Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy dla następującego zakresu usługi:
Usługa doradcza w zakresie podejmowania i rozwijania działalności eksportowej usług dla klienta biznesowego na rynki Bułgarii i Rumunii, na którą składa się:
- Stworzenie modelu biznesowego określającego kluczowe aspekty biznesu (Propozycja Wartości, Segmenty Klientów, Relacje z Klientami, Kanały Sprzedaży, Kluczowi Partnerzy, Kluczowe Działania, Kluczowe Zasoby, Struktura Kosztów, Struktura Przychodów. Zdefiniowanie strategicznej przewagi nad konkurencją w celu wykorzystania potencjału rynku.
- Charakterystyka grupy docelowej odbiorców.
- Analiza SWOT działalności - Opracowanie zestawienia: szanse, zagrożenia, siły, słabości działalności klienta w celu określenia potencjału rynkowego i określenia działań do zniwelowania zagrożeń dla biznesu.
- Analiza konkurencji - określenie widocznych w sieci i na rynku konkurentów, analiza narzędzi marketingowych konkurencji.
- Analiza usług Zamawiającego – przewaga konkurencyjna.
- Opracowanie tekstów na cele marketingu szeptanego w języku polskim.
- Zebranie i analiza pełnej oferty prasy branżowej i jej portali. Określenie miejsc wartych reklamowania się w celu zwiększenia siły dotarcia do potencjalnych klientów. Rozesłanie i zestawienie otrzymanych ofert cenowych reklamy.
- Pozyskiwanie klientów - doradztwo w zakresie narzędzi i kanałów dotarcia,
- Narzędzia marketingowe - określenie możliwych i wartych do zaimplementowania narzędzi niezbędnych do stałego wzrostu rozpoznawalności marki i osiągania zamierzonych celów marketingowych i sprzedażowych.
- Koncepcja zmiany formy wizualnej konta FB, strony Fanpage, stworzenie opisów towarzyszących konta w języku polskim i propozycji ustawień parametrów konta.
- Przygotowanie koncepcji harmonogramu i struktury kampanii na Facebooku na okres 3 miesięcy (uwzględniając temat, cel kampanii, datę realizacji).
- Analiza dotychczasowych 3 kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Linkedin) oraz opracowanie nowej kampanii, włączając propozycję tekstu i grafiki postu dostosowanej do celu kampanii - do 6 wersji grafik, określenie 3 grup docelowych odbiorców, ustalenie rodzaju kampanii reklamowej i rozplanowanie kampanii do emisji.
Szczegółowe informacje dot. zakresu zamówienia oraz zasad postępowania znajdują się w pliku pn. "Zapytanie_ofertowe_Rawicom_Usługi doradcze".
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim doświadczeniem. Sposób dokumentacji: udokumentowane przeprowadzenie przynajmniej jednej kampanii reklamowej kierowanych na rynek Rumuński i Bułgarski, za pomocą:
- portalu Facebook.com, np. przy użyciu platformy Menadżer Reklam oraz
- portalu Linkedin.com, np. przy użyciu platformy Linkedin Campaign Manager.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (sposób dokumentacji: oświadczenie).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (sposób dokumentacji: oświadczenie).
Do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczone są podmioty nie powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (sposób dokumentacji: oświadczenie).
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między podmiotem, a wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10 % akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym z Zamawiającym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.