Opracowana strona jest zbudowana w sposób spełniający wymagania dostępności.
W nagłówku strony można wybrać następujące funkcje:
Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe:
Strona jest dostosowana do małych ekranów smartfonów i tabletów, można ją również swobodnie skalować.
Zapytanie ofertowe nr 2 na zakup usług
PEL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ul. Żółkiewskiego 14
87-100 Toruń
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Pan Krzysztof Szmit
e-mail: krzysztof@manron.pl
Zamówienie udzielane jest z zachowaniem zasad określonych w obowiązujących na dzień wszczęcia postępowania „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” (zał. nr 9 do Regulaminu Konkursu nr 2/G/2020) oraz zapisami dotyczącymi kwalifikowalności wydatków określonymi w „Regulaminie Konkursu nr 2/G/2020”,
W zakresie nieuregulowanym w „Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielenia zamówień w ramach Funduszu Eksportowego” oraz w „Regulaminie Konkursu nr 2/G/2020”, przyjmuje się zapisy „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej: https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl
Kod CPV zamówienia:
79340000-9 – Usługi reklamowe i marketingowe
79310000-0 – usługi badania rynku
79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw.
60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
79540000-1 Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
Przedmiotem zamówienia jest:
Specyfikacja techniczna:
Przeprowadzenie kampanii reklamowej skierowanej na rynki: niemiecki, hiszpański, francuski, w oparciu o reklamy w portalach społecznościowych/w mediach elektronicznych (Google Adwords, Facebook i Instagram ) w związku z udziałem Zamawiającego w międzynarodowych targach Audio Video Show Praga w roli wystawcy.
Wzory reklam i postów zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy.
W ramach realizacji wydarzenia targowego, planowany jest zakup usług kompleksowej organizacji targów Audio Video Show w Pradze (Czechy), które odbędą się w terminach od 22 lutego 2022 do 28 lutego 2022 (termin do potwierdzenia przez organizatora – w przypadku zmiany terminu realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zadania w nowym, wskazanym przez organizatora targów terminie)
W skład kompleksowej usługi wchodzić będą:
1) organizacja aranżacji stoiska (pokoju odsłuchowego), transport eksponatów i elementów aranżacji zabudowy w obie strony (trasa Toruń -Praga-Toruń), wykonanie stoiska na miejscu, montaż i demontaż stoiska. Stoisko o powierzchni 20 m.kw. Stoisko na tego typu targach i wystawach to zamknięty pokój odsłuchowy. Wyposażenie stoiska to: 4 fotele, ława, stolik pod sprzęt.
2) Rezerwacja powierzchni wystawienniczej - wydzielonego zamkniętego pokoju odsłuchowego, o powierzchni 20 m. kw.
3) Zapewnienie tłumacza języka niemieckiego, koszt: 50 roboczogodzin, hostessy (2 osoby): 50 roboczogodzin/osobę x 2 osoby
Wszystkie działania promocyjne związane z realizacją projektu muszą zostać przeprowadzone zgodnie z Zasadami promocji i oznakowania projektów
Istnieje możliwość składania ofert częściowych – tzn. każdy z potencjalnych oferentów może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zapytania ofertowego zgodnie z podziałem według poniżej wskazanego schematu. Każda z części zapytania tj. A, B, rozpatrywana będzie osobno zgodnie z opisanymi w punkcie 8 zapytania ofertowego kryteriami wyboru oferty. W każdej części zapytania ofertowego wybrany zostanie oferent który uzyskał największą ilość punktów w danej części. Oferenci którzy złożyli ofertę na większą ilość części zapytania ofertowego nie będą z tego względu faworyzowani.
Istnieje możliwość składania ofert częściowych według poniższego schematu:
UWAGA! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu opisu przedmiotu zamówienia lub innej części zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i rozwiązań niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem w zakresie zapytania ofertowego, dokumentacji przetargowej, dotyczącym realizacji planowanej inwestycji oraz spraw formalnych. Pytanie należy przesłać na adres krzysztof@manron.pl
Oferenci mogą zadawać pytania do 8 grudnia 2021
Zamawiający opublikuje treść wyjaśnień na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ bez wskazania źródła zapytania, pod warunkiem, że zapytanie zostanie skierowane i doręczone Zamawiającemu przed upływem ww. wyznaczonego terminu na składanie pytań.
