Zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE na produkcję i montaż filmików reklamowych niezbędnych do udziału w targach "IT Trans Karlsure" w Rheinstetten (8-10.03.2022r.)
Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wybrano następującego Wykonawcę:
OSTIA MIKOŁAJ GRAJNERT
Ul. Gołębia 33/14
85-309 Bydgoszcz
Data wpływu oferty: 20.08.2021r.
Cena oferty netto: 22 000,00 zł netto
UWAGA:
W dniu 14.08.2021r. skorygowano numerację w zapytaniu ofertowym (z uwagi na niedoskonałość systemu prosimy o zapoznanie się z treścią zapytania ofertowego zamieszczoną także w załączniku)
Zapytanie ofertowe w ramach projektu pt. „Wzrost konkurencyjności SIMS poprzez promocję na rynkach zagranicznych.” (numer projektu 024/WPG/2/G/2020) realizowanego w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie dotyczy promocji produktów:
- Systemy dynamicznej informacji pasażerskiej
- Mobilne Systemy Monitoringu
Do zapytania stosuje się:
- Wytyczne dla Grantobiorców dotyczące udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego,
- Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej:
http://www.sims.pl/pl/
https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest produkcja i montaż filmików reklamowych niezbędnych do udziału w targach "IT Trans Karlsure" w Rheinstetten (8-10.03.2022r.) – 4 sztuki.
Kod CPV i nazwa kodu:
92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje produkcję i montaż 4 filmików reklamowych niezbędnych do udziału w targach "IT Trans Karlsure" w Rheinstetten (8-10.03.2022r.) prezentujących produkty:
- Systemy dynamicznej informacji pasażerskiej
- Mobilne Systemy Monitoringu
Filmiki będą prezentowane na ekranach zamieszczonych na stoisku wystawienniczym oraz przy okazji spotkań z potencjalnymi kontrahentami na targach.
- 4 filmiki reklamowe, w tym:
- 3 filmiki produktowe po 2 minuty - każdy tworzony w studiu nagraniowym oraz
- 1 filmik prezentujący wdrożone produkty w 2 miastach Polski w wynajętych autobusach, w których wykorzystuje się produkty Wnioskodawcy oraz z użyciem drona o długości min 2,5 minuty
- Filmiki muszą być zgodne z:
- logo i szatą graficzną stosowaną przez Zamawiającego
- wytycznymi w zakresie promocji i informacji o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami rozporządzenia ogólnego, Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) NR 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 r. i zaleceniami Instytucji Zarządzającej RPO WK-P, które Zamawiający przekaże Oferentowi przed realizacją zamówienia.
- Filmiki muszą być przygotowane w języku angielskim.
- rozdzielczość filmów 1920 x 1080 pikseli
- pliki mp4 w kodeku H.264
- pliki 25 klatek na sekundę
- zapis w formatach dostosowanych do emisji w Internecie, w serwisach i na stronach typu YouTube, Facebook, socjalmedia
- muzyka na licencji CC i/lub kompozytor,
- animacje, infografiki, ujęcia w technice hyperlanse
- produkcja filmu: montaż, profesjonalne oświetlenie, udźwiękowienie, efekty specjalne, opracowanie graficzne, digitalizacja.
Harmonogram realizacji zamówienia
- Wybór oferty: do 27.08.2021r.
- Podpisanie umowy z wybranym wykonawcą: do 31.08.2021r.
- Maksymalna dostawa i realizacja zamówienia:
- "IT Trans Karlsure" w Rheinstetten (8-10.03.2022r.)
- Termin ważności oferty: do 30.09.2021r.
Warunki dotyczące oferenta:
- Oferent dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi do realizacji zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa Oferenta pozwala na realizację zamówienia w terminie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
- Oferent nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- W celu potwierdzenia spełnienia wymogów formalnych Oferent podpisuje Oświadczenie
na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Oferent posiada niezbędne doświadczenie tj. w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 3 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia (Zamawiający może wezwać Oferentów do przedstawienia stosowanych dokumentów jak: protokół odbioru, referencje, faktura lub inny równoważny).
- Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na zapytanie ofertowe.
Warunki dotyczące oferty:
- Oferta składana jest na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Oferta jest podpisana przez osobę do tego upoważnioną ze strony Oferenta. Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty przez inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym. W takim przypadku konieczne jest załączenie stosownego upoważnienia.
- Oferta jest sporządzona w języku polskim lub angielskim.
- Oferent wypełnia wszystkie wskazane pola w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty nie należy załączać innych dokumentów za wyjątkiem upoważnienia, o którym mowa w pkt 2. W sytuacji gdy Oferent załączy inne dokumenty nie będą one podlegać weryfikacji a informacje w nich zawarte nie stanowią podstawy realizacji zamówienia.
