Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2022/USŁ dotyczące wyboru dostawcy usług doradczych z zakresu dostosowania wzornictwa

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

Wybrano następującego Wykonawcę w wyniku przeprowadzonego postępowania:

DESIGN DLA CIEBIE Piotr Józefowski, ul. Jaskółcza 29/4, 85-308 Bydgoszcz

Cena zamówienia: 340 000,00 PLN netto/418 200,00 PLN brutto

_______________________________________________________________________________________________________________________

Bydgoszcz, 06.09.2022

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2022/USŁ

dotyczące wyboru dostawcy usług doradczych

 

ANNA RUSINIAK ADPROMO w związku z ubieganiem się o dofinansowanie projektu pt. „Wejście firmy ANNA RUSINIAK ADPROMO na rynek Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji poprzez dostosowanie wzornictwa usługi do wymagań rynków docelowych” w ramach projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, ogłasza niniejsze zapytanie ofertowe.

 

Nazwa i adres Zamawiającego

Nazwa: ANNA RUSINIAK ADPROMO

Adres: ul. Libelta 8, 85-080 Bydgoszcz

NIP: 9671212691

Osoba do kontaktu: Anna Rusiniak, telefon: 504503211

Adres mailowy: anna.rusiniak@adpromo.pl

Informacje ogólne

  1. Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt. 5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

Data ogłoszenia zapytania ofertowego

06.09.2022

 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Termin składania ofert mija w dniu 13.09.2022 Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście (na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego) lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: anna.rusiniak@adpromo.pl

 Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Warunki udziału w postępowaniu

1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę, doświadczenie i zaplecze techniczne oraz ekonomiczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.

2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł obejmującą zakresem działalność w zakresie projektowania PKD 74.10.

4. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.

5. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

6. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

7. Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi wykonawca.

8. Wszelkie autorskie prawa majątkowe w zakresie przedmiotu zamówienia należeć będą wyłącznie do Zamawiającego.

9. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy jako wyspecjalizowane podmioty zewnętrzne posiadają udokumentowaną wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. W szczególności zapewniają zespół projektowy składający się z minimum 3 osób, w skład którego wchodzi co najmniej jeden profesjonalny/a projektant/ka posiadający/a wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura wnętrz lub inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa) oraz ma doświadczenie w projektowaniu, co oznacza: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr (w tym usług) wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt AGD, RTV, urządzenia specjalistyczne, opakowania).

10. Ocena spełnienia warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia oferenta i członków zespołu projektowego nastąpi na podstawie załącznika/ów do oferty, w szczególności: co najmniej załącznika nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

11. Wykonana usługa musi spełniać wszystkie wymogi Konkursu nr 3/G/2020 (https://funduszeksportowy.tarr.org.pl/strona-24-nabor_wnioskow_na_granty.html), w ramach którego Zamawiający ubiega się o dofinansowanie.

Wymaganie dotyczące wadium

1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

  1. pieniądzu;
  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
  3. gwarancjach bankowych;
  4. gwarancjach ubezpieczeniowych.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
58 1140 2004 0000 3502 7727 9879.

6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: ANNA RUSINIAK ADPROMO.

7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim oferentom, poza wybranym, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

  1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
  2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
  3. zwrot wadium dla wybranego wykonawcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy warunkowej.

 Termin realizacji przedmiotu oferty

20.06.2023 r.

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych z zakresu dostosowania wzornictwa, usług oraz opakowań do wymagań zagranicznych rynków, w tym:

  1. przygotowanie usługi do potrzeb rynku docelowego;
  2. opracowanie projektu wzorniczego;
  3. tłumaczenie.

Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)

  • 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
  • 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
  • 79930000-2 Specjalne usługi projektowe
  • 79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania
  • 72221000-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
  • 79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
  • 79310000-0 Usługi badania rynku
  • 79530000-8 Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych

Kryteria wyboru oferty

1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów

Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:

Najniższa cena netto spośród ważnych ofert/Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.

2. Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.

3. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryterium (do 2 miejsc po przecinku).

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

5. Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.

6. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu zamówienia.

7. Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie otrzymanie przez Zamawiającego informacji od Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. o przyznaniu dofinansowania dla projektu Zamawiającego w ramach działania 1.5 Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
  2. Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. Oferta powinna zawierać:
    1. Datę przygotowania i termin ważności oferty;
    2. Cenę za wykonanie całości zamówienia;
    3. Proponowany termin realizacji prac;
    4. Wykaz osób pracujących przy poszczególnych zadaniach;
    5. Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
    6. Podpisane załączniki do niniejszego zapytania ofertowego;
    7. Kopię polisy OC Oferenta.

Warunki zmiany umowy

  • Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
  • Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym nie zostanie podpisana umowa o dofinansowanie.
  • Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
  • W przypadku uznania wydatku za niekwalifikowalny przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. z winy Wykonawcy, wynagrodzenie za dany element usługi nie przysługuje Wykonawcy.

Postanowienia końcowe

  • W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.

RODO

Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest ANNA RUSINIAK ADPROMO. Dane osobowe będą przetwarzane w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, czy zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia;

Załącznik nr 4 – Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia.

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej ANNA RUSINIAK ADPROMO
Data zamieszczenia 2022-09-06
Data składania ofert 2022-09-13
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2424
Wyświetlony: 440
Wygasa: 2025-06-01

Pliki

Strona korzysta z plików cookie