Zapytanie ofertowe 001/10/2021
z dnia 15.10.2021 r.
Zamówienie dotyczy: zakupu kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022 oraz zakupu usług polegających na organizacji spotkań podczas wizyt studyjnych w Kanadzie, USA i Wielkiej Brytanii
W związku z realizacją projektu pt: „Komercjalizacja innowacyjnego szkła SwitchView na rynkach USA, Kanady i Wielkiej Brytanii”, numer wniosku 019/WPG/2/G.2020, w ramach projektu grantowego „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” w ramach poddziałania 1.5.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020; działając zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców ogłasza postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup wyżej wymienionych usług.
- Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie będzie udzielone z zachowaniem zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania oferentów oraz zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne (oprócz informacji zastrzeżonych przez wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa).
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest:
Część 1: zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022
Część 2: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w USA
Część 3: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Wielkiej Brytanii
Część 4: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Kanadzie
Część 1: zakup kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu udziału w targach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawcy – targi Glasstec w Niemczech 20-23.09.2022
- Transport pracowników
Wykonawca zapewni transport lotniczy czterech osób na miejsce targów w terminie umożliwiającym przybycie do miejscowości odbywania się targów w dniu 19.09.2022 r. Dzień wylotu powrotnego do kraju: 24.09.2022 r.
Wykonawca zapewni transport lotniczy czterech osób na trasie Warszawa – Dusseldorf (Niemcy) – Warszawa.
Zamawiający nie dopuszcza lotów z przesiadką.
Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc.
Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym.
Wykonawca zapewni transfer samochodem czterech osób z Bydgoszczy na lotnisko w Warszawie (w dniu wylotu do Dusseldorfu) oraz z lotniska w Warszawie do Bydgoszczy (w dniu powrotu do Polski).
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tej trasie, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
CPV: 60400000-2 Usługi transportu lotniczego
60000000-8 Usługi transportowe
- Ubezpieczenie osób
Wykonawca ubezpieczy czterech przedstawicieli Zamawiającego na cały okres podróży. Ubezpieczenie powinno obejmować:
-NNW (wartość ubezpieczenia do kwoty 20 tys. zł na osobę)
-ubezpieczenie kosztów leczenia (wartość ubezpieczenie min. 100 tys. zł na osobę)
CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe
- Transport lokalny w kraju odbywania się targów
Wykonawca zapewni transport czterech przedstawicieli Zamawiającego z lotniska docelowego do hotelu zakwaterowania w dniu przylotu, transport z hotelu zakwaterowania do miejsca odbywania się targów oraz z miejsca odbywania się targów do hotelu zakwaterowania w każdym dniu uczestnictwa przedstawicieli Zamawiającego w targach oraz transport z hotelu zakwaterowania na lotnisko w dniu wylotu.
- Rezerwacja miejsca wystawowego, opłata rejestracyjna oraz wpis do katalogu targowego Wykonawca dokona rezerwacji miejsca targowego (30-35 m2), poniesie z tego tytułu całość opłat rejestracyjnych (zgodnie z warunkami Targów) oraz związanych z wpisem do katalogu.
CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji tragów i wystaw
- Wynajem powierzchni wystawienniczej od 30 do 35 m2
Wykonawca poniesie całość kosztów oraz dopełni wszelkich formalności związanych z wynajmem zarezerwowanego miejsca wystawowego oraz zabudową stoiska (na cały okres trwania Targów).
Powierzchnia wystawiennicza powinna znajdować się w atrakcyjnej lokalizacji tj. nie powinna być przyścienna ani pod schodami.
CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
- Zabudowa stoiska – projekt i wykonanie
Wykonawca zapewni sporządzenie projektu oraz wykonanie zabudowy powierzchni 30-35 m2 zgodnie z poniższymi wymaganiami:
- Typ stoiska – samodzielne,
- Stoisko nie może być wyspowe,
- Zabudowa stoiska niesystemowa (zabudowa indywidualna) z wykorzystaniem takich materiałów jak: płyta MDF, wiórowa, plexi, szkło, aluminium, oświetlenie, fryz firmy,
- W ramach stoiska wystawowego planuje się mini salon wystawowy z miejscem do rozmów z Klientami (2 stoły, 4 krzesła i 2 hokery). Ponadto moduły ekspozycyjne z miejscem na umieszczenie próbek, ulotek i folderów reklamowych.
