Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/EXP/2022

Modyfikowane: 1 rok temu

Opis

 

Bydgoszcz, dnia 10 sierpnia 2022 r.

 

Informujemy, że został wybrany dostawca dla przetargu pn. ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/EXP/2022 dotyczącego kompleksowej obsługi imprez targowych.

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma:

 

Viabo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kościuszki 27/17, NIP 9671357403.

 

Zwycięska oferta wynosiła 252.450,00 zł netto

                                                                                                         

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bydgoszcz, dnia 29 lipca 2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/EXP/2022

W związku z realizacją projektu „Wejście firmy X-PLO z nowym produktem na rynki Europy oraz Stanów Zjednoczonych”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Umowy nr UPG/1 /G/2019/031/019 dla projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie zadania:

Usługa polegająca na zorganizowaniu udziału w targach w charakterze wystawcy oraz realizacja działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w targach w charakterze wystawcy:

Udział w targach Bologna SAIE, Włochy, 19-22.10.2022 r.:

    1. Organizacja udziału w targach,
    2. Zorganizowanie noclegów,
    3. Transport przedstawicieli Zamawiającego,
    4. Transport eksponatów i elementów wyposażenia stoiska z siedziby Zamawiającego do miejsca targów i z powrotem,
    5. Tłumaczenia podczas targów.
    6. Działania promocyjne związane bezpośrednio z planowanym udziałem w krajowych i zagranicznych targach i wystawach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawców.

Udział w targach BePositive Lyon, Francja, 21-23.03.2023 r.:

    1. Organizacja udziału w targach,
    2. Zorganizowanie noclegów,
    3. Transport przedstawicieli Zamawiającego,
    4. Transport eksponatów i elementów wyposażenia stoiska z siedziby Zamawiającego do miejsca targów i z powrotem,
    5. Tłumaczenia podczas targów.
    6. Działania promocyjne związane bezpośrednio z planowanym udziałem w krajowych i zagranicznych targach i wystawach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawców.

 

Nazwa i adres Zamawiającego

XPLO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Magazynowa 8,
85-790 Bydgoszcz), NIP 5542921124, REGON 341428142.

Osoba do kontaktów: Waldemar Matuszewski

Adres e-mail: marketing@x-plo.pl

Telefon: 795228988

 

Informacje ogólne

  1. Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt. 5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  2. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

 

Data ogłoszenia zapytania ofertowego

29.07.2022 r.

 

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Termin składania ofert mija w dniu 05.08.2022 r. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: marketing@x-plo.pl   

 

Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

 

Warunki udziału w postępowaniu

1. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy na wykonanie usług, których opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.

2. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

3. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.

4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego i podpisanego zgodnie z reprezentacją firmy Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem (załącznik nr 2) i innymi wymaganymi załącznikami.

5. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.

6. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

7. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

8. Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą handlową wstępnej koncepcji zabudowy stoiska wystawienniczego.

 

Wymagania dotyczące wadium

  1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w łącznej wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
  2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
  • pieniądzu;
  • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
  • gwarancjach bankowych;
  • gwarancjach ubezpieczeniowych.

5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
12 1090 1072 0000 0001 3724 4719 Santander Bank Polska

6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest:
XPLO Spółka z o.o.

7. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wybranemu wykonawcy wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

  • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
  • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

Termin realizacji przedmiotu oferty

Do 30.04.2023 r. - w przypadku odwołania / przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może zostać wydłużony.

 

Opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.

 

Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)

  • Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów - kod CPV 79950000-8
  • Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej - kod CPV 79411100-9
  • Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8
  • Usługi agencji transportowych - kod CPV 63520000-0
  • Artykuły informacyjne i promocyjne - kod CPV 39294100-0
  • Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych - kod CPV 79550000-4
  • Usługi drukowania i powiązane - kod CPV 79800000-2
  • Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych kod CPV 79530000-8
  • Tłumaczenia – Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych kod CPV 79540000-1
  • Usługi reklamowe - kod CPV 79341000-6
  • Materiały reklamowe – kod CPV 22462000-6
  • Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego – kod CPV 55000000-0

 

Kryteria wyboru oferty

  1. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:

Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów.

Punkty za powyższe kryteria zostaną przyznane według następującego wzoru:

Cena netto oferty najtańszej / Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.

2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria (do 2 miejsc po przecinku). Ilości punktów będzie stanowić końcową ilość punktów przyznaną danej ofercie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.

3. Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.

4. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

 

Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  2. Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP na dzień złożenia oferty.
  4. Oferta powinna zawierać:
  • Datę przygotowania i termin ważności oferty;
  • Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;
  • Odniesienie do zamieszczonych w zapytaniu kryteriów wyboru oferty;
  • Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
  • Podpisane wszystkie załączniki do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt. 6.4.;
  • Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
  • Koncepcję stoiska targowego.

 

Warunki zmiany umowy

  1. Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadań (np. udziału w określonej imprezie targowej) w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie.
  2. W przypadku odwołania targów będących przedmiotem umowy, realizacja usługi obejmować będzie kolejną edycję odwołanych targów.
  3. W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą. Dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy w tym przypadku.
  4. W przypadku wyznaczenia do udziału w targach mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów i transportu osób będzie proporcjonalnie obniżana.
  5. Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia na etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
  6. Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.
  7. Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.

 

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.

 

Informacje dodatkowe

Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest XPLO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i będzie przetwarzać dane osobowe w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez XPLO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 

Załączniki

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;

Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej XPLO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Data zamieszczenia 2022-07-29
Data składania ofert 2022-08-05
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 2356
Wyświetlony: 398
Wygasa: 2025-04-23

Pliki

Strona korzysta z plików cookie