Miejsce realizacji zamówienia:
PEL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ul. Żółkiewskiego 14
87-100 Toruń
oraz
Hotel Don Giovanni
Vinohradska 157a, Prague, 13020, Czech Republic
Maksymalny termin realizacji zamówienia:
CZĘŚĆ A - od 1 stycznia 2022 do 01 marca 2022
CZĘŚĆ B - maksymalnie do 02.03.2022 (w terminach pozwalających na udział Zamawiającego w targach Audio Video Show w Pradze (Czechy), które odbędą się w terminach od 22 lutego 2022 do 28 lutego 2022r.(termin do potwierdzenia przez organizatora – w przypadku zmiany terminu realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zadania w nowym, wskazanym przez organizatora targów terminie) oraz na transport powrotny eksponatów i elementów aranżacji zabudowy
30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 10 niniejszego zapytania.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Sposób weryfikacji spełnienia warunków
W odniesieniu do pkt 1 – spełnienie warunku będzie weryfikowane w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2
W odniesieniu do pkt 2 - spełnienie warunku będzie weryfikowane w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2
W odniesieniu do pkt 3 - spełnienie warunku będzie weryfikowane w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2
W odniesieniu do pkt 4 - spełnienie warunku będzie weryfikowane w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2
W odniesieniu do pkt 5 –
Dla Części A – spełnienie warunku będzie weryfikowane w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2
Dla Części B - spełnienie warunku będzie weryfikowane w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 oraz dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, należycie wykonał minimum 2 usługi polegające na polegającej na zorganizowaniu udziału w targach/wystawach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy
Do dokumentów potwierdzających należyte wykonanie 2 usługi polegające na polegającej na zorganizowaniu udziału w targach/wystawach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy należą min. referencje, protokoły zdawczo odbiorcze lub inne dokumenty pozwalające na potwierdzenie wykonania ww. usług
Oferent zobowiązany jest dołączyć do przygotowanej przez siebie oferty oświadczenie o braku ww. powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu go w stanie likwidacji lub upadłości według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kryteria oceny oferty:
Wartość punktowa wyliczona zostanie następująco:
A - Cena netto (łącznie): 100% - wartość punktowa kryterium „cena” (max 100 pkt.) wyliczona według wzoru:
najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert
--------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena netto wskazana w badanej ofercie
W sytuacji, gdy cena podana w ofercie wyrażona zostanie w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty i przeliczania jej na PLN zastosuje kurs średni NBP notowany w dniu wszczęcia postępowania.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADNIKÓW CENY KOŃCOWEJ
Ocena kryteriów wyboru Oferty
Suma punktów= A
UWAGA! Kryteria wyboru ofert są takie same dla wszystkich części zapytania ofertowego, tj. Części A, Części B
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu Oferenta.
W treści oferty powinny zostać ujęte informacje pozwalające na dokonanie ich porównania w oparciu o opisane w pkt. 8 kryteria wyboru. Jeśli w treści oferty zabraknie ww. informacji lub będzie niejasna dla Zamawiającego, ten ma prawo pisemnie/e-mailowo zwrócić się do Oferenta w celu uzupełnienia oferty lub udzielenia dodatkowych wyjaśnień.
W ofercie powinien zostać wskazany termin ważności oferty, zgodny z punktem 5 niniejszego zapytania ofertowego.
Kompletna dokumentacja ofertowa powinna zawierać:
Oferty należy składać w formie elektronicznej (oferta wraz z załącznikami powinna stanowić skan dokumentów podpisanych przez osobę/osoby upoważnione do składania ofert w imieniu Oferenta) na adres: e-mail: krzysztof@manron.pl
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego.
Oferty można złożyć również w formie papierowej - osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub kuriera, przy czym za termin wpływu oferty uznaje się datę i godzinę wpływu oferty na adres Zamawiającego tj.:
PEL Sp. z o.o.
87-100 Toruń
Termin składania ofert upływa dnia 10 grudnia 2021 o godzinie 23:59 strefy czasowej, w której funkcjonuje Zamawiający. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Na stronie internetowej https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/ zostanie zamieszczona informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z części zapytania ofertowego.
Ranking ofert zostanie przeprowadzony w oparciu o kryteria wyboru opisane w pkt. 8 niniejszego zapytania. W przypadku gdy najkorzystniejsza oferta w całości przekroczy budżet przeznaczony na działania będące przedmiotem zapytania, Zamawiający może podjąć negocjacje z oferentami.
Po rozstrzygnięciu postępowania, do podmiotów, które złożyły najkorzystniejszą ofertę, zostanie skierowana wiadomość odnośnie zawarcia umowy, której treść będzie wynikać z zapisów niniejszego zapytania oraz wygranej oferty.
W przypadku, gdy podmiot, który został wybrany, zrezygnuje z podpisania umowy, Zamawiający ma prawo zawrzeć umowę z podmiotem, którego oferta była druga w kolejności najkorzystniejszych ofert.
Zamawiający wybierze Oferenta dla każdej z części zapytania ofertowego, który złożył najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria oceny ofert opisanych w punkcie 8. Zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
PEL Sp. z o.o. informuje, iż Administratorem danych osobowych (dalej jako: „Dane osobowe”) pozyskanych od Sprzedawcy w trakcie trwania współpracy między Stronami jest PEL sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, przy ulicy Żółkiewskiego 14, 87-100 Toruń, adres mailowy kontakt@macpasja.pl zgodnie z RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Dane osobowe pracowników Sprzedawcy przetwarzane są w celu realizacji współpracy na podstawie niniejszej umowy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO a także w celu realizacji wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na "PEL sp. z o.o. - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Dane osobowe (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail) przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celu wskazanego powyżej tj. czas realizacji umowy wydłużony o okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa dotyczących przedawnienia roszczeń oraz terminy przechowywania dokumentacji wynikające z przepisów podatkowych).
PEL sp. z o.o. nie zamierza przekazać Danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, przetwarzać ich w sposób zautomatyzowany czy też profilować.
Dane osobowe, jeśli będzie to konieczne, mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym, PEL sp. z o.o. zleci to zadanie, np. kurierom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym, doradcom finansowym, kancelariom rachunkowym abyśmy mogli wykonywać swoje zobowiązania umowne, wynikające z przepisów prawa oraz dochodzić roszczeń i praw nam przysługujących.
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3: Oświadczenie o braku powiązań oraz niewpisaniu do rejestru długów i niepostawieniu w stanie likwidacji lub upadłość
Strona korzysta z plików cookie