W związku z realizacją projektu „Wejście firmy Michał Obrzut P.W. „REMASZ” na rynki zagraniczne poprzez udział w targach”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Umowy nr UPG/2/G/2020/086/035 dla projektu grantowego pn. „FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Wzmocnienie innowacyjności i konkurencyjności gospodarki regionu Działania 1.5 Opracowanie i wdrażanie nowych modeli biznesowych dla MŚP Poddziałania 1.5.3 Wsparcie procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, Schemat: Wsparcie MŚP na rynkach międzynarodowych - projekty grantowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Zamawiający prosi o przesłanie ofert na wykonanie zadania:
Usługa polegająca na zorganizowaniu udziału w targach w charakterze wystawcy oraz realizacja działań promocyjnych związanych bezpośrednio z planowanym udziałem w targach w charakterze wystawcy oraz wizytach studyjnych związanych z targami:
- Udział w targach BLECHExpo 2021, 26-29.10.2021, Stuttgart, Niemcy;
- Wizyta studyjna związana z targami BLECHExpo 2021;
Część 1:
- BLECHExpo 2021, 26-29.10.2021, Stuttgart, Niemcy:
- Organizacja udziału w targach,
- Zorganizowanie noclegów
- Transport przedstawicieli Zamawiającego i transport lokalny w miejscu organizacji imprezy z hotelu na targi i z powrotem
- Transport eksponatów i elementów wyposażenia stoiska z siedziby Zamawiającego do miejsca targów i z powrotem
- Tłumaczenia podczas targów
- Organizacja spotkań – w tym catering
- Wizyta studyjna związana z targami BLECHExpo 2021:
- usługi cateringowe
- wynajem sal
- noclegi
- bilety lotnicze dla przedstawicieli Zamawiającego i transport lokalny w kraju organizacji wizyty studyjnej z hotelu do miejsca wizyty studyjnej i z powrotem
- obsługa tłumacza
Cześć 2:
- BLECHExpo 2021, 26-29.10.2021, Stuttgart, Niemcy:
- Działania promocyjne związane bezpośrednio z planowanym udziałem w krajowych i zagranicznych targach i wystawach o charakterze międzynarodowym w charakterze wystawców;
- Nazwa i adres Zamawiającego
Michał Obrzut P.W. "REMASZ" z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Leszczyńskiego 61/20, 85-137 Bydgoszcz), NIP 7642583975, REGON 301592281.
Osoba do kontaktów: Magdalena Gapska
Adres e-mail: m.gapska@otinus.pl
Telefon: 604 637 767
- Informacje ogólne
- Zamawiający nie jest zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 3 pkt.5 tej ustawy, a postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl/
- Data ogłoszenia zapytania ofertowego
09.09.2021r.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Termin składania ofert mija w dniu 16.09.2021 r. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 Zapytania ofertowego lub w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentacji na adres: m.gapska@otinus.pl
- Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- Warunki udziału w postępowaniu
- W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i zaplecze techniczne niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wyrażają wolę zawarcia z Zamawiającym umowy na wykonanie usług, których opis istotnych postanowień stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów.
- Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Oferenta.
- Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wypełnionego, każdostronnie ponumerowanego i podpisanego każdostronnie zgodnie z reprezentacją spółki Formularza oferty (załącznik nr 1) wraz z oświadczeniem (załącznik nr 2) i innymi wymaganymi załącznikami.
- Warunkiem udziału w postepowaniu jest przedstawienie kopii polisy OC oferenta na sumę ubezpieczenia min. 300 000 zł.
- Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, nie złożyli prawidłowo wypełnionej oferty i wszystkich wymaganych załączników lub też złożyli ofertę po terminie.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy. W razie takiej potrzeby należy załączyć pełnomocnictwo zgodne z wymogami prawa, pod rygorem uznania, że oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów uzupełnienia lub wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dodatkowych dokumentów, wyznaczając im odpowiedni termin na złożenie wyjaśnień/dokumentów. Brak złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty. Uzupełnienia oferty należy dokonać w jeden ze sposobów właściwych do złożenia oferty.
- Oferta musi zawierać wstępną koncepcję stoiska targowego z prawidłowym rozmieszczeniem produktów wystawowych dbając o ergonomię stoiska.
- Do oferty należy załączyć aktualne zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS i US (dokumenty nie mogą być starsze niż 30 dni od daty zakończenia naboru ofert).
- Do ofert należy załączyć opis doświadczenia: opiekuna targowego (technicznego); operatora maszynowego oraz tłumacza.
- Wymagania dotyczące wadium
- Oferta powinna być zabezpieczona wadium: część 1 oferty: w wysokości 4.500 zł (słownie cztery tysiące pięćset złotych); część 2 oferty: w wysokości 4.500 zł (słownie cztery tysiące pięćset złotych) lub w przypadku realizacji wszystkich części oferty przez jednego Wykonawcę, w łącznej wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
- Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
- Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych.
- Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy nr:
0416 0014 6210 8841 8090 0000 01 BNP Paribas.
- Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: Michał Obrzut P.W. "REMASZ".
- Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- Termin realizacji przedmiotu oferty
Do 30.06.2023 r. - w przypadku odwołania / przesunięcia targów, termin realizacji przedmiotu oferty może być wydłużony.
- Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Załączniku nr 3.
- Kod wspólnego słownika zamówień (CPV)
- Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów - kod CPV 79950000-8
- Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) - kod CPV 60000000-8
- Usługi agencji transportowych - kod CPV 63520000-0
- Artykuły informacyjne i promocyjne - kod CPV 39294100-0
- Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych - kod CPV 79550000-4
- Usługi drukowania i powiązane - kod CPV 79800000-2
- Tłumaczenia - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych kod CPV 79530000-8
- Tłumaczenia – Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych kod CPV 79540000-1
- Usługi reklamowe - kod CPV 79341000-6
- Materiały reklamowe – kod CPV 22462000-6
- Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego – kod CPV 55000000-0
- Usługi naprawcze i konserwacyjne – kod CPV 50000000-5
- Kryteria wyboru oferty
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
- dla części 1 oferty:
Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów;
- dla części 2 oferty:
Kryterium 1 - Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty - waga 100 punktów;
Punkty za powyższe kryteria zostaną przyznane według następującego wzoru:
Kryterium 1 – Całkowita cena netto w PLN za przedmiot oferty
Cena netto oferty najtańszej / Cena netto badanej oferty x 100 pkt. = ilość punktów.
- Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej sumy punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria (do 2 miejsc po przecinku). Ilości punktów będzie stanowić końcową ilość punktów przyznaną danej ofercie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ilość punktów.
- Zamawiający przy dokonaniu wyboru oferty będzie kierować się elementarnymi zasadami obowiązującymi we wspólnotowym jednolitym rynku europejskim, w szczególności zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania, zasadą ochrony uczciwej konkurencji, zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług, zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku.
- Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert zaproponuje oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
- Opis sposobu przygotowania ofert
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę na część 1, część 2 lub obydwie części łącznie.
- Wartość oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Dla zapewnienia równouprawnienia oferentów krajowych oraz zagranicznych ceną podlegającą ocenie jako kryterium oceny oferty będzie łączna cena netto (bez podatku VAT) określona w ofercie wyrażona w PLN. W przypadku ofert w innych walutach, kwota netto waluty zostanie przeliczona po kursie średnim NBP.
- Oferta powinna zawierać:
- Datę przygotowania i termin ważności oferty;
- Cenę za wykonanie poszczególnych elementów zamówienia;
- Odniesienie do zamieszczonych w zapytaniu kryteriów wyboru oferty;
- Podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty;
- Kopię polisy;
- Podpisane wszystkie załączniki i ponumerowane wszystkie strony do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie z wytycznymi określonymi w pkt. 6.4.;
- Podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
- Wstępną koncepcję stoiska targowego zgodną z wymogami zamawiającego;
- Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS (dokument nie może być starszy niż 30 dni od daty zakończenia naboru ofert);
- Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu w US (dokument nie może być starszy niż 30 dni od daty zakończenia naboru ofert).
- Wszystkie strony oferty należy ponumerować i podpisać zgodnie z reprezentacją firmy wraz z pieczęcią firmową.
- Warunki zmiany umowy
- Dopuszcza się możliwość rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zadań (np. udziału w określonej imprezie targowej) w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie.
- W przypadku odwołania targów będących przedmiotem umowy, realizacja usługi obejmować będzie kolejną edycję odwołanych targów.
- W przypadku zmiany terminu targów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługę w nowym terminie, w którym targi się odbędą. Dopuszcza się zmianę terminu obowiązywania umowy w tym przypadku.
- W przypadku wyznaczenia do udziału w targach mniejszej ilości osób, cena usługi w zakresie kosztów noclegów i transportu osób będzie proporcjonalnie obniżana.
- Nieistotna zmiana umowy może mieć na celu w szczególności usunięcie oczywistych omyłek pisarskich lub błędów redakcyjnych i jest rozumiana jako zmiana, która w wypadku wprowadzenia na etapie postępowania ofertowego nie wpłynęłaby ani na wynik tego postępowania, ani na krąg podmiotów mogących złożyć ofertę.
- Dopuszcza się możliwość rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie.
- Dopuszcza się rozwiązanie umowy na mocy porozumienia stron.
- Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny, a także postanowienia obowiązujących Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do jego zakończenia bez wyboru oferty.
- Informacje dodatkowe
Administratorem danych osobowych, które znajdą się w formularzu ofertowym oraz załącznikach do oferty jest Michał Obrzut P.W. "REMASZ". Firma Michał Obrzut P.W. "REMASZ" będzie przetwarzać dane osobowe w określonych celach, np. analizy przedłożonej oferty, zawarcia i realizacji umowy. Każdy Wykonawca ma prawo zażądać dostępu do treści danych, które go dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Każdy Wykonawca może też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania udostępnionych danych osobowych. Każdy z Wykonawców ma prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed wycofania zgody. Jeśli Wykonawca ma wątpliwości czy dane są prawidłowo przetwarzane przez Michał Obrzut P.W. "REMASZ", to może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Załączniki
Załącznik nr 1 – Formularz oferty;
Załącznik nr 2 – Oświadczenie oferenta;
Załącznik nr 3 – Specyfikacja przedmiotu zamówienia.