Przejdź do treści
Wersja graficzna
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Instrukcja
TAB - Kolejny element
SHIFT + TAB - Poprzedni element
CTRL + F - Wyszukiwarka
ALT + (← / →) – poprzednia / następna (odwiedzona) strona
ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE na produkcję i montaż filmików reklamowych niezbędnych do udziału w targach

Modyfikowane: 2 lata temu

Opis

 

Zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE na produkcję i montaż filmików reklamowych niezbędnych do udziału w targach "IT Trans Karlsure" w Rheinstetten  (8-10.03.2022r.)

 

Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wybrano następującego Wykonawcę:

OSTIA MIKOŁAJ GRAJNERT

Ul. Gołębia 33/14

85-309 Bydgoszcz


Data wpływu oferty: 20.08.2021r.
Cena oferty netto: 22 000,00 zł netto

 

 

UWAGA: 

W dniu 14.08.2021r. skorygowano numerację w zapytaniu ofertowym (z uwagi na niedoskonałość systemu prosimy o zapoznanie się z treścią zapytania ofertowego  zamieszczoną także w załączniku)

 

Zapytanie ofertowe w ramach projektu pt. „Wzrost konkurencyjności SIMS poprzez promocję na rynkach zagranicznych.” (numer projektu 024/WPG/2/G/2020) realizowanego w ramach projektu „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP, Poddziałanie 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

 

Zamówienie dotyczy promocji produktów:

  • Systemy dynamicznej informacji pasażerskiej
  • Mobilne Systemy Monitoringu

 

Do zapytania stosuje się:

- Wytyczne dla Grantobiorców dotyczące udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego,

- Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej:

http://www.sims.pl/pl/

https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

 

Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest produkcja i montaż filmików reklamowych niezbędnych do udziału w targach "IT Trans Karlsure" w Rheinstetten  (8-10.03.2022r.) – 4 sztuki.

Kod CPV i nazwa kodu:

92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje produkcję i montaż 4 filmików reklamowych niezbędnych do udziału w targach "IT Trans Karlsure" w Rheinstetten  (8-10.03.2022r.) prezentujących produkty:

  • Systemy dynamicznej informacji pasażerskiej
  • Mobilne Systemy Monitoringu

Filmiki będą prezentowane na ekranach zamieszczonych na stoisku wystawienniczym oraz przy okazji spotkań z potencjalnymi kontrahentami na targach.

  1. 4 filmiki reklamowe, w tym:
  • 3 filmiki produktowe po 2 minuty - każdy tworzony w studiu nagraniowym oraz
  • 1 filmik prezentujący wdrożone produkty w 2 miastach Polski w wynajętych autobusach, w których wykorzystuje się produkty Wnioskodawcy oraz z użyciem drona o długości min 2,5 minuty
  1. Filmiki muszą być zgodne z:

- logo i szatą graficzną stosowaną przez Zamawiającego

- wytycznymi w zakresie promocji i informacji o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską, zgodnie z wymogami rozporządzenia ogólnego, Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) NR 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 r. i zaleceniami Instytucji Zarządzającej RPO WK-P, które Zamawiający przekaże Oferentowi przed realizacją zamówienia.

  1. Filmiki muszą być przygotowane w języku angielskim.
  2. rozdzielczość filmów 1920 x 1080 pikseli
  3. pliki mp4 w kodeku H.264
  4. pliki 25 klatek na sekundę
  5. zapis w formatach dostosowanych do emisji w Internecie, w serwisach i na stronach typu YouTube, Facebook, socjalmedia
  6. muzyka na licencji CC i/lub kompozytor,
  7. animacje, infografiki, ujęcia w technice hyperlanse
  8. produkcja filmu: montaż, profesjonalne oświetlenie, udźwiękowienie, efekty specjalne, opracowanie graficzne, digitalizacja.

 

Harmonogram realizacji zamówienia

 

  1. Wybór oferty: do 27.08.2021r.
  2. Podpisanie umowy z wybranym wykonawcą: do 31.08.2021r.
  3. Maksymalna dostawa i realizacja zamówienia:
  • "IT Trans Karlsure" w Rheinstetten (8-10.03.2022r.)
  1. Termin ważności oferty: do 30.09.2021r.

 

Warunki dotyczące oferenta:

  1. Oferent dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi do realizacji zamówienia.
  2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Oferenta pozwala na realizację zamówienia w terminie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  3. Oferent nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
    i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 
    • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
    • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
      w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
      w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  4. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów formalnych Oferent podpisuje Oświadczenie
    na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  5. Oferent posiada niezbędne doświadczenie tj. w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert wykonał minimum 3 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia (Zamawiający może wezwać Oferentów do przedstawienia stosowanych dokumentów jak: protokół odbioru, referencje, faktura lub inny równoważny).
  6. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na zapytanie ofertowe.

 

Warunki dotyczące oferty:

  1. Oferta składana jest na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. Oferta jest podpisana przez osobę do tego upoważnioną ze strony Oferenta. Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty przez inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym. W takim przypadku konieczne jest załączenie stosownego upoważnienia.
  3. Oferta jest sporządzona w języku polskim lub angielskim.
  4. Oferent wypełnia wszystkie wskazane pola w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty nie należy załączać innych dokumentów za wyjątkiem upoważnienia, o którym mowa w pkt 2. W sytuacji gdy Oferent załączy inne dokumenty nie będą one podlegać weryfikacji a informacje w nich zawarte nie stanowią podstawy realizacji zamówienia.
  5. Zamawiający w przypadku stwierdzenia błędów lub niekompletnych informacji wezwie jednokrotnie Oferenta, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, do uzupełnienia, poprawienia lub wyjaśnienia zapisów oferty w ciągu 3 dni. Odpowiednią formą odpowiedzi ze strony Oferenta jest poczta elektroniczną, poczta, kurier lub dostarczenie osobiście do siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy Oferent nie uzupełni, nie wyjaśni lub nie poprawi wskazanych nieprawidłowości jego oferta podlega odrzuceniu. W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową, osobiście lub kurierem liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego na ww. adres, a w przypadku ofert składanych mailowo liczy się data pojawienia się wiadomości w skrzynce elektronicznej Zamawiającego.

