Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe nr 1/2021 Zakup gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wraz z montażem i demontażem stoiska w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

Zapytanie ofertowe nr 1/2021 Zakup gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wraz z montażem i demontażem stoiska w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce składania ofert:
RADPAK Fabryka Maszyn Pakujących Sp. z o.o.
ul. Okrężna 2
87-800 Włocławek

Oferta powinna zostać złożona osobiście, przesyłką kurierską na adres wskazany powyżej lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: dotacje2019@radpak.pl

W przypadku ofert przesłanych pocztą elektroniczną w tytule wiadomości należy wpisać „Zapytanie ofertowe nr 1/2021”, a dokument z wymaganymi załącznikami musi być przesłany w formie skanu podpisanej oferty (pdf).
FORMA OFERTY:
Złożona oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, opatrzona czytelną pieczątką firmową i zawierać co najmniej:
- nazwę i adres Wykonawcy oraz imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu;
- datę sporządzenia;
- opis przedmiotu zamówienia nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w Zapytaniu;
- w przypadku zaoferowania rozwiązań, które w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu, Wykonawca musi w ofercie udowodnić i uzasadnić równoważność,
- wartość oferty wyrażoną w PLN (cena netto oraz brutto) lub w walucie obcej z podaniem nazwy waluty (w przypadku złożenia oferty w walucie obcej jej wartość w celu porównania ofert zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wyboru Wykonawcy);
- termin ważności oferty (sugeruje się termin nie krótszy niż 60 dni);
- podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym lub stosownym pełnomocnictwem,
Oferta musi zawierać wszystkie informacje, które podlegają ocenie w ramach warunków i kryteriów oceny.
Wskazane jest, by oferta zawierała także informacje dodatkowe, takie jak: warunki płatności i dostawy, możliwe do uzyskania upusty itd.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

dotacje2019@radpak.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dariusz Gniadzik, Katarzyna Olszewska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

54 412 55 13 p. Dariusz Gniadzik, 54 412 55 23 p. Katarzyna Olszewska

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wraz z montażem i demontażem stoiska w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021 w dniach 04.-06.10.2021 r. – Poznań, Polska

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: kujawsko-pomorskie Powiat: Włocławek Miejscowość: Włocławek

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest budowa, montaż oraz demontaż stoiska firmowego w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy stoiska wraz z montażem i demontażem stoiska w związku z udziałem w Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021.

Specyfikacja elementów stoiska  (nie mniej niż/równoważne):

- wielkość powierzchni wystawienniczej: 120 mkw, położenie wyspowe

- konstrukcja bazowa zaplecza z profili aluminiowych o przekroju kwadratowym 80x80, w obrysie 300 x 330 cm, wysokość od 3,5 - 4m,

- 2 ściany bazy stoiska,  naprzeciwległe w formie świecących ścian - grafiki podświetlane w całości (obszar grafiki ok. 3 m x 3,5 -4 m), grafiki drukowane na materiale tekstylnym, wykończone kedderem silikonowym, jednolita powierzchnia grafiki, bezszwowa. Zastosowanie do podświetleń oświetlenia ledowego (ledów szerokokątnych),

- 2 ściany bazy stoiska naprzeciwległe w formie ścian z zamontowanym telewizorem cienkoramkowym 65,

- ściana wejścia do części zapleczowo socjalnej: drzwi pełne, oklejone wydrukiem ploterowym laminowanym, zamykane na klucz,

- ściana frontowa – w ścianie umieszczone 2 gabloty produktowe, w każdej oświetlenie ledowe,

- półki szklane 2 lub 3, z regulowanym rozstawem półek, oświetlenie od frontu, witryny zamykane po zatowarowaniu.

- witryna wolnostojąca o wysokości 3m, głębokość 45-50 cm, z możliwością montażu 2 telewizorów w górnej części witryny, szklane półki (minimum 3), z regulowanym rozstawem – w zależności od asortymentu,

- wewnętrzne oświetlenie ledowe,

- część ekspozycyjna zamykana po zatowarowaniu,

- dopuszcza się modyfikację ilości witryn ekspozycyjnych.

- lada frontowa, długość 250 do 300 cm, wysokość 1m,

- poszycie z polistyrenu wysokoudarowego, blat z płyty meblowej,

- wewnątrz lady półka, drzwi przesuwne 2 lub 3 częściowe, na prowadniczkach.

- panel promocyjny stanowiący element stoiska wkomponowany zgodnie z wytycznymi https://funduszeksportowy.tarr.org.pl/strona-52-panel_promocyjny_dla_grantobiorcow.html.

Elementy zabudowy stoiska spełniające wymogi techniczne określone przez organizatora Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021.

Umeblowanie:

- stoły na metalowych stelażach, ze szklanym, szronionym blatem, fi minimum 90 – 110 cm

- krzesła transparentne typu Ghost

- minimum 5 kompletów: stół plus 4 krzesła

- 2 trybunki z lakierowanego mdf-u, owalne, z podświetlanym frontem ( wymienny panel graficzny), trybunki muszą posiadać półkę oraz być zamykane na kluczyk.

- pomieszczenie gospodarcze o wymiarach 2,5 – 3  m x 2,5 – 3  m x ( 3,5 -4 m wysokości ) pełniące jednocześnie rolę ekspozycyjną oraz reklamową zlokalizowane w centralnym punkcie stoiska lub w jednym z narożników. Zabudowa ma umożliwić swobodne przemieszczanie się zwiedzających między całym stoiskiem i maszynami posadowionymi na nim. Dodatkowo stoisko musi zostać tak zaprojektowane, aby było możliwe posadowienie maszyn ekspozycyjnych bez demontażu elementów stoiska.

Wyposażenie zaplecza:

- regały na konstrukcji aluminiowej, półki ze sklejki, wytrzymałość półek minimum 100 kg/półka,

- szafka zamykana,

- czajnik bezprzewodowy,

- ekspres ciśnieniowy wraz z dedykowaną kawą.

Podłoże stoiska w postaci wykładziny welurowej z odpowiednim certyfikatem trudnozapalności wymaganym przez organizatorów targów.

Rozprowadzenie okablowania oraz rurek sprężonego powietrza do miejsca przyłączy, maskownice przykryte wykładziną w odpowiednim kolorze (wzornik wg palety RAL).

Wymagania w odniesieniu do montażu:

- szybki montaż elementów, skręcanie/montowanie gotowych elementów,

- możliwość zabudowy stoiska w czasie 1 dnia,

- nie dopuszcza się na stoisku w trakcie montażu przeprowadzania tzw.„ prac brudnych’’ (malowanie, szpachlowanie, szlifowanie etc.).

Kod CPV

79956000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja zamówienia podczas Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK 2021 odbywających się w dniach od 4 do 6 października 2021 w Poznaniu (Polska). Montaż stoiska musi zostać przeprowadzony w dniach 30.09-3.10.2021 , demontaż w dniu 6.10.2021 po zakończeniu targów.

Załączniki

Załącznik 1. Formularz oferty

Załącznik 2. Oświadczenie o braku powiązań

Załącznik 3. Oświadczenie RODO

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

  1. Wykonawca musi posiadać uprawienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Wiedza i doświadczenie

  1. Wykonawca musi wykazać się co najmniej 10-letnim doświadczeniem udokumentowanej działalności na rynku.
  2. Wykonawca musi udokumentować realizacje stoisk poza granicami Polski - minimum 5 stoisk o powierzchni min. 45 mkw zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat.

Potencjał techniczny

  1. Wykonawca znajduje się w sytuacji organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

  1. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także nie zalega z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych.
  2. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od OC w zakresie prowadzonej działalności (Kopia aktualnej i opłaconej polisy).
  3. Wykonawca nie jest wpisany do KRD lub innego rejestru długów.

Dodatkowe warunki

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty rozumie się dzień wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub jej otrzymania na adres poczty elektronicznej wskazany w niniejszym Zapytaniu.
  2. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
  4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwracać się do Wykonawców w celu złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedłożenia dokumentów, potwierdzających prawdziwość informacji podanych w oświadczeniach.
  6. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności oferty, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego przedłużenie.
  7. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania ofertowego bez podawania przyczyn na każdym etapie.
  8. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu nadsyłania ofert. O tym fakcie każdorazowo powiadomi wszystkich Wykonawców, zamieszczając stosowną informację na stronie upublicznienia zapytania.
  9. Wykonawca poprzez złożenie oferty, akceptuje wszystkie warunki postępowania wskazane w niniejszym Zapytaniu.
  10. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto wykonawcy wskazane w umowie.

Warunki zmiany umowy

Jest możliwe dokonywanie zmian Umowy oraz dokonywanie istotnych zmian postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w przypadku wystąpienia:
- siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy;
- innych zdarzeń zewnętrznych lub sytuacji, których Zamawiający ani Wykonawca nie mogli przewidzieć, ani im zapobiec, a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu dostawy zgodnie z umową;
- po złożeniu oferty istnieje możliwość negocjowania ceny przez Zamawiającego.