Prace nad projektem będą na bieżąco konsultowane z Zamawiającym, który ma prawo wnosić do niego stosowne poprawki. Efekt końcowy podlega akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca wykona/zakupi wszystkie elementy zabudowy, które następnie dostarczy i zmontuje na miejscu wystawowym Zamawiającego. Po zakończeniu Targów, Wykonawca zdemontuje zabudowę.
CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 39154000-6 Sprzęt wystawowy
71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne
- Obsługa techniczna stosika:
Wykonawca zapewni pełną i kompleksową obsługę techniczną stoiska wystawowego, niezbędną do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, elementów reklamowych stoiska oraz urządzeń używanych na stoisku, w tym urządzeń elektrycznych, a także do utrzymania porządku na terenie miejsca wystawowego.
CPV: 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
- Transport i ubezpieczenie eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych
Wykonawca dostarczy drogą londową eksponaty i próbki oraz materiały informacyjno-promocyjne na teren targów najpóźniej 19.09.2022 do godziny 12:00. Wykonawca podejmie odbiór eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych z siedziby Zamawiającego i dostarczy na stoisko targowe w Dusseldorfie. Termin odbioru eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych zostanie ustalony między Zamawiającym a Wykonawcą.
Wykonawca zapewni transport powrotny eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych do Polski po zakończeniu targów – podjęcie przesyłki z hali targowej w Dusseldorfie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni ubezpieczenie eksponatów i próbek (dotyczy transportu w obie strony).
Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z transportem i ubezpieczeniem eksponatów i próbek oraz materiałów informacyjno-promocyjnych.
CPV: 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe
60000000-8 Usługi transportowe
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
- Materiały informacyjno-promocyjne
projekt, opracowanie treści, przygotowanie i druk ulotek w języku angielskim:
przygotowanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE
-nakład: 500 sztuk, wymiar: A4, papier kreda błysk 250g, zadrukowane dwustronnie, folia Soft Skin
- projekt, opracowanie treści i przygotowanie i druk folderów w języku angielskim:
- przygotowanie projektu w uzgodnieniu z Zamawiającym, w tym z uwzględnieniem logotypu z informacją o realizacji projektu z udziałem wsparcia UE
-nakład: 1000 sztuk, wymiar: 210 mm x 210 mm, okładka: kreda błysk 250g, środek: kreda połysk 170g, liczba stron 12 +4(okładka), strony zszyte, okładka -folia soft skin, drukowanie dwustronnie
-Linkedin, Facebook, Instagram
Łączenie 10 ogłoszeń na każdym portalu, w tym zaproszenie na targi, informacja o obecności Wnioskodawcy na targach, podziękowanie za odwiedzenie na targach, emisje dwóch filmów w social media, 5 ogłoszeń produktowych na temat produktu objętego wnioskiem.
-2 filmy, w tym jeden o czasie 30 sekund i jeden o czasie trwania 60 sekund, wersja angielska i jednocześnie z angielskimi napisami, emisja na kanale YouTube
CPV: 79800000-2 Usługi drukowania i powiązane 22462000-6 Materiały reklamowe
Materiały informacyjno-promocyjne powinny zostać dostarczone do Zamawiającego najpóźniej do: 01.09.2022.
- Wyżywienie uczestników targów
Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 19.09.2022 do 24.09.2022 dla czterech osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.
Część 2: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w USA
- Wynajem 3 sal w 3 różnych miastach (Nowy Jork, Boston, Chicago) na potrzeby spotkań z kontrahentami w USA, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą nocować lub maksymalnie w odległości pozwalającej na dotarcie pieszo lub komunikacją publiczną w czasie 15 minut z hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
- Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 3 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
- Zakwaterowanie podczas pobytu w USA dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego podczas misji (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 3 miastach – po 2 doby hotelowe w każdym mieście Nowy Jork, Boston, Chicago). Zakwaterowanie obu osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości pozwalającej na dojście pieszo lub dojazd komunikacją miejską w czasie maksymalnie 15 minut do miejsca planowanego spotkania w danym mieście. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
- Przeloty między miastami odbywania spotkań na terenie USA dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie USA w klasie minimum economy bez przesiadek dla obu osób reprezentujących Zamawiającego podczas misji na trasach Nowy Jork-Boston i Boston-Chicago. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
- Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 6 dni dla dwóch osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.