- Zamawiający w przypadku stwierdzenia błędów lub niekompletnych informacji wezwie jednokrotnie Oferenta, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, do uzupełnienia, poprawienia lub wyjaśnienia zapisów oferty w ciągu 3 dni. Odpowiednią formą odpowiedzi ze strony Oferenta jest poczta elektroniczną, poczta, kurier lub dostarczenie osobiście do siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy Oferent nie uzupełni, nie wyjaśni lub nie poprawi wskazanych nieprawidłowości jego oferta podlega odrzuceniu. W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową, osobiście lub kurierem liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego na ww. adres, a w przypadku ofert składanych mailowo liczy się data pojawienia się wiadomości w skrzynce elektronicznej Zamawiającego.
Kryteria wyboru oferty
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę następujące kryterium
i wagę:
Cena łączna netto – 100%
Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną netto za przedmiot zamówienia określony w sekcji II. Opis przedmiotu zamówienia wskazaną w walucie PLN lub obcej. W sytuacji gdy wskazana będzie cena w walucie obcej zostanie ona przeliczona na PLN po średnim kursie wskazanym przez NBP dla danej waluty w dniu rozstrzygania postępowania.
Ocena kryterium odbędzie się na podstawie poniższego wzoru:
Kryterium cena = (Najniższa zaproponowana cena brutto) / (Cena brutto zaproponowana w badanej ofercie) x 100 x 100% (waga kryterium)
- Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska największą liczbę punktów.
- W sytuacji gdy kilka ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający wybierze ofertę najbardziej korzystną w zakresie oddziaływania na środowisko i klimat. W takiej sytuacji Zamawiający wezwie Oferentów do uzupełnienia o ww. informacje.
- W sytuacji gdy wszystkie złożone Oferty przekroczą wartość zamówienia zgodnie z założonym budżetem Zamawiający podejmie negocjacje z Oferentami.
- Zamawiający ma prawo zwrócić się do Oferentów celem złożenia wyjaśnień w sytuacji gdy, złożona oferta będzie zawierała rażąco niską cenę za przedmiot zamówienia tj. niższą o 30% od średniej wynikającej ze złożonych ofert. W przypadku braku złożenia przez Oferenta wyjaśnień lub nienależytego wyjaśnienia Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty.
Miejsce, termin i sposób składania ofert
- Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać:
- w formie elektronicznej na adres mailowy: a.knitter@sims.pl lub
- w formie pisemnej (drogą pocztową, osobiście lub przez kuriera) na adres:
Zakład Elektroniczny SIMS Sp. z o.o. sp. k., ul.Pod Skarpą 51A, 85-796 Bydgoszcz
Oferty składane mailowo powinny w temacie wiadomości wskazywać zapis: „Zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE – nie odczytywać do 21.08.2021r.” a oferty składane w wersji pisemnej powinny być składane w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE – nie otwierać do 21.08.2021r.
Przed terminem upływu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. W tym celu należy złożyć poprawioną/ uzupełnioną Ofertę w sposób podany powyżej z dopiskiem
„KOREKTA OFERTY w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE – nie otwierać do 21.08.2021r.” dla ofert składanych w wersji papierowej lub mailowo wskazując w temacie wiadomości „ KOREKTA OFERTY w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE – nie odczytywać do 21.08.2021r.”
- Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 20.08.2021r.
- W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową, osobiście lub kurierem liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego na ww. adres a w przypadku ofert składanych mailowo liczy się data pojawienia się wiadomości w skrzynce elektronicznej Zamawiającego.
- Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Cena powinna obejmować wszystkie koszty jakie poniesienie oferent z związku z ewentualną realizacją umowy zawartej w wyniku wyboru oferty, w tym opłaty celne.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia wskazanych w sekcji II.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Osoba, do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Anetta Knitter
Adres e-mail: a.knitter@sims.pl
Telefon: 52 3476600 wew.30
- O wyborze Oferenta/ Oferentów Zamawiający poinformuje poprzesz:
- wiadomości e-mail do Oferentów, którzy złożyli ofertę
- stronę www: http://www.sims.pl/pl/
- stronę www: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
- Oferent może zwrócić się do Zamawiającego w sprawie wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego najpóźniej do 08.2021 do godz. 12:00.
Informacje dodatkowe istotne na etapie zawarcia umowy
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania Ofertowego.
- Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej (w tym elektronicznej).
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, zrezygnuje z zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
Określenie warunków istotnych zmian umowy
- Umowa może ulec zmianie w przypadku konieczności zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanej przez Zamawiającego umowy z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. lub innych okoliczności związanych z realizacją projektu, niezależnych od Zamawiającego.
- W przypadku wystąpienia trudności w realizacji umowy spowodowanych pandemią COVID-19 możliwa będzie za zgodą obu stron zmiana sposobu realizacji umowy, m.in. w zakresie sposobu
i terminu dostawy/ realizacji.
Lista załączników:
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy