymałość półek minimum 100 kg/półka,
- szafka zamykana,
- czajnik bezprzewodowy,
- ekspres ciśnieniowy wraz z dedykowaną kawą.
Podłoże stoiska w postaci wykładziny welurowej z odpowiednim certyfikatem trudnozapalności wymaganym przez organizatorów targów.
Rozprowadzenie okablowania oraz rurek sprężonego powietrza do miejsca przyłączy, maskownice przykryte wykładziną w odpowiednim kolorze (wzornik wg palety RAL).
Wymagania w odniesieniu do montażu:
- szybki montaż elementów, skręcanie/montowanie gotowych elementów,
- możliwość zabudowy stoiska w czasie 1 dnia,
- nie dopuszcza się na stoisku w trakcie montażu przeprowadzania tzw.„ prac brudnych’’ (malowanie, szpachlowanie, szlifowanie etc.).
Kod CPV
79956000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja zamówienia podczas Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021 odbywających się w dniach od 4 do 6 października 2021 w Poznaniu (Polska). Montaż stoiska musi zostać przeprowadzony w dniach 30.09-3.10.2021 , demontaż w dniu 6.10.2021 po zakończeniu targów.
Załączniki
Załącznik 1. Formularz oferty
Załącznik 2. Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik 3. Oświadczenie RODO
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Potencjał techniczny
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Dodatkowe warunki
Warunki zmiany umowy
Jest możliwe dokonywanie zmian Umowy oraz dokonywanie istotnych zmian postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku wystąpienia:
- siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- innych zdarzeń zewnętrznych lub sytuacji, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć, ani im zapobiec, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu dostawy zgodnie z umową;
- po złożeniu oferty istnieje możliwość negocjowania ceny przez Zamawiającego.
W umowie zostanie zastosowany zapis wskazujący, że zamówienie może być unieważnione/anulowane w przypadku odwołania przez organizatora targów w związku z epidemią COVID-19.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Dokumenty obligatoryjne wymagane od Wykonawcy:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z wstępnym projektem stoiska.
2. Oświadczenia/ zrealizowane projekty dokumentujące realizację poza granicami Polski min. 5 stoisk o powierzchni min. 45 mkw z ostatnich dwóch lat /dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w Zapytaniu.
3. Dokument rejestrowy KRS (w przypadku podmiotów zagranicznych wydruk z właściwego rejestru przedsiębiorców). Jeśli Wykonawcę reprezentuje osoba inną niż upoważniona w ww. dokumencie rejestrowym, proszę załączyć stosowne pełnomocnictwo.
4. Polisa ubezpieczeniowa OC ważna na dzień realizacji zamówienia.
5. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych – załącznik nr 2.
6. Oświadczenie RODO – załącznik nr 3.
Zamówienia uzupełniające
Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień publicznych dodatkowych / uzupełniających nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Warunkiem oceny oferty pod kątem kryteriów jest:
- Odniesienie się w ofercie do wszystkich parametrów i elementów zabudowy wskazanych w zapytaniu ofertowym;
Kryteria oceny ofert:
a) CENA - ocenie podlega cena całkowita netto (70%)
b) OCENA PROJEKTU – ocenie podlega kompozycja, oryginalność, funkcjonalność zabudowy stoiska na podstawie przedstawionego projektu (30%)
Sposób przyznawania punktacji:
a) CENA
C = (najniższa oferowana cena netto/ cena netto oferty badanej) x 70%
W ocenie powyższego kryterium, przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 pkt.
b) OCENA PROJEKTU
OP = kompozycja (10 pkt), oryginalność (10 pkt), funkcjonalność (10 pkt) = 30 punktów = 30%
Uzasadnienie oceny w zakresie cechy kompozycja - połączenie poszczególnych elementów tworzących odpowiednią i harmonijną całość zabudowy i stoiska. Znaczenie ma dobór kolorów, grafika, kreatywność projektu, rozmieszczenie mebli.
Uzasadnienie oceny w zakresie cechy oryginalność pomysłu przedstawionego projektu – niestandardowe rozwiązanie zabudowy stoiska.
Uzasadnienie oceny w zakresie cechy funkcjonalność: rozmieszczenie mebli w taki sposób, aby tworzyło funkcjonalną możliwość obsługi stoiska i przebywania w ramach stoisk osób odwiedzających.
Podczas oceny tego kryterium będą przyznawane punkty według poniższej skali ocen:
0 nie spełnia wymagań
2,5 spełnia w skali niezadowalającej
5 spełnia w skali dostatecznej
7,5 spełnia w skali odpowiedniej
10 spełnia całkowicie oczekiwania
Legenda:
P – punktowa wartość oferty
P= C + OP
Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku, gdy oferta nie będzie zawierała informacji pozwalających na jej ocenę, otrzyma w danym kryterium 0,00 pkt.
Najkorzystniejszą ofertą jest ta, która otrzyma największą liczbę punktów. Oferta maksymalnie może uzyskać 100,00 pkt.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone, jako zgodne z wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszym Zapytaniu.
Wykluczenia
Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności.
Zamawiający - Wnioskodawca
Nazwa
Radpak Fabryka Maszyn Pakujących Sp. z o.o.
Adres
Okrężna 2
87-800 Włocławek
kujawsko-pomorskie, Włocławek
Numer telefonu
54 412 55 23
NIP
888 040 12 89
Numer projektu:
008/WPG/1/G/2019
Inne źródła finansowania
Zamówienie dotyczy realizowanego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 według umowy nr UPG/1/G/2019/008/005 z dnia 29.04.2020r.
Tytuł projektu: ,,Rozwój eksportu w spółce Radpak"
Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP
Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw
Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
FUNDUSZ EKSPORTOWY - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego nr RPKP.01.05.03-04-0001/18
Strona korzysta z plików cookie