Część 3: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Wielkiej Brytanii
- Wynajem 3 sal w 3 różnych miastach (Londyn, Birmingham, Liverpool) na potrzeby spotkań z kontrahentami w Wielkiej Brytanii, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą nocować lub maksymalnie w odległości pozwalającej na dotarcie pieszo lub komunikacją publiczną w czasie 15 minut z hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
- Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 3 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
- Zakwaterowanie podczas pobytu w Wielkiej Brytanii dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego podczas misji (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 3 miastach – po 2 doby hotelowe w każdym mieście - Londyn, Birmingham, Liverpool). Zakwaterowanie obu osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości pozwalającej na dojście pieszo lub dojazd komunikacją miejską w czasie maksymalnie 15 minut do miejsca planowanego spotkania w danym mieście. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
- Przeloty lub przejazdy pociągiem między miastami odbywania spotkań na terenie Wielkiej Brytanii dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni lokalne przeloty lub przejazdy pociągiem na terenie Wielkiej Brytanii minimum w klasie economy lub odpowiadającej bez przesiadek dla obu osób reprezentujących Zamawiającego podczas misji na trasach Londyn-Birmingham i Birmingham-Liverpool. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego lub kolejowego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze lub bilety kolejowe. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko lub dworzec oraz z lotniska lub dworca do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów lub przejazdów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
- Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 6 dni dla dwóch osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.
Część 4: zakup usługi polegającej na organizacji spotkań podczas wizyty studyjnej w Kanadzie
- Wynajem 3 sal w 3 różnych miastach (Ottawa, Toronto, Montreal) na potrzeby spotkań z kontrahentami w USA, muszą być to sale mieszczące swobodnie minimum 15 osób, sale ze sprzętem audiowizualnym (projektor lub telewizor), każda sala do dyspozycji na minimum 2 dni robocze. W salach musi być dostępny internet wi-fi bez dodatkowych opłat. W sali muszą znajdować się krzesła i stoliki dla minimum 15 osób oraz pulpit dla prowadzącego. Sale powinny znajdować się w hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą nocować lub maksymalnie w odległości pozwalającej na dotarcie pieszo lub komunikacją publiczną w czasie 15 minut z hotelu, w którym przedstawiciele Zamawiającego będą mieli nocleg.
- Catering podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami, 3 spotkania dla 15 osób każde, minimum napoje ciepłe i zimne oraz zimne przekąski dla uczestników spotkań w formie szwedzkiego stołu. Catering musi zostać dostarczony przed rozpoczęciem spotkania do każdej z sal odbywania się spotkań opisanych w punkcie powyżej. Catering powinien składać się z zimnych (woda, sok) i ciepłych napojów (kawa, herbata) oraz słodkich i wytrwanych przekąsek.
- Zakwaterowanie podczas pobytu w Kanadzie dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego podczas misji (7 dni - 6 dób hotelowych na osobę w 3 miastach – po 2 doby hotelowe w każdym mieście – Ottawa, Toronto, Montreal). Zakwaterowanie obu osób powinno mieć miejsce w jednym obiekcie hotelowym lub w hotelu apartamentowym. Wykonawca zapewni pokoje jedoosobowe lub dwuosobowe do wykorzystania przez jedną osobę. Obiekt hotelowy musi być położony w odległości pozwalającej na dojście pieszo lub dojazd komunikacją miejską w czasie maksymalnie 15 minut do miejsca planowanego spotkania w danym mieście. Minimalna liczba gwiazdek obiektu hotelowego to 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje noclegów w każdym mieście, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
- Przeloty między miastami odbywania spotkań na terenie Kanady dla dwóch osób reprezentujących Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeloty lokalne na terenie Kanady w klasie economy bez przesiadek dla obu osób reprezentujących Zamawiającego podczas misji na trasach Ottawa-Toronto i Toronto-Montreal. Podróż odbywać się będzie publicznymi środkami transportu lotniczego. Wykonawca ureguluje wszelkie należności za bilety lotnicze. Cena biletu powinna obejmować wszelkie koszty w tym opłaty lotniskowe, bagaż rejestrowany, opłaty manipulacyjne, opłaty za odprawę, podatki etc. Wykonawca dostarczy komplet biletów Zamawiającemu w terminie ustalonym z Zamawiającym. Wykonawca każdorazowo zapewni transfer samochodem dwóch osób z hotelu na lotnisko oraz z lotniska do hotelu. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w ofercie trzy opcje przelotów na tych trasach, spośród których Zamawiający wybierze jedną opcję najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem podróży.
- Wyżywienie uczestników wyjazdu - Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja) podczas trwania całej podróży, to jest od 6 dni dla dwóch osób biorących udział w podróży po stronie Zamawiającego.
- Termin realizacji usługi/zamówienia
Część 1: do 30.09.2022
Część 2: do 30.06.2023
Część 3: do 30.06.2023
Część 4: do 30.06.2023
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zapytania.