 

Kryteria wyboru oferty

 

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę następujące kryterium
    i wagę:

 

Cena łączna netto – 100%

Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę łączną netto za przedmiot zamówienia określony w sekcji II. Opis przedmiotu zamówienia wskazaną w walucie PLN lub obcej. W sytuacji gdy wskazana będzie cena w walucie obcej zostanie ona przeliczona na PLN po średnim kursie wskazanym przez NBP dla danej waluty w dniu rozstrzygania postępowania.

 

Ocena kryterium odbędzie się na podstawie poniższego wzoru:

Kryterium cena = (Najniższa zaproponowana cena brutto) / (Cena brutto zaproponowana w badanej ofercie) x 100 x 100% (waga kryterium)

  1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska największą liczbę punktów.
  2. W sytuacji gdy kilka ofert uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający wybierze ofertę najbardziej korzystną w zakresie oddziaływania na środowisko i klimat. W takiej sytuacji Zamawiający wezwie Oferentów do uzupełnienia o ww. informacje.
  3. W sytuacji gdy wszystkie złożone Oferty przekroczą wartość zamówienia zgodnie z założonym budżetem Zamawiający podejmie negocjacje z Oferentami.
  4. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Oferentów celem złożenia wyjaśnień w sytuacji gdy, złożona oferta będzie zawierała rażąco niską cenę za przedmiot zamówienia tj. niższą o 30% od średniej wynikającej ze złożonych ofert. W przypadku braku złożenia przez Oferenta wyjaśnień lub nienależytego wyjaśnienia Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty.

 

 Miejsce, termin i sposób składania ofert

 

  1. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać:
  • w formie elektronicznej na adres mailowy: a.knitter@sims.pl lub
  • w formie pisemnej (drogą pocztową, osobiście lub przez kuriera) na adres:

Zakład Elektroniczny SIMS Sp. z o.o. sp. k., ul.Pod Skarpą 51A, 85-796 Bydgoszcz

Oferty składane mailowo powinny w temacie wiadomości wskazywać zapis: „Zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE – nie odczytywać do 21.08.2021r.” a oferty składane w wersji pisemnej powinny być składane w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE – nie otwierać do 21.08.2021r.

Przed terminem upływu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do  złożonej oferty. W tym celu należy złożyć poprawioną/ uzupełnioną Ofertę w sposób podany powyżej z dopiskiem
„KOREKTA OFERTY w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE – nie otwierać do 21.08.2021r.” dla ofert składanych w wersji papierowej lub mailowo wskazując w temacie wiadomości „ KOREKTA OFERTY w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/2021/FE – nie odczytywać do 21.08.2021r.”

  1. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 20.08.2021r.
  2. W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową, osobiście lub kurierem liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego na ww. adres a w przypadku ofert składanych mailowo liczy się data pojawienia się wiadomości w skrzynce elektronicznej Zamawiającego.
  3. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Cena powinna obejmować wszystkie koszty jakie poniesienie oferent z związku z ewentualną realizacją umowy zawartej w wyniku wyboru oferty, w tym opłaty celne.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia wskazanych w sekcji II.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Osoba, do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:

Anetta Knitter

Adres e-mail: a.knitter@sims.pl

Telefon: 52 3476600 wew.30

  1. O wyborze Oferenta/ Oferentów Zamawiający poinformuje poprzesz:

- wiadomości e-mail do Oferentów, którzy złożyli ofertę

- stronę www: http://www.sims.pl/pl/

- stronę www: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/

  1. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego w sprawie wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego najpóźniej do 08.2021 do godz. 12:00.

 

Informacje dodatkowe istotne na etapie zawarcia umowy

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania Ofertowego.
  2. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej (w tym elektronicznej).
  3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, zrezygnuje z zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

 

Określenie warunków istotnych zmian umowy

 

  1. Umowa może ulec zmianie w przypadku konieczności zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanej przez Zamawiającego umowy z Toruńską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. lub innych okoliczności związanych z realizacją projektu, niezależnych od Zamawiającego.
  2. W przypadku wystąpienia trudności w realizacji umowy spowodowanych pandemią COVID-19 możliwa będzie za zgodą obu stron zmiana sposobu realizacji umowy, m.in. w zakresie sposobu
    i terminu dostawy/ realizacji.

 

Lista załączników:

  1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy

 

 

Informacje dodatkowe

Nazwa instytucji zamawiajacej Zakład Elektroniczny SiMS sp. z o. o. Spółka komandytowa
Data zamieszczenia 2021-08-13
Data składania ofert 2021-08-20
Rodzaj zamówienia usługi inne
Powiat Bydgoszcz
Gmina Bydgoszcz
Miejscowość Bydgoszcz

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 1760
Wyświetlony: 643
Wygasa: 2024-05-08

Pliki

Strona korzysta z plików cookie