W umowie zostanie zastosowany zapis wskazujący, że zamówienie może być unieważnione/anulowane w przypadku odwołania przez organizatora targów w związku z epidemią COVID-19.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Dokumenty obligatoryjne wymagane od Wykonawcy:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z wstępnym projektem stoiska.
2. Oświadczenia/ zrealizowane projekty dokumentujące realizację poza granicami Polski min. 5 stoisk o powierzchni min. 45 mkw z ostatnich dwóch lat /dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w Zapytaniu.
3. Dokument rejestrowy KRS (w przypadku podmiotów zagranicznych wydruk z właściwego rejestru przedsiębiorców). Jeśli Wykonawcę reprezentuje osoba inną niż upoważniona w ww. dokumencie rejestrowym, proszę załączyć stosowne pełnomocnictwo.
4. Polisa ubezpieczeniowa OC ważna na dzień realizacji zamówienia.
5. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych – załącznik nr 2.
6. Oświadczenie RODO – załącznik nr 3.

Zamówienia uzupełniające

Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień publicznych dodatkowych / uzupełniających nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Warunkiem oceny oferty pod kątem kryteriów jest:
- Odniesienie się w ofercie do wszystkich parametrów i elementów zabudowy wskazanych w zapytaniu ofertowym;

Kryteria oceny ofert:
a) CENA - ocenie podlega cena całkowita netto (70%)
b) OCENA PROJEKTU – ocenie podlega kompozycja, oryginalność, funkcjonalność zabudowy stoiska na podstawie przedstawionego projektu (30%)

Sposób przyznawania punktacji:
a) CENA
C = (najniższa oferowana cena netto/ cena netto oferty badanej) x 70%

W ocenie powyższego kryterium, przyjmuje się, że 1% wagi kryterium = 1 pkt.

b) OCENA PROJEKTU

OP = kompozycja (10 pkt), oryginalność (10 pkt), funkcjonalność (10 pkt) = 30 punktów = 30%

Uzasadnienie oceny w zakresie cechy kompozycja - połączenie poszczególnych elementów tworzących odpowiednią i harmonijną całość zabudowy i stoiska. Znaczenie ma dobór kolorów, grafika, kreatywność projektu, rozmieszczenie mebli.

Uzasadnienie oceny w zakresie cechy oryginalność pomysłu przedstawionego projektu – niestandardowe rozwiązanie zabudowy stoiska.

Uzasadnienie oceny w zakresie cechy funkcjonalność: rozmieszczenie mebli w taki sposób, aby tworzyło funkcjonalną możliwość obsługi stoiska i przebywania w ramach stoisk osób odwiedzających.

Podczas oceny tego kryterium będą przyznawane punkty według poniższej skali ocen:


0 nie spełnia wymagań
2,5 spełnia w skali niezadowalającej
5 spełnia w skali dostatecznej
7,5 spełnia w skali odpowiedniej
10 spełnia całkowicie oczekiwania

Legenda:
P – punktowa wartość oferty
P= C + OP

Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku, gdy oferta nie będzie zawierała informacji pozwalających na jej ocenę, otrzyma w danym kryterium 0,00 pkt.
Najkorzystniejszą ofertą jest ta, która otrzyma największą liczbę punktów. Oferta maksymalnie może uzyskać 100,00 pkt.

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone, jako zgodne z wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszym Zapytaniu.

Wykluczenia

Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Radpak Fabryka Maszyn Pakujących Sp. z o.o.

Adres

Okrężna 2

87-800 Włocławek

kujawsko-pomorskie, Włocławek

Numer telefonu

54 412 55 23

NIP

888 040 12 89

Numer projektu:

008/WPG/1/G/2019

Inne źródła finansowania

Zamówienie dotyczy realizowanego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 według umowy nr UPG/1/G/2019/008/005 z dnia 29.04.2020r.

Tytuł projektu: ,,Rozwój eksportu w spółce Radpak"

Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP

Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw

Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

FUNDUSZ EKSPORTOWY - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego nr RPKP.01.05.03-04-0001/18

 

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Radpak Fabryka Maszyn Pakujących Sp. z o.o.
Data zamieszczenia 2021-08-30
Data składania ofert 2021-09-06
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Powiat włocławski
Gmina Włocławek
Miejscowość Włocławek

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1797
Wyświetlony: 524
Wygasa: 2024-05-25

Pliki

Strona korzysta z plików cookie